کریستیانو رونالدو در سالن کنفرانس پس از تمرین رئال در والدبباس حاضر شد و گفت که به مسئله تمدید قراردادش فکر نمی کند.

به گزارش خبرآنلاین؛او در مورد شرایط خودش و باشگاه رئال حرف زد و گفت:« حس خیلی خوبی دارم . این اطمینان را دارم که امسال بهتر از سال گذشته خواهد بود . حس خوبی دارم و امیدوارم که بیشترین تلاشم را مثل همیشه داشته باشم و بتوانم بهتر از سال گذشته عمل کنم.»
رونالدو در واکنش به سوالی درباره تمدید قرارداد هم گفت :« در مورد این موضوع قبلا صحبت شده است . دیگر در مورد تمدید قراردادم صحبت نمی کنم . این مسئله مهمی نیست . مهم این است که تیم بتواند بازیهای بعدی را ببرد .برای لالیگا ، چمپیونزلیگ و کوپا تا آخرین لحظه می جنگیم و مهم نیست که در موردش صحبتی شود . مهم این است که در کنار هم باشیم.»
در حالی که گفته می شود ستاره رئال با هواداران این تیم مشکل دارد او این قضیه را هم رد می کند و می گوید:« در حال حاضر با آنها خیلی راحت تر هستم ، نه تنها در برنابئو ، بلکه در بیرون زمین هم خیلی با آنها راحت هستم و محبتشان را حس می کنم . باید خوب بازی کنم و بیشترین تلاشم را برای این پیراهن داشته باشم تا به رئال مادرید کمک کنم .»
رئال نخستین بازی خودش در سال 2013 را باید مقابل سوسیه داد انجام بدهد.دیداری که رونالدو در موردش می گوید:«می خواهیم که سال را عالی و خیلی خوب شروع کنیم . می دانیم که در مسیر خوبی هستیم اما باید بهتر هم بشویم . ما در خانه بازی می کنیم، شانس زیادی داریم و باید خوب شروع کنیم.»
مادریدی ها با شروع رقابت های لیگ قهرمانان باید به مصاف منچستر یونایتد بروند.تیمی که رونالدو از آن خاطرات زیادی دارد.« حس دوستی و صمیمیت زیادی نسبت به افراد منچستر دارم . منچستر تیمی است که نقش زیادی در دوران فوتبالم داشت . مردم در آن جا مرا خیلی خوب می شناسند و دوستان خوبی در آن جا دارم ، افرادی که درون قلبم هستند . اما حالا باید از منافع رئال مادرید دفاع کنم . حس ناراحتی و تضاد را دارم اما می خواهم ببرم و گل بزنم تا همه چیز بهتر شود.»
حرفهای په په در مورد دشمنی با پرتغالی ها.کریستیانو به این مورد هم اشاره می کند و می گوید :« دوستم ، په په را درک می کنم . په په در مورد رئال مادرید یا درون باشگاه صحبت نکرد . او به بیرون از این جا اشاره کرد . در بازیهای خارج از خانه ، حس من هم شبیه په په می شود . جو بسیار پر فشار می شود . کمی ناراحت کننده است که این جا درون باشگاه در مورد این جو صحبت شود اما نباید به بازیکنان با ملیت هایشان نگاه شود . البته این جا ، در استادیوم رئال ، هواداران ، رختکن و جو باشگاه عالی است و رفتار با همه یکسان است . این نشان از عظمت رئال مادرید دارد.»
ادامه حرف های رونالدو به نیمکت نشینی کاسیاس مربوط می شود.آنجا که او می گوید:«هیچ چیز در فوتبال مرا شگفت زده نمی کند. او را سرحال می بینم ، مثل آدان و خسوس . نیمکت نشینی او یک تصمیم فنی بوده و باید به آن احترام گذاشت . این جا ، مربی همه کاره است و باید تیم را بهتر کند . باید به تصمیمات مربی احترام گذاشت.»
اختلاف 16 امتیازی با بارسلونا شانس قهرمانی مادریدی ها را خیلی کم کرده است.با این رونالدو می گوید که آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد:«مطمئنا مشکل است . در ابتدا امتیازاتی را از دست دادیم که نباید می دادیم . نمی دانم که چه می شود اما تلاشمان را می کنیم . گاهی اوقات حقمان این نبوده اما فوتبال همین است و باید آماده یک واکنش بهتر باشیم . حریفان بازیهایشان را می برند اما ما نه . ما اوقات خوشی نداشتیم اما باید با این روبرو شویم . باید مثل همیشه تمرین کنیم و به خودمان اطمینان داشته باشیم.»
اما حرف های پایانی ستاره پرتغالی رئال در مورد مورینیو:«اطلاعی ندارم که او می ماند یا نه؟همه این ها بستگی به شرایط خودش و باشگاه دارد . دوست دارم او در رئال بماند چرا که مربی مناسبی است . یک مربی بزرگ برای یک باشگاه بزرگ . فکر می کنم که بماند اما هر کسی خودش آینده اش را انتخاب می کند .»
 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • 5656 IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۴
    7 11
    تو بجنگ ببینم به گرد پا مسی میرسی یا نه