برخی از مشتریان ایران خودرو از افزایش قیمت خودرو در این شرکت ابراز نگرانی می کنند.

درهمین رابطه یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: لطفا از معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو بپرسید اگر قیمت خودروهای این شرکت افزایش یابد برای کسانی که درماه های گذشته و حتی دی ماه ثبت نام کرده اند چه اتفاقی می افتد؟
این درحالی است که معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در پاسخ به این سوال تاکید می کند:
فعلاً برنامه ای برای افزایش قیمت وجود ندارد اما اگر هم باشد متقاضیان سود خود را از ما دریافت خواهند کرد.
بابایی با اشاره بر اینکه این شرایط برای ما ناخواسته است و نمی توانیم کار دیگری انجام دهیم متذکرشد: هیچ بانکی بیشتر از 7 درصد سود نمی دهداما ما به دلیل این که مشتریانمان دغدغه قیمت نداشته باشند 22 درصد سود در نظر گرفته ایم.

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نیما IR ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    71 0
    مگر شما بانک هستید ؟ تعهد اصلی شما تحویل خودروی ثبت نام شده در موعد مقرر است ، غیر از این هر چه باشداجحاف در حق مردم است..
    • بدون نام IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
      4 0
      و البته به ایشان یاداوری می کنم هیچ شرکت خودروسازی پول مردم رو اینقدر نگه نمی داره و بعدش هم بگه شاید بیشتر بگیریم
  • بدون نام IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    59 0
    مثلا سمند بشه 40 میلیون بامزه میشه
  • مرتضی IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    69 0
    من بانکی را سراغ دارم که بیشتر از 20 درصد سود میده.تا کی باید ماشین های بی کیفیت و قیمت بالا را مردم بخرن.مردم چاره ای ندارند وگرنه هیچ کس دوست نداره سوار این ماشین های بی کیفیت بشه.
  • محمد IR ۰۸:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    12 0
    اولا كه به قول دوست ما شما بانك نيستيد كه خود را با بانك مقايسه مي كنيد ثانياً من خودم بانكهايي را سراغ دارم كه 20 درصد هم سود مي دهند ثالثاً ما خودرو مي خواستيم كه ثبت نام كرديم اگه سود مي خواستيم كه به شما پول نمي داديم كه يكسال پولمان را نزد خودتان نگه داريد دست آخر هم ماشين رو تحويل ندهيد و بگوييد تبديل كنيد. رابعاً زماني كه ما به پول بي زبان را به شما داديم شما ارز مبادله اي مي گرفتيد و حالا با افتخار ادعا مي كنيد كه ارز گران شده خامساً ...
  • محمد IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    8 2
    قيمت 405 در ليست قيمت ايران خودرو 15580000 تومان قيد شده ولي در بازار تا 210000000 تومان هم معامله ميشه چرا ؟ چون ايران خودرو به تعهداتش نسبت به تحويل خودرو در موعد مقرر عمل نميكنه و اين فرصتي بس گران بها براي دلالان و سود جويان
  • قاسم IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    6 0
    ضمن تشكر از خبر آنلاين براي پيگيري دغدغه هاي مردم ،‌ متاسفانه افزايش قيمتها در مرحله اول (‌مهرماه )‌ بالاي 40 درصد بوده ولي سود متعقله 22 درصد براي يكسال است. حال درنظر بگيريد دوباره همين مقدار افزايش چه تاثيري خواهد داشت.
  • پ-ش IR ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    17 0
    اگرواردات خودرو را آزاد کنند کسی به این خودرو های بی کیفیت نگاه نمی کند
  • بدون نام IR ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    9 1
    برید بانک قوامین سوال کنید 21 درصد سود شناور میده اونم به صورت ماهانه تو حسابتونه ، زنگ بزنید نزدیک ترین شعبه بانک قوامین سوال کنید. آره 7% ..... اگه دو روز بعد با پیامک طرح جایگزینی نذاری و هزار تا اما و اگر نیارید
  • شیرازی EU ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    7 0
    آقا ماشین رو به روز تحویل بدین و در 3 ماه چند بار گرونش نکنید سود هم پیشکش. من خودروی رانایی در خرداد ثبت نام کردم که موعد تحویلش دی هست .70 درصد پول خودرو رو اول پرداختیم و زمانی بود که دلار 1226 تومن بود بعد کارخونه اومد 44 درصد خودرو رو گران کرد .22 درصد اونم به صورت سالانه کجا و 44 درصد گران شدن یک شبه کجا.من می خوام از ایشون بپرسم که آیا 20 درصد سودی که برای رانا اونم سالانه در نظر گرفته شده 44 درصدی که در یک روز گران شد رو جبران میکنه؟والانم که باز دارن دست و پا برای گران کردن خودرو میزنن ولی امیدورام که نتونن چون به خدا ما مردم عادی پولمون رو به شختی به دست میاریم .من که به زور مابه تفاوت رو جور کردم اگر بخوان گرون کنن باید قید ماشین داشتنو بزنم.
  • دردمند IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
    5 0
    1)سود برخي بانك ها مثل قوامين 22 درصد است.2)هدف از ثبت نام دريافت خودرو است وگرنه جاهاي ديگري براي سود دهي هست.3)سود تعين شده براي تندر 90 ثبت نامي خودم در شهريور ماه كه موعد تحويلش آذر بوده و هنوز تحويل نشده را 16 درصد تعيين كرده ايد نه 22 درصد!
  • مشتری IR ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    1 0
    کسی که خودرو ثبت نام می کند برای تحویل خودرو در موعد مقرر ثبت نام می کند نه برای سود ناچیز شما که هر روز خودروهایتان را گران می کنید اصلا در اسلام معامله ای که قیمت نهایی جنس در ان مشخص نباشد باطل است می خواهید بروید از مراجع بپرسید و در قرار داد های شما باید قیمت مشخص باشد علاوه بر سودی که می دهید شما در واقع با این کارتان فقط به فکر خود هستید و اصلا به فکر مصرف کننده نیستید.
  • حجت IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    2 0
    من تو موسسه مالی و اعتباری کوثر کار می کنم ،سود روزشمارش 20 درصده ( تحت نظر بانک مرکزی هم هست ) اونوقت من از شهریور تندر 90 ثبت نام کردم تحویل دی میگین سود میدیم ماشین ما رو بدین آقایون