تنها اهرم فشار دردست شهرداری برای تسریع دراتمام ساخت وسازها درشهرعوارض تطویل است، این پاسخ شهرداری منطقه یک به خواننده خبرآنلاین درباره ساختمان نیمه کاره درسطح شهراست.

یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:«منزل ما در تجریش خیابان دربند نخجوان خیابان مریم کوچه غفوری نرسیده به جهاندار میباشد که در این محل ساختمانی نیمه کاره بیش ازسه سال است رها شده و چهره خیلی بدی به محل داده است. صاحب ملک ادعا می کند احتیاجی به این ملک ندارد و آن را رها کرده است. ازاین رو از شهرداری ناحیه سه منطقه یک شمیران تقاضا می شود نسبت به ساماندهی محل اقدام کنند. با تشکر اهالی محل 
داوودی مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران درگفت و گو با خبرآنلاین دراین باره گفت:« برای کسانی که پروانه ساخت وسازمی گیرند زمانی تعیین می شود تا کار ساخت و ساز خود را در آن زمان انجام دهند. مثلاٌ دو تا سه سال زمان در نظر گرفته می شود. درصورتی مالک به هردلیلی درزمان اعلام شده تنوانند کاررا به اتمام برساند ازآنهاعوارض تطویل اخذ می شود. این عوارض نیزدرمواردی آن قدرسنگین می شود که مالکان پروژه ساختمانیشان را به اتمام می رسانند. به این ترتیب مالکان مجبور می شوند که کارساختمانیشان را تمام کند. این تنها اهرم فشار در اختیارشهرداری برای تسریع در انجام ساخت و ساز ساختمان ها است. وقتی شخصی پروانه ساخت و ساز می خواهد باید شهرداری پس از طی مراحل قانونی این امکان را فراهم کند. البته این موضوع و وجود ساختمان های نیمه کاره بسیارانگشت شمارهستند. بازهم تاکید می کنم تنها ابزاردست شهرداری عوارض تطویل است. این عامل تسریع ساخت را درباره این ساختمان و همه ساختمان های مشابه نیزپی گرفته ایم.» 
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    3 0
    چه جالب ممکنه کسی پول نداشته باشه فعلا تکمیل کنه . شهرداری پو تکمیلشو بده تا تکمیل کنه !!!!!! بعضی موقع ها یک چیزایی میگن ها !!!!!!
  • بدون نام IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    اکثر این ساختمانهای نیمه تمام که همینطور کنار گذاشتند متاسفانه محل تجمع افرادی که برای اجتماع ضرر دارند شده است که شاید بهتر باشد شهرداری تیمی را شبها مامور بازدید از آنها کند که اگر نگهبان ندارند باعث دردسر مردم محل نشود.