عدم اعلام نتایج آزمون شهرداری های در تاریخی که ما پیش از این پیگیری و اعلام کردیم ازجمله مشکلات مطرح شده خوانندگان خبرآنلاین درروزهای گذشته بود، پس ازپیگیری های انجام شده عنوان شد هفته آینده زمان نهایی نتایج آزمون شهرداری ها اعلام خواهد شد.

پس ازانتشارزمان اعلام نتایج آزمون سازمان شهرداری ها درتاریخ 15 دی ماه وکامنت ها بسیارخوانندگان خبرآنلاین دراین باره اعلام نشدن نتایج با برپیگیری مجدد انجام شده مطلع شدیم که این سازمان قصد دارد تا هفته آینده زمان نهایی اعلام نتایج آزمون شهرداری ها را اعلام کند. درصورت اعلام این خبر زمان اعلام شده این سازمان درهمین بخش ازسایت به اطلاع خوانندگان خواهد رسید.


کامنت های خوانندگان خبر آنلاین درباره اعلام نشدن نتایج آزمون شهرداری ها :


میلاد: سلام و خسته نباشید. قرار بود 15 دی نتایج آزمون شهرداری اعلام شود با اینکه تاخیری 2 ماهه داشت گفته بودند که تاخیری نبوده.اینکه چند روز از 15 دی هم گذشته و چند ده هزار نفر را منتظر و بلاتکلیف گذاشته اند آیا سزاوار است؟ ما شرکت کنندگان این آزمون این تاخیر طولانی را مشکوک می بینیم.
بدون نام: شما فقط میگین مشکلتون رو بنویسید، اگر پیگیری هم کنین بد نیستا.اگر یک سری به سایت های کاریابی بزنید متوجه خواهید شد که مشکل روز جوانان چیه!! خداوکیلی اینکه سازمان شهرداری ها نتایج آزمون اشتخدامی مهر 91 رو اعلام نمیکنه و هر روز یک بهانه ای میاره و اعلام نمی کنه، موضوع مهمی نیست؟
احمد: چرا مشکلات مطرح شده در زمینه استخدام شهرداری رو تایید نمی کنید؟ سایت شما اعلام کرده بود که مهندس میراحمدی مسئول اعلام نتایج آزمون استخدامی شهرداری گفته اند: نتایج آزمون تا 15 در ماه اعلام می شود!و اکثر سایت های خبری این مطلب رو به نقل از شما انعکاس دادند. ولی الان 4 روز هم از زمان اعلام شده گذشته، حداقل اگر برای خوانندگان خود ارزش قائل نمیشید تا این دوگانگی ها رو پیگیری کنید، ارزش و اعتبار سایت خبرآنلاین رو حفظ کنید. چون با عدم پیگیری این گونه مسائل، بازدید کنندگان سایت چگونه می توانند به مطالب مطرح شده در سایت شما اعتماد کنند؟
بدون نام: من هم مثل خیلی از افراد دیگر در آزمون استخدامی شهرداری سال 91 شرکت نموده ام ولی با گذشت این همه روز از زمان برگزاری، هنوز نتایج آزمون اعلام نشده، لطفاً پیگیری بفرمایید. این شرایط در حالیست که در ابتدا قرار بوده حداکثر 2 ماه بعد از برگزاری آزمون، نتایج اعلام شود. آخرین زمان تعیین شده از طرف مسئولان سازمان شهرداری ها، درمصاحبه با سایت خبرآنلاین، تا روز 15 در ماه بوده!!! ولی امروز 18 دی ماه می باشد و هیچ خبر و نشانه ای از اعلام نتایج نیست. از شما خواهش می کنم، این موضوع رو پیگیری بفرمایید.
