شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که پیامکی را به مقصدی ارسال کنید و حتی تاییدیه ارسال برای شما فرستاده شود اما طرف مقابل از دریافت آن پیامک ابراز بی اطلاعی کند.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: چند روزیه پیامکهای ایرانسل به همراه اول مختله و برای مثال باید یه پیامک رو بیست بار ارسال کنیم تا بدست طرف مقابل برسد. نکته جالب این که ولی هر بیست بار پول کم می شود. من یه شارژ هزارتومانی گرفتم ولی فکر کنم تونستم فقط باهاش ده تا بیست پیامک بفرستم. لطفا پی گیری کنید.
این درحالی است که روابط عمومی ایرانسل تاکید دارد: اختلال در تحویل موفق پیامک به دلایل مختلفی از جمله در دسترس نبودن مخاطب، ارسال به شماره ای که در شبکه موجود نیست، خاموش بودن گوشی مخاطب واختلال در اپراتور مقابل به وقوع می پیوندد.
براساس اظهارات مدیران روابط عمومی این شرکت، بررسی دقیق موضوع مطرح شده از سوی این مشترک محترم نیازمند اطلاعات بیشتر از جمله شماره فرستنده و گیرنده و زمان ارسال می باشد.
درعین حال روابط عمومی ایرانسل تصریح کرد: کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شبکه تلفن همراه ایرانسل به شماره 700 برای تماس از خطوط ایرانسل و09377000000 برای تماس از دیگر خطوط در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته آماده پاسخگویی به مشترکین محترم هستند.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ساقی IR ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    5 0
    دلیلشون دروغه چطور فقط همراه اولیا در دسترس نیستن؟ هربار که به یه خط همراه اول می خوام پیامک بدم باید 3 4 بار بفرستم گاهیم که خسته می شم و کلا بیخیال قضیه می شم.
  • علیرضا طبیجی IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    5 0
    پس تکلیف پول پیامک های که ارسال نشده اما پولش کم شده چی شد؟ دقیقا من هم همین مشکل را دارم. پیامک را عدم موفقیت میزنه بعد هزینه یک پیام را یا 10 تومان یا 16 تومان کم میکنه.
  • علی IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    3 0
    این به نظر محتاطانه ترین جواب و یک جواب سیستمی است .در صورتی که تقریبا همه میدونن که این جوری نیست و جواب نادرستیه .همه ما این شرایط رو دیدیم اس ام اس میدی نمیرسه و پول هم کم میشه .اما بعد چند بار فرستادن میرسه .پس نه خاموش بوده و نه در دسترس نبوده و یا شماره اشتباه بوده
  • بدون نام IR ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 0
    من فکر می کردم فقط گوشی من این مشکل رو داره اگه واقعا پیگیری می کنید من هم اطلاعات فرستنده و گیرنده رو بدم تا بررسی کنید
  • بدون نام IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    4 0
    تماس گرفتن با همین شماره ها هم هزینه داره تا یساعت اپراتور حرفاشو بزنه هی این شماره رو فشار بدین اونو بدین 10 برابر از شارژ کم میشه باید تماس با این شماره ها رایگان باشه تا بیای بگی 1000 تومانت رفته 10 هزار تومن هزینه داره
  • بدون نام IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    2 0
    و با همه این اختلالات مشترک مورد نظر باید هزینشو بده!!!!!
  • چرا تلفن ثابت و ارزان ایرانسل ندارد IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    3 0
    اقا برای 1000 تومان زنگ بزنیم 09377000000 حالتون خوبه کم کم 5 دقیقه طول میکشه خودش میشه 1000 تومن! بعدش هم میگن با ایرانسل تماس بگیرین نمیدونم فقط پول دقیقه اول یا 3 دقیقه اول میاد ایرانسل با اون قطع و وصلی هاش کم کم باید سه بار زنگ بزنی تا وصلت کنن به اون اپراتور مربوط بعد ایرانسل مشکل داره هزینه این تماسها رو خودش باید متقبل شه سازمان خمایت مصرف کننده کجاست لااقل یه شماره تلفن ثابت بزارن از همین چهر رقمی ها و هزینه تلفن هم اگه موبایلی هست خودشون تقبل کنن
  • بی نام IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    6 0
    خطاتون مشکل داره بهانه نیارید من حدود 1هفته بود از ساعت 6 عصر تا ساعت 1 بامداد از طریق خط خودم که ایرانسل هستش به هر شماره از همراه اول (حتی شماره داداشم که کنارم نشسته بود) اسمس میزدم بلافاصله اسمسم Faild میشد بعد زنگ زدم اپراتور ایرانسل میگه مشکل از همراه اوله با گوشی داداشم زنگ زدم به اپراتور همراه اول میگه مشکل از ایرانسله.حالا شما بگید من این وسط چی باید بگم؟
  • محسن IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۲
    1 0
    چقدر دلیل!!!!
  • بدون نام IR ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    2 0
    به مسئولین ایرانسل بگید ما می دونیم وقتی کسی در دسترس نیست یا گوشیش خاموشه پیامک مدتی در سرور های اپراتور باقی می مونه و به محل در شبکه وارد شدن مخاطب به وی ارسال میشه . پس دلایلشون منطقی نیست .
  • سعيد IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    1 0
    الان رو نميدونم ولي چند ماه پيش زنگ زدم به پشتيباني ايرانسل (شماره 700) نزديک 7 8 دقيقه مجبور شدم منتظر بمونم و صداي ضبط شده بشنوم و ديگه هم از اون وقت به بعد با پشتيباني تماس نگرفتم. -------------- يه مشکل ديگه اي که با ايرانسل دارم اين پيامک هاي تبليغاتيه. دو سه بار از طريق پيام کوتاه و يک بار هم از طريق تماس با اپراتور اقدام کردم ولي اين پيامک هاي تبليغاتي قطع نشد که نشد.
  • ارش از شیراز IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    0 0
    این جواب فقط برا این داده که از سر خودش رفعش کنه وگرنه خودشم میدونه مشکل از خط خودشونه و این نوشتهای ما هم الکیه چون بیگیری نمیشه و فقط موقه بول گرفتن زرنگن
  • محمد حسین IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    0 0
    من بارها این مشکل رو پیدا کردم خیلی مسخره است حداقل دلیوری نفرستن آدم تکلیفشو بدونه