برای احداث پل مکانیزه خیابان جلال آل احمد باید حجم تردد عابر پیاده بالا باشد.اما این محل پس از بررسی ها نتوانست حد نصاب را کسب کند، این پاسخ شهرداری منظقه 2 تهران به خبرآنلاین است.

یکی ازخوانندگان نوشته بود:«با سلام با تشکر ازتوجهات شما به درخواست های شهروندان به اطلاع میرساند پل عابر پیاده بر روی بزرگراه جلال ال احمد بعد از پل آزمایش محل عبور بسیاری از ساکنین میان سال و مسن میباشدضمن این که هیچ راه عبور دیگری برای گذر از این بزرگراه وجود ندارد لطفا برای پل پله برقی را جایگزین نمایید زیرا افراد مسن جهت خرید از میدان میوه و تره بار دائما تردد می کنند و همیشه دچارمشکلات زیادی برای این جابجایی دارند.»
نوروزیان جانشین معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 در پاسخ به این خواننده ای به خبرآنلاین گفت:«در وهله نخست باید گفت مکانیزه کردن پل های عابرپیاده هزینه زیادی را می طلبد. زیرا هزینه هریک ازپله های این نوع پل ها دویست میلیون تومان است. پس می بینید که تنها هزینه این پله ها چیزی در حدود 800 میلیون تومان می شود. با احتساب ارشه این پل ها هر پل مکانیزه چیزی در حدود یک میلیارد تومان سرمایه لازم دارد.»
او ادامه داد:«برای نصب این پل های ضوابط خاصی وجود دارد. یعنی اگردرزمان اوج عبورومرور ظرفیت عابر پیاده به یک حد نصاب تعیین شده ای برسد. آن محل حائز شرایط برای نصب پل مکانیزه می شود.»
نوروزیان افزود:« پل اشاره شده نیز مورد بررسی قرارگرفته است. اما عبورعابرپیاده این پل به حد نصاب نرسید. از این رونمی توان آن را مکانیزه کرد. ازآنجایی که هزینه این نوع از پل ها بالا است مجبور هستیم که درنصب آنها اولویت بندی کنیم.این اولویت بندی ها نیز براساسا حجم تردد عابرپیاده سنجیده می شود.البته شهروندان محترم این محدوده در خواستشان را برای مکانیزه کردن این پل به شهرداری ارسال داشته اند. شهرداری هم به احترام آنها حجم ترددعابرپیاده این پل را بررسی کرده است اما به حد نصاب احداث پل عابر مکانیزه نرسیده است.»
45235
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید US ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
    26 2
    به ایشون بفرمایید با هزینه 3 ماه تبلیغ روی همین پلها که به جیب شهرداری میرود کل پلهای عابر پیاده بزرگراه جلال رو نمیشه مکانیزه کرد آیا؟؟؟!!!
    • محمد IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      2 1
      واقعا فکر می کنید کسی از پول بدش می آید؟ آن هم شهرداری که با این حجم فعالیت عمرانی به شدت دنبال جذب منابع مالی است؟ از قیمت تبلیغات روی پل ها خبر دارید؟ تا آنجایی که من از نرخ ها خبر دارم، با هزینه 2 سال تبلیغات پول پله هایش هم تامین نمی شود. بهتر است پیش از بیان هر سخن، کمی اندیشه کنیم. نتایج حرفهای بی منطق و ایده های غیرکارشناسی را چند سال است در مملکت می بینیم و باید برایمان درس عبرت بشود.
  • بابک IR ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    0 0
    جان انسان چند؟؟!!!!
  • بدون نام IR ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    3 0
    پس اين پلهاي مكانيزه كه غير فعال هستند در واقع اتلاف يك ميليارد پول مردم بوده؟؟
  • ارشیتکت US ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    2 0
    خوشحال میشم اگه بدونم شهرداری محترم از چه نوع سیستمی برای بررسی عبور و مرور عابرین پیاده استفاده میکنه ! ! !
  • حسام IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    3 0
    وقتی در مکانی پل عابر پیاده مکانیزه وجود ندارد، شهرداری محترم چگونه می تواند حد نصاب استفاده را تعیین نماید؟
  • بدون نام IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    تا جایی که ما خبر داریم هزینه احداث پل از طریق تبلیغات در می آید...مگر اینکه جدیدا شهرداری خواسته باشد خود دست به کار شود و خود دستگاهها را خرید کند تا شاید برای مردم آبی نداشته باشد برای آنها نانی داشته باشد..خدا داند...