ایسنا نوشت:

رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این‌که امروز تمام پروازها طبق برنامه‌ی قبلی انجام می‌شود، از فرصت دو روزه به شرکت‌های هواپیمایی برای حل مشکل مالی با شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی خبر داد.

کاپیتان حمیدرضا پهلوانی با اشاره به لغو برخی پرواز‌های روز گذشته به علت اختلاف حساب مالی بین دو ایرلاین و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: از عصر روز گذشته در پی توافقات صورت گرفته بین دو طرف‌، مشکل لغو و تاخیر پرواز‌ها حل شد و از دیشب پرواز‌ها طبق برنامه‌ی قبلی در حال انجام است.

 وی با بیان این‌که از سه هفته قبل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به شرکت‌های هواپیمایی اولتیماتوم داده بود که حساب‌های خود را تسویه کنند، یاد‌آور شد: مقرر شده بود در صورت عدم تسویه‌ی مالی تنها در ازای دریافت نقدی، به هواپیماها سوخت داده شود.

 پهلوانی گفت: از ساعت 9 روز گذشته 18 دی‌ماه مهلت شرکت‌های هواپیمایی به پایان رسید و در این بین دو شرکت به علت تسویه‌نکردن حساب با مشکل دریافت سوخت مواجه شدند.

 رییس سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد: طی مذاکرات انجام شده از صبح دیروز با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و دو شرکت هواپیمایی، قرار شد به دو شرکت هواپیمایی دو روز فرصت داده شود تا با شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده‌های نفتی مذاکره و مشکل مالی خود را حل کنند.

 وی با تاکید بر این‌که امروز مسوولان این شرکت‌ها باید با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به توافق برسند، خاطر نشان کرد: در صورت به توافق نرسیدن این شرکت‌ها و باقی‌ماندن مشکل مالی آن‌ها اجازه‌ پرواز به آن‌ها نخواهیم داد.

 پهلوانی هم‌چنین گفت: متاسفانه در اتفاقات پیش آمده در روز گذشته بیش از 20 پرواز داخلی و خارجی شرکت‌های هواپیمایی ایرانی کنسل شدند.

/3131

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =