۰ نفر
۱۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴

«ایده اولیه شخصیت‌ها مربوط به ملاقات با دو سربازی بود که گاهی آن‌ها را در پارک می‌دیدم و براساس حرف‌ها و درد دل‌های آنان بود که ایده نوشتن این رمان در ذهنم شکل گرفت.»

ایبنا نوشت: رمانی با نام «مرد مجرد»‌ نوشته علی‌اکبر دلگشایی منتشر شد. دلگشایی درباره موضوع این کتاب گفت: من در این داستان در تلاش بودم تا به نکات منفی تجرد در زندگی بپردازم و بگویم که انسان برای رسیدن به موفقیت نمی‌تواند به تنهایی از مشکلات عبور کند و نیاز به همدم و همراه دارد.

این نویسنده درباره شخصیت‌های داستانش توضیح داد: ایده اولیه شخصیت‌ها مربوط به ملاقات با دو سربازی بود که گاهی آن‌ها را در پارک می‌دیدم و براساس حرف‌ها و درد دل‌های آنان بود که ایده نوشتن این رمان در ذهنم شکل گرفت.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم: «سیاوش که یک کیف کوچک دستی چرمی شیکی برای خودش تهیه کرده بود، آن را باز کرد و کاغذی را در آورد و روی آن شروع به نوشتن چیز‌هایی کرد و حبیب آقا هم رفت پشت پرده چای‌خانه تا سه تا چای دبش بریزد و با خنده گفت: حالا وقتشه که گلویی تازه کنی...»

کتاب «مرد مجرد» در شمارگان دو هزار نسخه و 189 صفحه با قیمت پنج هزار تومان از سوی انتشارات راز نهان به چاپ رسید.

دلگشایی متولد 1321 و دانش آموخته مدرسه دارالفنون و علمیه است. از وی تا کنون کتاب‌«شکارچی کوچک(مبارزه پسر 14 ساله با گرگ‌های درنده» به چاپ رسیده است. وی این روزها کتابی را با نام «سجاده یادگاری»‌ می‌نویسد.

کتاب «خیرالنسا زن دلاک و دلسوز حمومی»‌ نیز از آثار در حال انتشار این نویسنده است.

 

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =