باز شدن خیابان 17 شهریور روی خودروها با واکنش های مختلفی مواجه شده است. شورای شهر این موضوع را بررسی می کند و البته مردم هم از هدر رفتن بودجه، گلایه کرده اند.

خبرآنلاین نظر مخاطبان خود را درباره تصویری از خیابان 17 شهریور پرسید؛ تصویری که البته دیروز از این خیابان ثبت شده بود.

مخاطبان از هدر رفتن بودجه گلایه کرده اند و البته برخی به طنز و برخی هم خشمگین نوشته اند؛

کاربری دراین باره نوشته است: "متاسفانه پروژه عظیم با هزینه میلیاردی نه توجیه اقتصادی داشت نه ترافیکی و نه اجتماعی . به جای حل مشکل مشکلات عدیده ای برای اهالی و تمام کسانی که در این مسیر تردد می کنند ایجاد نمود .کاش یک نهادی در خصوص قصورافراد مسئول و حیف ومیل شدن بیت المال که امیر مومنان علی (ع) از برادرشان دریغ کردند ،پیگیر بود."

یکی دیگر از مخاطبان نوشته که باز شدن این خیابان موقتی است: "منم دو روز پیش که دیدم جا خوردم. اما اولا موقتیه (تا زمان افتتاح بزرگراه امام علی علیه السلام). دوما این طرح الان واقعا منطقه رو قفل کرده، اما اگه تکمیل بشه (گسترش میدان و احداث خیابان جانبی) واقعا طرح خوبی میشه. حالا تا ببینیم چی کار بکنن..."

کاربری هم نوشته: "من هرروز ترددم از خ 17 شهریوره. اگه تا قبل این پروژه پیاده رو سازی نگاه کنیم این خیابان اتوبانم میکردن به جرات میگم باز نیاز ترافیک این منطقه حل نمیکرد بعد از مسدود کردن 17 شهریور ترافیک شمال به جنوب تو یکی از خیابان های اطراف انداختن که به شدت باریکه اتوبوس های BRT خودروهای سنگین و خودروهای شخصی همه مجبورن از این خیابان رد شن ! حالا به سختی رد میشیم تازه میوفتیم تو خیابان پیروزی که قبل این پروژم همیشه قفل بود دیگه الانو تصور کنید !!"

یکی از مخابطان هم با گله از هدر رفتن بودجه نوشته: "از یه طرف میگن مشکل بودجه داریم و از طرف دیگه میان خرج میلیونی برای همین خیابان میکنن و آخر سر ماشینها از روش رد بشن"متاسفم برای شهرداری...."

و همچنین: "معلوم نیست با کدوم کار کارشناسی شده این کارو کردن یه خیابون اصلی بود اونم کور کردن . واقعا ضررش خیلی بیشتر بود تا نفعش.اصلا به اتلاف وقت وسوخت و استهلاک ماشینهاتوجه نمیکنند.خیلی بهتر بود یک خیابان فرعی رو پیاده راه میکردن نه یک خیابان اصلی رو"

یکی از مخاطبان هم مقصر را قالیباف، شهردار تهران دانسته است: "خیلی خوشگل شده بود. ضمنا دوستانی که به قالیباف گیر میدن یا روند سازمان رو نمیدونن، یا بامزه هستن؛ انگار قالیباف رفته طراحی کرده...اون شهرداره! پیمانکاره! این چه میدونه چی کجا داره چی میشه!
این مسئولش شهردار منطقه و ستاد عمرانیه منطقه هستش. البته منم به کارهای قالیباف گیر دارم در مقام ریاست جمهوری!!!!!!ولی نسبی به خیلی بهتر بوده."

اما کاربری نوشته: "از اول طرح این پروزه اشتباه بود و باعث ترافیک و سردرگمی شهروندان شد خیابانی که سالها تردد وسایل نقلیه بود حالا با یک هزینه گزاف و یک کار بدون کارشناسی شده پیاده راه !!! یک خیابانی مثل مرکز خرید باغ سپه سالار جواب داد و موجب ترافیک در خود آن محدوده مرکز خرید نشد و کسبه هم به ضررشان نشد ولی میدان امام حسین تا شهدا که این همه کسبه پاساژ تاکسی خطی اتوبوس همه از بین رفت و جز ضرر و زیان مادی و افزایش ترافیک در خیابانهای مجاور هیچ فایده و مزایایی نداشته تنها کار این بود که این خیابان یک طرفه میشد که بهتر بود یکسری از خیابانهای تهران وابگوی تغییرات نیست به خاطر حجم بالای خودرو این جور تغییرات فقط باعث میشه ترافیک زیاد بشه چون اصولی و کارشناسی نیست"
برای خواندن نظرات بیشتر، رای و پاسخ به نظرات و همچنین ثبت نظر، به این خبر مراجعه کنید.

توضیح: نظراتی که در خبر اصلی و یا این خبر منتشر شده اند، هیچکدام نظر و عقیده خبرآنلاین نیست؛ خبرآنلاین تنها نظرات کاربران خود را منتشر می کند.

4747

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 267940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    3 3
    تو رشت هم همچین کاری کردن!!! یکی از خیابون های اصلی که میدون شهرداری و به سبزمیدان وصل میکرد رو بستن. درسته که اون خیابون از طرف سبزمیدون به شهرداری یه طرف بود ولی بازم مسیر تاکسی و اتوبوس بود و بار ترافیک رو خیابون های اطراف (خیابون که چه عرض کنم فرعی های اطراف) نمینداخت
  • مش باقر IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    10 2
    "پیاده راه" دیگه چه صیغه ایست که شهرداری از خودش در آورده؟! در فارسی ما "پیاده رو" داریم که در مقابل "سواره رو " میباشد قرار نیست شهرداری لغت بسازد آنهم وقتیکه لغت فارسی وجود دارد! مثل زمان شهردار بودن آقای احمدی نژاد که پرچم ایران را مایل کرده بودند که دیگه پرچم ایران نبود! پرچم ایران سه رنگ افقی است.(سبز و سفید و قرمز) امیدوارم این نوع توهمات از بین برود!
  • بدون نام IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    10 4
    این طرح باید پس از افتتاح کامل بزرگراه امام علی (ع) اجرا میشد، چون بزرگراه امام علی (ع) میتونه از بار ترافیکی 17 شهریور کم بکنه
  • بدون نام IR ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    10 5
    ما ها که توی اون محله زندگی میکنیم واقعا رفت و آمد برامون مشکل شده
  • جواد IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
    5 9
    بنده ساکن این محلم و باور کنید از این طرح راضیم. غیر ساکنین این محل هستن که الکی میگن این طرح خوب نیست. تشکر میکنم از مسئولین عزیز.
  • بدون نام IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۳
    1 0
    خيلي بده روزي نيست كه مردم اين محل فحش و نفرين نكنن.يكي از همسايه هاي ما زندگيش به كل سوخت چون آتش نشاني نتونسته بود راهو پيدا كنه و دير رسيد.واقعا براشون متاسفم كه پول بيت المال رو اينجوري هدر ميدن