این روزها بسیاری از متقاضیان تندر90 ایران خودرو با این نگرانی روز را شب می کنند که شاید قیمت این خودرو در زمان تحویلی که با تاخیر مواجه شده گران ترشود.

برهمین اساس است که بسیاری از خوانندگان خبرانلاین از موعد تحویل آذرماه و دی ماه خود می گویند و این سوال را می پرسند که با وجود تاخیرها این خودروها با قیمت گذشته و یا در صورت افزایش قیمت با قیمت روز به آنها تحویل داده می شود.
برهمین اساس یکی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسد: : تیرماه تندر 90 ثبت نام کرده ام. دی ماه زمان تحویل آن بوده با چه قیمتی به من داده خواهد شد؟
خواننده دیگر خبرآنلاین می پرسد: اگر پلیس راهنمایی و رانندگی با یک ایربگ بودن تندر90 موافقت کند قیمت آن پایین می آید؟
این درحالی است که معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو در پاسخ به این سوالات تاکید می کند:
تندر 90 به دلیل تولید با یک ایربگ اکنون مشکل شماره گذاری دارد، مشکل حل شود تحویل را آغاز می کنیم و اگر با یک ایربگ تحویل دادن آن فعلا موافقت شود قیمت مقداری ارزان ترخواهد شد.
درعین حال بابایی در خصوص قیمت خودروی تحویلی دی ماه تاکید کرد: تندر90 تحویلی دی ماه با نرخ مصوب دی ماه تحویل داده خواهد شد و تغییری نخواهد داشت.
وی همچنین تاکید کرد متقاضیان تندر90 تحویلی آذرهم به قیمت تندر90 در ماه آذر خودروی خود را تحویل خواهند گرفت.
 

45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 269648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 34
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • این خبر چه معنی داره IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    20 1
    مگه خبر آنلاین با ایران خودرو سر و سری داره؟؟؟ مثلا کسی که پیش فروش قطعی خرید کرده بازم باید گرون تر بخره؟؟؟ این بحث ها رو راه نندازید آدم به شفافیت اطلاعاتی شک می کنه.....
    • بدون نام IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      5 1
      اينجا صحبت از پيش فروش قطعي نشده اخه بعضي مثل خودم پيش پرداخت داشتيم و بقيه پول موقع ارسال دعوتنامه بوده
  • بدون نام IR ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    26 2
    برای افزودن یک ایربگ به پراید دو میلیون تومان قیمت را افزایش دادند ولی الن با حذف یک ایربگ میگویند مقداری قیمت کاهش خواهد یافت! با این لحن معلومه این مدار هم خیلی زیاده!!!!!! مطمئن باشید بعد از چند ماه دوباره با افزایش یک ایربگ دومیلیون روی قیمت خواهند کشید. چقدر هم از مردم حمایت میشه.
  • بدون نام IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    23 2
    باسلام لطفا"از مسولین پارس خودرو هم بپرسید آیا تندر 90 تحویلی دی ماه به همان قیمت مصوب تحویل میشود؟ باتشکر
    • بدون نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
      9 4
      كسي كه منفي داده منظورش چيه؟ واقعا بعضي ها در گيرن
    • بدون نام IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      2 0
      خوب بخون ! نوشته كه به همان قيمت مصوب دي تحويل ميشه!
    • بدون نام IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
      3 0
      شما از اين حرف ها اطمينان خاطر كسب مي كني تا وقتي سند خودرو بنامتون نكردند مي تونن به قول معروف پول زور بگيرن
  • بدون نام IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    30 1
    اینا هم بازیه .شماره گذاری و بهانه های واهی. فقط برای اینکه گرون تر بفروشن.
  • بدون نام IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    5 1
    پ ن پ بياد چند ميليون اضافه پول بگيره
  • بدون نام IR ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    10 1
    سلام من از پارس خودرو يك دستگاه تندر 90 تحويل ديماه پيش خريد كرده ام 10 ميليون واريز نموده ام و الباقي به قيمت روز كارخانه امروز كه 25/10/91 است خبري از دعوت نامه نيست هرچه قدر زنگ ميزنم ميگويند محصولات سايپا 40 روز تاخير داردبايد صبر كنيد آيا افزايش قيمت خودر در بهمن ماه كه قطعي به نظر ميرسد شامل من هم ميشود
  • احمد GB ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    5 2
    آخرش هم قیمت رو نگفت!
