چند ماهی از بازنشستگی سه تن از مدیران نفتی می گذرد اما با این حال تا کنون مدیرعامل شرکت ملی نفت حکم بازنشستگی آنها را ابلاغ نکرده بود.

این درحالی است که طی چند روز گذشته حکم دوتن از این مدیران صادر شد.
موسی سوری مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس و حیدربهمنی مدیرعامل شرکت ملی حفاری با حکم مدیرعامل شرکت ملی نفت بازنشست شدند و حمیدرضا گلپایگانی به عنوان سرپرست شرکت ملی حفاری معرفی شد.
این درحال است که علیرضا ضیغمی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی نیز با وجود گذشت حدود دو سال اززمان بازنشستگی اش اما هنوز در نفت مشغول به فعالیت است.
درحالی این دو مدیرنفتی با اعلام بازنشستگی از سمت خود برکنار شدند که طبق مصوبه اخیر دولت بازنشستگان می توانند مجددا به کار مشغول شوند و از امتیازهای کارکنان دیگر بهره مند شوند.
ازسویی دیگرحیدربهمنی از جمله مدیران نفتی محسوب می شود که مردان جنوب به شدت از مدیریت وی دفاع می کردند. در عین حال موسی سوری نیزاز جمله مدیرانی محسوب می شود که طی ماه های گذشته شایعه برکناری وی همراه مطرح بوده است.
برهمین اساس به نظرمی رسد طی روزهای آتی شاهد تغییرات بیشتری در نفت باشیم. برخی از کارشناسان این تغییرات نفتی را نشانی از موج جدید تغییرات مدیران نفتی می دانند.
39221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 268418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =