۰ نفر
۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۰

کیهان در ستون خبر ویژه​های خود در خبری با عنوان «نوشابه​هایی که سایت​ها برای ولی نعمت​های خود باز می​کنند» نوشت:

نویسنده پایگاه اینترنتی آقای هاشمی که مدتی است بعضاً مطالبی مبالغه آمیز منتشر می کند در نوشته​ای آورده است: در محل خروج از راهروهای مجمع دوستی به همکارش می گوید آقای هاشمی نمی آیند مگر به اجماع. به اجماع مردم عادی و سران نظام. آقای هاشمی نمی آید مگر به تشخیص نظام. به تکلیف نظام. دشواری مأموریتش مهم نیست. مهم تشخیص یکپارچه مردم و نظام است.
نکته قابل تأمل در این میان اقدام مشابهی است که اخیراً سایت شبکه ایران انجام داده و از قول یکی از مشاوران مشایی نوشته بود مهندس مطالبه گر قدرت با عرضه کننده خود نیست بلکه باید شما حامیان سراغ او بروید و از او تقاضا کنید تا حجت تمام شود و او بیاید! او مدعی شده بود «مبنای فکری مهندس اصلاً مطالبه قدرت نیست. اگر روزی تکلیف شود، از اجابت ابایی ندارند. من می گویم هرگز از دهان او نخواهید شنید که من می آیم. مبنای او پرهیز است و در عین حال احترام به خواست مردم(!)»
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    29 1
    دوستی داشتم که در خلوت مرتب به خود سلام میداد!!!!!؟؟؟؟
  • بهمن IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    33 3
    واقعا که قیاس مع الفارقی است !
  • رضا US ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    61 11
    هاشمی هر روز عزیزتر میشود و از نظر مردم تنها گزینه برای عبور از شرایط فعلی همچون دوران بعد از جنگ ایشان میباشند.
  • بدون نام IR ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    19 0
    چقدر از این تورم هم از سیاست های اقتصادی دولت هاست و چقدر به کمبود دلار ربط دارد ایا قیمت ها همینجوری رو به بالاست و یا پایین هم می اید مخصوصا خودرو که داشتن مرکب خوب سفارش دینی است
  • بدون نام IR ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    58 1
    کیهان عزیز تو بگو کی خوبه ما همان انتخاب کنیم
  • مصطفی IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۴
    48 5
    امیدوارم آقای شریعتمداری این کامنت رو بخونن! آقای شریعت مداری دوست عزیز شما با این کارها والله محبوبیت هاشمی رو کم نمیکنید هیچ بیشتر هم میکنید! همانهایی که روزی میگفتند هاشمی مشکل مالی دارد امروزه حامی و پشتیبان وی هستند!
  • مهدی IR ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    5 0
    نمیخوام به اقای مشایی توهین کنم و اخلاقا هم تاحالا این کارو نکردم. ولی انصافا مقایسه اقای مشایی با ایت الله هاشمی مقایسه نابجایی است . از منتقدان ایت الله هاشمی سوال دارم : می گویید ایشان بعد ازفتنه 88 اشتباه کردند و کلی قضایا.... مشکل ایشان در 84 چه بود که رای ندادید؟ مشکل ایشان در78 چه بود که رای ندادید؟ چرا متوجه بازی خطرناک دشمنان داخل وخارج نمی شوید؟ کاش صحبت کردن و اظهارنظر هم یارانه داشت تا متوجه میشدیم که قضاوتها و انتخابهای امروز سرنوشت فرزندان مارا تعیین می کند. نسل قبلی دفاع مقدس را خلق کردند . ببینیم ما چه می کنیم ؟ زحمتی به خود داده کمی غرور و تعصب راکناربگذاریم وهرروز رابه فکر فکربهتری شب کنیم.همین !!!