  • پایدار IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    4 2
    باسلام آیا کسانی هم که سود مشارکت می گیرند مشمول این خواهند شد؟
  • بدون نام IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    9 2
    تو قرار داد ما نوشتن دو ایربگ . اگه نمیتونن بزارن چرا مینویسن .واقا" مایه ابروریزی با این خودروهاشون
  • نالان IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    7 1
    سلام آقا بخدا خسته شدیم از این همه دروغ امروز رفتم نمایندگی ایران خودرو ویگن از تندر تک ایربگم فعلا خبری نیست یایا مگه دو روز پیش اخبار نگفتش با شماره کردن تندر 90 تک ایربگی موافقت شده بیچاره ملت چه گناهی دارن
  • بدون نام IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    4 1
    در ابتداي مردادماه91 يك دستگاه وانت كاپرا پيشفروش با زمان تحويل از آبانماه به بعد، ثبتنام نمودم، با گذشت بيش از 2 ماه تاخير از زمان تحويل، همچنان گروه بهمن از ارسال دعوتنامه به بهانه معلوم نبودن قيمت خودداري مي نمايد و با توجه به اينكه در پيش فروش عنوان شده از آبان ماه به بعد لذا زمان تحويل آن ميتواند كه بدون محدوديت و تا هر زمان كه خودرو ساز بخواهد ادامه پيدا كند.خواهشمند است پيگيري نماييد، كه اين خودروها كي و با چه قيمتي تحويل خواهد شد. با تشكر
  • شیاد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    5 2
    تیتر خبر روز دوشنبه 25/10/91 خبر آنلاین ..!!!!!! (((( اخبار متناقض معاون فروش و بازاریابی ایران خودرو و رئیس پلیس راهور ناجا ))) شماره گذاری تندر ۹۰ متوقف نشده است .... رئیس پلیس راهور با تکذیب توقف شماره گذاری خودروی تندر 90 گفت: در قانون مشخص شده است که برخی خودروها از ابتدا باید دارای دو کیسه هوا بوده و برخی خودروها نیز با یک کیسه هوا تولید می شدند مجوز خودروی تندر 90 برای دو کیسه هوا صادر شده است و شماره گذاری آن همچنان ادامه دارد. نمی توان یکی از کیسه های هوای این خودروها را کم کرد و تاکنون هیچ گزارشی در این مورد داده نشده است.برخی خودروها برای نصب یک کیسه هوا تا پایان سال91 مهلت گرفته اند اما از ابتدای سال 92 تمامی خودروها باید دارای دو کیسه هوا باشند.
  • رضا IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    9 1
    سلا م من یک ال 90 تحویل آذر ثبت نام کردم ولی الان که آخر ماه دی است هنوز تحویل نداده اند .کی پاسخگو میباشد.
  • کریمی IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
    8 1
    با سلام . بازم معلوم نشد که اگر در بهمن ماه افزایش قیمت داشته باشیم بازم تحویلی های با تاخیر آذر و یا دی ماه با قیمت مصوب همون ماهها تسویه می کنن یا نه ؟ لطفا شفاف جواب بدید ... جواب اعلامی در متن دوپهلو می باشد . سئوالات بعدی : وضعیت تحویل دهی در حال حاضر چطوریه ؟ چند نفر در صف تحویل گیری خودرو هستند ؟ آیا موعد تحویلی های دی ماه تا آخر بهمن خودرو خود را تحویل گیری می کنن ؟ در غیر اینصورت پیش بینی تحویل دهی کی می باشد ؟ با تشکر از خبرآنلاین عزیز و پیگیر .
  • امیر IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    از مسئولین پارس خودرو سوال کنید بنده زمان تحویل خودرو مگانم آذر بوده ولی دعوت نامه 18 دی اومد کهه مبلغی به عنوان جریمه دیرکرد حساب شده بود و بنده مبلغ را 19 دی تکمیل وجه و پرداخت کردم و چند روزه که در سایت وضعیت خودرو مشتری آماده تخصیص می باشد چون در دعوت نامه زمان تحویل رو زده حداکثر تا 30 دی ماه . حالا اگر تحویل از 30 دی ماه بگذره طبق قانون آیا هم پارس خودرو برای این مدت نیز باید به من جریمه دیر کرد بدهد یا خیر ؟ با تشکر!
  • وحید IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    4 1
    قیمت جدید ال90 قیمت کارخانه 27200 تصویب شده و تا چند روز آینده بر روی سایت پارس خودرو قرار خواهد گرفت
  • کامیار IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    8 0
    با سلام به همه ی منتظران تندر 90 . من خودم در مرداد یک عدد ثبت نام کردم در ایران خودرو برای تحویل آبان ولی دیدم هیچ خبری نشد و از اونجایی که هیچ آشنایی هم نداشتم سرم بدون کلاه موند تا گفتم اینجوری نمیشه و شروع کردم توی اینترنت تحقیق کردن که فهمیدم چاره کار توی کیلومتر 14 جاده مخصوص درب شماره 16 ایران خودرو هست. وقتی رفتم اونجا دیدم هزاران تندر منتظر پیدا کردن صاحب هستن ولی اینا به کسی تحویل نمی دن و بهانه الکی میارن از اونجا که توی تحقیقاتم فهمیده بودم چاره کار داد و بیداده. حالاداد نزن کی داد بزن اول اونا هم گفتن الان میندازیمت بیرون و تهدید کردن وقتی دیدن من از رو نمی رم همون روز وایسادم تا ماشین بهم اختصاص داده شد و فردا هم رفتم پلاکمو گرفتم البته شرط کردن به کسی نگم که منم نگفتم و نوشتم
  • فریبرز IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    1 0
    اینجا همه از تحویل اذر و دی می پرسن که به قیمت مصوب قبلی است یا شامل افزایش قیمت میشه . ما که تحویل آبان بوده ایم هم هنوز تندر پارس خودرو (مدل جدید) را تحویل نگرفته ایم و حتی دعوت نامه تا امروز 91/1/28 برایمان صادر نشده لطفا اگه کسی اطلاعاتی دارد بگه نمایندگی ها و مسئولین پارس خودرو که هیچ جوابی نمی دهند.
