گروه کارگردان و فیلمنامه‌نویس سام مندس و جان لوگان با سریال ترسناک «پنی دردفول» به تلویزیون می‌آیند.

به گزارش خبرآنلاین، فیلمبرداری «پنی دردفول» مدتی دیگر در لندن شروع می‌شود.
 
این سریال تاریخی، رویکردی روانشناختی به شخصیت‌های معروف ادبی ژانر وحشت مثل دکتر فرانکنشتین دارد.
 
جان لوگان نویسنده «اسکای‌فال» در این سریال شخصیت‌های ادبی مختلف را از دکتر فرانکنشتین گرفته تا دوریان گری و دراکولا و ون هلسینگ را در لندن دوره ویکتوریا گرد هم جمع می‌کند.
 
دیدیو نوینز رئیس شبکه شوتایم که سریال را تولید می‌کند، گفت: «جان لوگان و سام مندس دو تن از بزرگ‌ترین داستانگوهای زمانه ما هستند. ترکیب دید بصری آن‌ها با روانشناسی شخصیت‌هایی که همگی ریشه‌ای کهن در ادبیات دارند سحرآمیز خواهد بود. مطمئنا با یک سریال اریژینال روبرو می‌شویم.»
 
این اولین همکاری مندس و لوگان است که این روزها بسیاری می‌خواهند با آن‌ها همکاری کنند. لوگان که فیلمنامه «سوئینی تاد» تیم برتن را نوشته از کودکی شیفته هیولاها بوده و همیشه دلش می‌خواسته این شخصیت‌ها را به تلویزیون برگرداند. با وجود حضور شخصیت‌های مختلف ادبی در سریال، سریال سروشکلی بسیار واقعی دارد و یک گروه بازیگر مطرح ثابت در آن بازی خواهند کرد.
 
سریال قرار است سال 2014 روی آنتن برود. علاقه به سریال‌های دراکولایی این روزها در شبکه‌های تلویزیونی شدت گرفته است.

شبکه ان‌بی‌سی نیز در حال ساخت سریال «دراکولا» با بازی جاناتان ریس مایرز در نقش کنت دراکولاست که دو زندگی متفاوت در سال 1890 دارد؛ او تاجری موفق در آمریکاست اما همچنان در فکر انتقام از افرادی است که او را خون‌آشام کرده‌اند و در این بین با زنی آشنا می‌شود که شبیه همسر متوفی اوست.
 
در سریال «پنی دردفول» سام مندس که برای «زیبایی آمریکایی» برنده اسکار شده، تهیه‌کننده اجرایی است. او امسال فیلم «اسکای‌فال» جدیدترین فیلم مجموعه باند را روی پرده داشت که به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار رسیده است.
 
جان لوگان برای فیلمنامه‌های «گلادیاتور»، «هوانورد» و «هوگو» نامزد جایزه اسکار بوده است.
 
هالیوود ریپورتر / 12 دسامبر / ترجمه: حسین عیدی‌زاده
58241
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • متولدماه مهر IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    0 1
    واقعاً متوجه نشدم چطور این فیلم با این سطح نازل جلوههای ویژه و ... به این فروش دست پیدا کرده. بیشتر شبیه به فیلم‌های گانگستری انتقام‌جوئی درپیتی بود که با بودجه‌های 10 بیست میلیون دلاری و زیر یه سقف ساخته میشن. فیلم‌های پیرز برزانان مهیج‌تر و بدیع‌تر بود.