نازنین از استان قم : با عرض سلام خدمت شما و همکاران گرامیتون می خواستم اگر ممکن باشه زمان اعلام شدن نتایج استخدامی شهرداری را از هر طریقی که صلاح می دونید، پیگیری بفرمایید. در سایت شما درج شده بود که تا 15 دی ماه اعلام خواهد شد ولی کماکان نتایج اعلام نشده. 18 دی ماه 1391
نسیم : سلام خواهش میکنم خبر مربوط به استخدام شهرداری ها رو دنبال کنید قرار بود 15 دی ماه اعلام بشه که نشد!سازمان سنجش و سازمان شهرداری ها هم جوابگو نیستن !!مردم رو سرکار گذاشتن این آزمون مهر ماه بود ولی جوابش فکر کنم هیچ وقت نیاد!خواهش میکنم بررسی کنید.ممنون
بدون نام : گفته بودی نتایج استخدام شهرداری 15 دی ماه اعلام میشه!!! امروز چندمه؟؟؟؟ خسته ایم بخداااااااااااا
نازنین : سایت خبرآنلاین عزیز، شما گفتید نتایج اسخدام شهرداری تا 15 دی ماه اعلام میشه ولی کووووووووو؟؟؟ امروز چند دی ماه؟
بهادر میرزایی از آذربایجان غربی : من برخلاف نظر آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج سازمان شهرداری) که گفتن، سنجش هنوز جواب ها رو نداده و از این دست دلایل، مطمئن هستم که سازمان سنجش پاسخنامه ها رو تصحیح کرده و نتایج آماده است چون برای سازمان سنجشی که نتایج کنکورهای میلیونی رو یک ماهه اعلام میکنه، تصحیح این چند هزار پاسخنامه کاری نداره. سازمان سنجش تنها برگزار کننده است و نتایج را تا زمانیکه سازمان مربوطه (یعنی سازمان شهرداری ها) موافقت نکنه، نمی تونه اعلام کنه. دقیقاً مثل نتایج آزمون وکالت 91 که چند روز پیش اعلام شد. آخه چرا اذیت میکنند ..
فارغ التحصیل بیکار: از خبرگزاری خبرآنلاین خواهش کنم، مطلبی در مورد نتایج آزمون استخدامی شهرداری که در تاریخ 28 مهرماه 1391 برگزار شد، بنویسید. الان بیش از 80 روز است که از برگزاری آزمون می گذرد ولی همچنان هیچ خبری از نتایج آزمون نیست. من ب سازمان شهرداری ها و مدیریت امور شهری استانداری هم تماس گرفته ام ولی هیچ جواب قانع کننده ای به این همه شرکت کننده داده نمی شود. آخه مگر تصحیح چند هزار پاسخنامه برای سازمان سنجش کار سختیه؟! ازشما خواهش می کنم این موضوع را پیگیری نموده و نتیجه ی پیگیری خود را اعلام فرمایید. این نامعلوم بودن وضعیت روح و روان آدم را از بین می برد.
فارغ التحصیل بیکار: از خبرگزاری خبرآنلاین خواهش کنم، مطلبی درمورد نتایج آزمون استخدامی شهرداری که در تاریخ 28 مهرماه 1391 برگزار شد، بنویسید. الان بیش از 80 روز است که از برگزاری آزمون می گذرد ولی همچنان هیچ خبری از نتایج آزمون نیست. من ب سازمان شهرداری ها و مدیریت امور شهری استانداری هم تماس گرفته ام ولی هیچ جواب قانع کننده ای به این همه شرکت کننده داده نمی شود. آخه مگر تصحیح چند هزار پاسخنامه برای سازمان سنجش کار سختیه؟! از شما خواهش می کنم این موضوع را پیگیری نموده و نتیجه ی پیگیری خود را اعلام فرمایید. این نامعلوم بودن وضعیت روح و روان آدم را از بین می برد.
آمون استخدامی شهرداری : (چرا نظرم رو تایید نمی کنین!!؟) سلام مسئول محترم پیگیری مشکلات
بنده و تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده در آزمون استخدامی شهرداری که در 28 مهر 1391 برگزار گردید، شرکت نموده ایم ولی متاسفانه با سپری شدن بیش از 77 روز و علی رغم وعده هایی که مسئولان محترم سازمان شهرداری ها در مورد زمان اعلام نتایج به شرکت کنندگان در این آزمون دادند، همانند دفعات قبل نتایج اعلام نشد. قابل ذکر است که آخرین مورد آن با عنوان زیر در سایت شما درج گردید "پاسخ سازمان شهرداری ها به خبرآنلاین: نتایج آزمون استخدامی 15 دی اعلام می شود"!!!! از شما خواهشمندیم جواب قانع کننده ای برای شرکت کنندگان در آزمون از مسئولان محترم بگیرید و به اطلاع همه عزیزان برسانید. (دفتر آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج آزمون استخدامی)63901060-021)
محسن : عجب جواب شهرداری ها 15دی روی سایت بود خسته نباشید
'گیلان : سلام لطفا" در مورد پذریفته شدگان 22 دیماه 90 شهرداریهای استان گیلان که الان مدتهاست بلاتکلیف هستن واز مصاحبه و گزینش خبری نیست و پیگیریهای ما هم به جایی نرسیده و با این جواب مسولین مواجه میشویم که منتظر باشید لازم به ذکر الان یکسال از برگزاری آزمون گذشته خواهشا" پیگیری کنین
حامد گلپایگانی : با سلام استخدامی شهرداری ها رو لطفا پیگیری کنید / طبق مصاحبه ای که با سایت شما داشتند اعلام کرده بودند 15 دی ماه اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش اعلام می شود اما........
