هم اکنون 14 قطار در خط چهار نصب شده است، این پاسخ شرکت بهربرداری متروی تهران به خواننده خبرآنلاین بود که ازتاخیر درورود و خروج قطارها دراین خط گله مند بود.

یکی ازخوانندگان نوشته بود:« متاسفانه سرویس رسانی قطارها در خط 4 مترو بسیار بد و با تاخیر انجام می گیرد(امیدوارم فقط مسئولان مترو مثل همیشه این مشکل تاخیر را بر گردن مسافران نیندازند) تعداد قطارها در این خط متناسب با جمعیت استفاده کننده از مترو نیست و هر روز در ساعت اوج مصرف مردم با مشکلات زیادی در سوار و پیاده شدن روبرو هستند .ازیک طرف تبلیغ می شود مردم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند ولی از طرف دیگر امکانات لازم فراهم نیست ضمنا در برخی از ایستگاهها همچنان پله برقی نصب نشده ( بخصوص ایستگاه نیرو هوایی ) و پله نوردی بعد از فشرده شدن در میان انبوه جمعیت رمقی برای آدم باقی نمی گذارد.»
اما پاسخ  مشاورمدیرعامل و مدیر ارتباطات شرکت بهره برداری متروی تهران به این خواننده به این شرح است:
در حال حاضر سرفاصله زمانی حرکت قطارها در خط چهار7 دقیقه بوده و14 قطار دراین خط مشغول سرویس دهی می باشند؛ انشاا... به محض آماده شدن و بهره برداری پایانه خط چهار، فاصله حرکت قطارها کاهش خواهد یافت. در خصوص موضوع نبود پله برقی در ایستگاه نبر و نیروی هوایی بایدگفت از تمامی ایستگاه های نیازمند به نصب پله برقی فهرست برداری شده و خرید لوازم مورد نیاز نیز از یک کارخانه با کیفیت بالا صورت پذیرفته است. بزودی تمامی قطعات تامین ونصب پله برقی های ایستگاه ها با اولویت به انجام خواهد رسید.
45235 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هوندا IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    1 0
    من هر روز مسیرم نیرو هوایی - ولیعصره !! اره جدیدا مترو زود تر میاد ... پله های نیرو هوایی هم ماشالا زیاده !! شمردم 102 تا پله هست !! حالا ما جوونا میتونیم بیایم این پیره مرد ها و پیره مرد ها خسته میشن !! توروخدا سریع تر پله برقی نصب کنید !
  • سید IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۵
    0 0
    تا دولت پول مترو را ندهد ما باید هم در مترو له و لورده شویم .