    • بدون نام IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
      1 0
      اشتباه میکنن داش فریبرز بایستی از قیمت ارز بپرسن اونوقته که ایران خودرو مثل بلبل جواب میده
  • om321 IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    11 0
    دعوتنامه هاي ال 90 تحويل آذر پس كي صادر ميشه چرا ايران خودرو اينقد بد قول عمل ميكنه ،
  • بدون نام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    8 0
    سر افزايش قيمت تباني كردند كه ماشين ها رو كف شركت خودرو ساز به بهونه كسري پارك كنند تا افزايش قيمت رديف شد بعد بريزند تو بازار،بعدش دودش و ضررش ميرسه به كي به اون مشتري بدبخت كه پولش چند ماه خوابيده اگر سكه و طلا خريده بود سودش كرده بود. مشتري موقع واريز پول بهش نميگند كه مبنا نرخ ارز مبادله اي خواهد بود موقع تحويل.واقعا كه جاي تاسف داره
  • گیتی کمالو IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 3
    من از لیزینگ جهان خودرو برای ال نود ثبت نام کردم ازشهرسمنان درتاریخ 25مرداد سال 91 کل پول رو هم دادم هفده میلیون وپانصد جهل گفتن ماشین را تا 45 روز میدیم اون موقع ماشین تو بازار ازاد بیست میلیون بود در ابان ماه گفتن ماشین گرون شده وبقیه پولو گرفتن حالا زنگ زدن میگن باید سمند یا پارس بگیرید درضمن تو حوانه نوشتنن از شرکت پارس خودرو است .به من بگید چکار کنم
  • طاهر عبداللهی IR ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
    12 1
    ثبت نامی آذر وقبل از آن وتحویل اسفند 1391 تندر e2 با چه قیمتی تحویل داه میشه. باتشکر
  • سار IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
    3 1
    بلائخره به جای ال نود توی ماه فروردین چه تحویل می دهند یا اصلا ماشین به ما تحویل میدن یانه؟
  • مهدی IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    2 0
    آیاخودروی تندرکه تحویلآن در بهمن ماه بوده شامل افزایش قیمت میشه(شرایط ویژه عید غدیر)
  • بدون نام IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    8 0
    امروز 16/11/91 طي تماس تلفني با ايران خودرو گفته شد كه خودرو به نرخ روز ارسال دعوتنامه تحويل خواهد شد. حال با توجه به خبر افزايش قيمت ها مگر مسئول تأخير تحويل خودرو مشتري است كه بايد تاوان افزايش قيمت چند ميليوني را بدهد؟علاوه بر اين آيا دراذهان تداعي نمي شود كه شركت مي خواسته افزايش قيمت ها عملي گردد و بعد خودرو را تحويل دهد و فقط چند هزار تومان خسارت تأخير طبق قرار داد را به مشتري بپردازد و چندين ميليون سود ببرد؟اميد است در اين زمينه تصميم مقتضي گرفته شده و خودرو به نرخ روزي كه شركت متعهد شده تحويل دهد ، محاسبه گردد.
    • بدون نام IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۹
      0 1
      بايد از اين آقاي معاون پرسيد چرا مردم را اميدوار مي كني؟اگر من به حرف اين آقا نكرده بودم گراني اخير شامل حالم نمي شد چون مي توانستم خودروي تبديلي به نرخ مصوب اذر تحويل بگيرم ولي حالا چي؟آيا آقاي معاون زيان مشتريان را مي پردازد؟
  • امیر US ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    0 0
    من آذر ماه 15 میلیون برای خریدپژو پارس پرداخت کردم 6 میلیون هم بهمن پرداخت کردم اردیبهشت تحویل میدن حالا باید 10 میلیون هم دوباره پرداخت کنم؟؟؟؟ در صورتی که قیمتش اون وقت24 تومن بود الان باید چکار کنم ؟؟
  • حسین IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    2 1
    من یک دستگاه خودرو تندر90تحویل دی ثبت نام کردم ایا افزایش قیمت در بهمن ماه شامل ماهم میشه و الان اخرای بهمنه هنوز برام دعوتنامه نیومده زمان تحویل کی هست
    • نيلوفر IR ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
      1 0
      من يك دستگاه خودرو تند ر90 با تحويل دي ماه در تيرماه 91 ثبت نام كردم آيا افزايش قيمت در بهمن ماه شال ما هم ميشه و الان كه بهمنه هنوز برام دعوتنامه نيومده پس زمان تحويل كي هست؟