حمىد سلام.در خصوص آزمون استخدامى مهر ماه شهردارى ,قرار بود نتاىج15دىماه اعلام شود اما هىچ خبرى نشد.لطفا پىگىرى بفرماىىد،60000نفر آدم از بلاتکلىفى در بىان.
ماری از گرگان : 15 دی ماه هم رسید و گذشت ولی نتایج شهرداری کماکان اعلام نشد! واقعاً شهرداری ها احساس نمی کنند با اعلام تاریخ های الکی، با روح و روان شرکت کننده ها بازی میکنند؟؟؟؟ دیگه خسته ایم خسته ...
امروز اینقد چشم به سایت سازمان سنجش دوختیم که چشامون در اومد.
آزمون استخدامی شهرداری: سلام مسئول محترم پیگیری مشکلات بنده و تعداد زیادی از جوانان تحصیل کرده در آزمون استخدامی شهرداری که در 28 مهر 1391 برگزار گردید، شرکت نموده ایم ولی متاسفانه با سپری شدن بیش از 77 روز و علی رغم وعده هایی که مسئولان محترم سازمان شهرداری ها در مورد زمان اعلام نتایج به شرکت کنندگان در این آزمون دادند، همانند دفعات قبل نتایج اعلام نشد. قابل ذکر است که آخرین مورد آن با عنوان زیر در سایت شما درج گردید "پاسخ سازمان شهرداری ها به خبرآنلاین: نتایج آزمون استخدامی 15 دی اعلام می شود"!!!! از شما خواهشمندیم جواب قانع کننده ای برای شرکت کنندگان در آزمون از مسئولان محترم بگیرید و به اطلاع همه عزیزان برسانید. (دفتر آقای میراحمدی (مسئول اعلام نتایج آزمون استخدامی)63901060-021)
بدون نام : سلام به خبر آنلاین شما برای اعلام نتایج آزمون شهرداریهای مهر91تاریخ 15یعنی امروز رو زده بودید ولی متاسفانه اعلام نشد اگه میشه پیگیری کنید.
45235

 


 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 32
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    15 0
    خیلی ممنون بابت همین تماسی که داشتین ولی نوشتین که هفته ی بعد، تازه میخوان زمان نهایی اعلام نتایج رو مشخص کنند!!! یعنی دیگه باید بی خیال این استخدامی بشیم چون جوابها رفت برای 2.3 ماه دیگه! واقعاً به مسئول مربوطه در سازمان شهرداری ها تبریک میگم به خاطر حسن انجام وظیفه.
  • بی کار US ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۰
    13 0
    بندگان خدا کجای کارید ما یه بار سال 90 دیماه امتحان دادیم وسط امتحان گفتند سوالای اختصاصی اشتباه اومده مجددا امتحان تخصصی برایتون برگزار میشه ما هرچی پیگیری کردیم که آزمون کلا تکرار میشه یا تخصصی همین سازمان شهرداریها گقتند سولات فقط تخصصیه اونوقت چند روز مونده به امتحان مجدد مهرماه گفتند هم تخصصی هم عمومی .... والا تازه اون امتحان سال 90 شون هم چند بار جابجا کردند دوستای من که اون زمان باهم رفتیم رشته های دیگه امتحان دادند همین چند روز پیش مشغول به کارشدند ما هنوز منتظر نتایجیم!!!
  • حسین IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۱
    8 0
    عزیزان ، اگر هر کسی رو چه با رابطه و چه با ضابطه تعیین کردید، فقط زودتر نتایج رو اعلام کنید حداقل این جوونارو از بلا تکلیفی در بیارید . جون هر کی رو که دوست دارید
  • اصلان از خوی IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۲
    4 0
    اگه همون اول نتایج داده می شد فرقی نمی کرد بند پ باشه یا نه.ولی حواستون باشه الان همه حساس شدن به این مسئله.تیکه تیکه این نارضایتی ها زیاد میشه.
  • بدون نام IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    11 1
    بيخودي منتظر نباشيد! آنانكه بايد، استخدام شده اند. از فرايند عجيب اين استخدام اين مساله را متوجه نشده ايد!! شماها فقط براي تامين مالي فرايند استخدام لازم بوده ايد و خالي نبودن عريضه!! كه به خوبي از پس اين كار برآمده ايد. انشالله تا استخدام بعدي صبر كنيد شايد براي شما هم فرجي يافت شود!!
