مهر نوشت:

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان این که دشنان به دنبال مانع تراشی و ایجاد جو روانی بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند، گفت: نمایش اقتدار و عزت سپاه در صحنه بین الملل، اعلام مواضع و دیدگاههای سپاه و پاسخگوئی به شبهات از وظایف ذاتی روابط عمومی سپاه است.
نماینده ولی فقیه در همایش مسئولین روابط عمومی کل و استانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تلاش های دشمنان برای ایجاد خلل در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن با فراهم کردن شرایط سخت برای ملت ایران و راه اندازی بحران سازی های اقتصادی برای ایران اسلامی به دنبال تسلیم کردن ملت در برابر خواسته های ناحق و استکباری خود است.
 وی ادامه داد: رفتار آمریکا در قبال کشورهای جهان رفتاری فرعون گونه است و می بایست با بکارگیری تدبیر و هوشمندی لازم در برابر این خواسته های استکبار جهانی تسلیم نشویم و در راستای ایجاد آرامش و امید در مردم حرکت نمائیم.
 نماینده ولی فقیه در سپاه با انتقاد از روند سیاستگذاری و تلاش برخی از رسانه ها برای بزرگنمائی اخبار التهاب آور در جامعه خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از رسانه های داخلی با بزرگ نمائی اخبارهای التهاب آور و تکرار بیش از حد موارد فرعی، غیر ضروری و جهت دار، در راستای امید بخشی به مردم حرکت نمی کنند.
 وی افزود: امروز همگان وظیفه دارند تا توسط هر وسیله ای که در اختیار دارند به دنبال امید بخشی و ایجاد روحیه در مردم باشند و همچنین از ایجاد تنش و تضعیف روحیه مردم جلوگیری نمایند زیرا وظیفه رسانه ها در واقع امیدبخشی به مردم است.
 حجت الاسلام ادامه داد: در حال حاضر، که دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد جو روانی و مانع تراشی در مقابل سپاه هستند ، ایجاد زمینه افزایش جایگاه سپاه در افکار عمومی یکی از مهم ترین وظایف محوله به روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
 /2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تنها GB ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
    19 2
    بزرگنمایی اخبار التهاب اور؟! ما که هرچی از رسانه ها مخصوصا صدا و سیما میبینیم ابادانی و پیشرفته!! نه بیکاری هست ، نه تورم و نه گرانی..!!!