قطع اینترنت یکی از شایع ترین مشکلات مردمی طی ماه های گذشته بوده است.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان می نویسد: مشترک وایمکس ایرانسل هستم که از اول ماه با وجود کامل بودن پول در حساب کاربری اینترنتم قطع شده، الان روز چهارم هست که به امور مشترکین وایمکس ایرانسل برای بار شاید دوازدهم زنگ میزنم و واقعا جای تعجب دارد که 4 تا شماره پیگیری برای هر روز گرفته ام و هر روز میگویند تا 24 ساعت پیگیری میشود.هنوز کسی اصلا جواب من را هم نمیدهد که مشکل چیست و کی درست میشود. برای مشکل به این کوچکی من نمی دانم تا چند روز باید پیگیری کنم؟
قبلا از یک شرکت خصوصی اشتراک داشتم که واقعا خدمات خوبی داشت که متاسفانه قدرشان را ندانستم، یک بار که مشکل افت سرعت داشتم باور کنید تا رفع مشکل کامل من خودشان هر روز پیگیری می کردند.
این درحالی است که روابط عمومی ایرانسل در پاسخ به این گلایه خواننده خبرآنلاین با اشاره بر کمبود اطلاعات موجود تاکید کرد: در صورتی که مشترک تقاضای پیگیری مشکل خود را داشته باشد باید شماره شناسه مودم را اعلام کند.این شماره با 0941 شروع می شود و در برگه قرارداد و روی مودم درج شده است.
براساس اظهارات مسوولان روابط عمومی این شرکت، در صورت آنکه این خواننده تمایل به پیگیری بیشتر این مشکل دارد بهتر است شماره شناسه مودم خود را ارسال تا بررسی شود و مراتب اعلام گردد.

 45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حميد IR ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    8 0
    من از همون روزاي اول تولد وايمكس ايرانسل يه 512 دارم.اوايل حرف نداشت ولي الان چند ماهيه راه به راه قطع مي شه
  • بدون نام IR ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    4 1
    با این خواننده خبر آنلاین کاملا موافق هستم چون ما هم مدتها مثل ایشان ازدست وایمکس ایرانسل به ستوه آمده بودیم درواقع روزی نبود که اشکمان در نیاید. به ایشان پیشنهاد می کنم مثل ما وایمکس ایرانسل را بگذارند کنار و از یک شرکت معتبر و متعهد خدمات اینترنت بگیرند. ما اینکار را کردیم و اعصابمان راحت شد.
  • نیما IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    4 0
    من در سه جای مختلف از وایمکس ایرانسل استفاده می کنم. در هر سه با افت بسیار شدید سرعت همراه است. اما با پیگیری های بسیار، هیچ نتیجه ای نمی گیریم. الان حدود 2 ماه است که این مشکل وجود دارد.پشتیبانی بسیار ضعیف است. واقعا الان ADSL را را ترجیح می دهم
  • على IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    4 0
    كلا وضع پشتيبانى ايران سل خوب نيست ، اول كه بايد يه نيم ساعتى پشت خط بمونى و پيام بازرگانى و موسيقى گوش كنى ... بعد هم كه يكى جواب ميده ، انقدر سوالهاى بى ربط ازت ميپرسه كه مشكلت يادت ميره ...
  • زهرا IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    6 0
    دقیقا منهم همین مشکلات رو با مبین نت دارم خداییش adslیه چیز دیگست . متاسفانه من بدلیل اینکه خطوط تلفنمون فیبر نوری هست و adsl روی این خطوط جواب نمیده مجبور شدم وایمکس بگیرم که اصلا اصلا اصلا راضی نیستم.
  • کیارش IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۷
    2 0
    با سلام. من هم از همون ابتدا وایمکس ایرانسل دارم. تا همین دو سه ماه پیش عالی بود. الان قطعی ÷یدا می کنه. راهی که من پیدا کردم و در 90 درصد مواقع جواب داده (برای خودم و دوستان)، اینه که ابتدا با تماس با ایرانسل مطمئن شوید که فطعی آنتن (که معمولاً سراسری پیش می آید) نیست. اگر قطعی آنتن نبود، کاری که لازمه انجام دهید این است که به صفحه مودم خود رفته (192.168.1.1) و در بخش تنظیم اکانت ذخیره شده روی مودم، یوزر و پسورد را پاک کرده و مجدد وارد کنید و ذخیره کرده و مودم را مجدد راه اندازی کنید (اگر از وایفای هم استفاده می کنید بهتر است پسورد آن را هم عوض کنید)، با انجام این عملیات معمولاً مشکل حل می شود و در هر صورت این راه کم خرج بهتر از ساعتها منتظر بودن پشت خط ایرانسل می باشد.