  • سپيده IR ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    10 0
    امروز يكشنبه 24 دي ماه، ولي هنوز خبري نيست، لطفا پيگيري كنيد
  • یکی از سرکارگذاشته شدگان IR ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    15 1
    نتایج از قبل تعیین شده است وقتمون رفت ،پولمون رفت،عمرمون هم تلف شد. مثل همیشه به امید اینکه شاید استخدام بشیم باز گول خوردیم.
  • جاهل دانا US ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    10 0
    بچه ها سازمان سنجش اعلام میکنه که نتایج رو از طریق شهرداری ها و استانداری ها پرس جو کنید.من می خوام شکایت کنم که اگه قرار بود سنجش امتحان بگیره شهرداری جواباشو بده چرا نگفتن؟؟؟ می خوام بدونم این وسط سنجش چه کاره بوده؟؟؟؟ ما پول رو به حساب سنجش ریختیم.پس سنجش هم باید اعلام کنه
  • مرد از تبار ایران عزیز IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    7 3
    با سلام مسئولین محترم آزمون استخدام شهرداری ها لطفا روشنگری و اعتماد سازی کنید اینجا ایران است و هنوز انسانهای شریفی هستند که تقاضای اشتغال و خدمت جانانه به این مردم آریایی دارند با تشکر
  • سامان IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    8 0
    سلام.فک کنم همه کسایی که به نوعی منتظر جواب شهرداری هستن سرکار هستن خداییش ما جوان ها چه گناهی کردیم.اگه شهرداری پول میخواست بش میدادیم.چرا با وقت مردم بازی میکنید
    • شیوا IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      9 0
      واقعا سر کاریم . کی نتایج رو اعلام میکنن؟ امروز 27 دی هستش ولی هنوز چشم به راهیم
  • رويا IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    5 6
    سلام به همگي بچه هاي عزيز اينقد حرص و جوش نخورين بالاخره اعلام ميشه شمام استخدام ميشين ازدواج ميكنين بچه دار ميشين شب تا صب گريه بچه صب تا عصر كار اداره عصر تا شب كار خونه اونقد حسته ميشين كه ارزوي دوران بي مسووليتي رو كه الان دارين ميكنين از همين روزايي كه دارين لذت ببرين با دوستاتون بريد بيرون قدم بزنين كتاب بخونين فيلم ببينين اين روزام ميگذره و اونوقت حسرتشو ميخورين كه چه روزاي خوبي بود و قدرشو ندونستيم هميشه از زمان حالتون به هر شكل كه ميتونين استفده كنين كه زمان وقتي رفت ديگه بر نميگرده اخر سرم اينكه بالاخره اين دو روز دنيا خوب يا بد ميگذره اونايي كه به مردم خدمت كردن اون دنيا رو سفيدن اونام كه خيانت كردن رو سياه شما جونهام بخدا توكل كنين و تلاشتون بكنين انشالله كه همه عاقبت بخير باشين
  • مالک US ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    6 0
    نتایج رو سنجش اماده کرده ولی شهرداری اجازه اعلام نداده معلوم نیست چه خبره.من متاهلم و به دلیل اینکه این امتحان رو خیلی خوب دادم مطمئنم قبولم.ولی تکلیفم ملوم نیست .کاش یه چیزه سرسری می دادن من میدیدم اسم نیومده دنبال کاره دیگه ای باشم.بخدا سر در گمم بابا کمککککککک می خوام
  • حامد US ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    12 0
    شمارو به خدا انقدر با اعصاب ما جوونا بازی نکنین به قرآن سر اینکه هربار یه تاریخ اعلام میکنید و زیرش میزنید داغون شدم مگه منه جوون چه گناهی کردم که دلم میخواد زودتر تکلیف این آزمون مشخص بشه تا اگه خدا خواست و قبول شدم با دختر مورد علاقم ازدواج کنم؟ بخدا از بیکاری دارم دیوونه میشم، یه دختر پاک رو هم چش انتظار خودم گذاشتم که اگه تو این آزمون قبول شدم باهاش ازدواج کنمو اگه نه که برم بمیرم
  • علیرضا IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    10 0
    دیگه مسئولین محترم برای شما خبرگزاری ها هم تره خرد نمیکن!! از خبرآنلاین متشکرم که پیگری میکنه ولی... انگار توی قرون وسطی زندگی میکنیم . حیف از این همه زمان و وقت این همه جوون که برای مشخص شدن یه آزمون ساده و فرمالیته که هیچ سنخیتی هم به سازمانش نداره!! توی صفحات اینترنت واسه تاریخ و نتیجه اش هدر دادن... دیگه نمی دونم چی بگم فقط خدا به هممون عمر با عزت بده آمین.
  • علیرضا IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    7 0
    خبر آنلاین عزیز لطفا یه بار دیگه سعی کنید تا خبری از نتایج بگیرید رهرو آن نیست گهی تند و گهی خسته رود رهرو انست که آهسته و پیوسته رود!!!!!!!!!!!!!
  • سزار IR ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    4 6
    عزیزان پدر بنده در شهرداری یکی از استان های امتحان دهنده معاون است ایشون گفتن که ۱۵ بهمن نتایج اعلام می شود از این منبع موثق تر وجود ندارد و دنبالش هم نگردید
  • مریم از گرگان US ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    5 1
    مردم سر کار گذاشتن...........
  • بیکار بدون پ IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    5 0
    از خبر انلاین خواهش میکنیم دوباره پیگیری کنند این نتایج جی شد؟حالا هر وقت اعلام میکنن فقط یه تاریخ بگن وکاملا درست بگن .فقط همین
  • علي IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    2 0
    من دوره قبلي قبول شدم. ولي متاسفانه ! نتايج شهرداريها تا دو سه روز آينه اعلام ميشه ولي نه از سايت سنجش از سايت http://register.omorshahrdari.ir/. دوره قبلي 26دي90 آزمون بود نتايج مرداد ماه 91 اومد. 8-7ماه بعد اعلام شد. تازه دور هم نيست. يه جورايي اگه جواب تا 3-2روز ديگه بياد عاليه.
  • سینا IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    2 0
    چرا هیچ کس به داد نمی رسه
  • لومی IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۶
    3 0
    توجه کردین به سر فصل خبر هایی که تو اینترنت هست؟؟؟ تا هفته آینده مشخص میشه.حالا این هفته آینده احتمال داره از شنبه هفته بعد شروع شه
  • بیکار IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    3 0
    این هم هفتم بهمن! پس چرا نتایج نیومد؟ مشخصه چون همه سرکاریم
  • امیر IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    4 0
    از ماست که بر ماست.وگرنه نمیتونستن با اینطوری کنن
  • سعید IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    4 0
    نهم...........پی شد پس؟؟؟؟؟
  • سینا IR ۱۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
    4 2
    نتایج ازمون مرحله سوم استخدام شهرداری ها تا 22 بهمن اعلام خواهد شد. براساس اعلام دفتر تحول اداری سازمان شهرداری ها نتایج آزمون مرحله سوم استخدام شهرداری ها تا 22 بهمن ماه اعلام خواهد شد. ازداوطلبان تقاضا می شود تا برای کسب اطلاع اززمان اعلام نتایج به سازمان سنجش وسازمان شهرداری ها مراجعه نکنند. در باره نحوه اعلام زمان و سامانه اعلام نتایج آزمون مجدد اطلاع رسانی خواهد شد. این سازمان همچنین اعلام داشت نحوه و محل اعلام نتایج این آزمون متعاقباً اعلام خواهدشد.
  • منتظر IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    4 0
    سلام . ما که مردیم از بس منتظر اعلام نتایج آزمون شهرداری شدیم لااقل اسم اون سری آدمهایی رو که الان دارن حقوق چندمشونو میگیرن بزنن تو سایت تا ما هم راحت بشیم.من فکر کنم این برگه ها رو با دست تصحیح میکنن که اینقد طول کشیده.
  • نازی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
    1 0
    سلام حالا چه عجله ایه اسفندهست عید فروردین اردیبهشت... صبر .فقط اون وقتی میائ که همه مون سبزه گره بزنیم توکل بخدا .میتونیم موفق میشیم ما میتونیم
  • مریم IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    2 0
    چرا نتایج ازمون استخدامی زاهدان اعلام نمیشه توی سایت زده 22 بهمن اعلام میشه اینم بهمن به کی شکایت کنیم
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
    1 0
    آقا جوابا اومده ولی شماره داوطلبی میخواد که من ندارم چیکار باید بکنم؟خواهشن یکی راهنماییم کنه؟؟؟
  • احمدرضا IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۳
    1 0
    با سلام منم مثل شما از مشکلی که سایت داشت مال اعلام نتایج ناراحتم اما قبلا از اعلام نشدنش پیگیر شده بودم که توی استانداری اعلام کردن که به خاطر اینکه هزینه سازمان سنجش رو نداده بودن اعلام نتایج نمی کرد این وسط خدا میدونه کی سود پولا رو خورده که الان سیر شده و رضایت داده اعلام بشه
  • نگار IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۵
    1 0
    سلام چرا وارد نمیشه من شماره ملی و داوطلبیمم درسته! نمیتونن جواب یه آزمونم اعلام کنن