در سه سانحه رانندگی که دیروز جمعه رخ داد 12 نفر کشته و 4 نفر دیگر هم مجروح شدند.

سرهنگ رضا اسفندیاری- معاون عملیات پلیس ‌راه کشور- از کشته شدن ۶ نفر از هموطنانمان در روز گذشته به واسطه تصادف یک دستگاه پژو و یک دستگاه اتوبوس خبر داد و به فارس گفت: حوالی ظهر دیروز جمعه در ساعت 11 و 30 دقیقه در کیلومتر 51 محور خاش سراوان یک دستگاه پژو 405 با یک دستگاه اتوبوس اسکانیا برخورد کرد که در اثر آن 6 نفر از سرنشینان پژو 405 فوت کردند.

سرهنگ اسفندیاری علت این حادثه را انحراف به چپ خودروی پژو 405 در جاده دو طرفه اعلام کرد و گفت: از رانندگان درخواست می‌شود که در هنگام رانندگی حتما سرعت مطمئنه را رعایت و برای حفظ جان خود و سرنشینان خودرو حتما از تغییر مسیرهای ناگهانی پرهیز کنند.

 

سه کشته و دو مجروح، نتیجه انحراف به چپ پژو آردی در نهاوند
شب گذشته در یکی از محورهای مواصلاتی استان همدان در اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه پژو 3 نفر کشته و 2 نفر مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، با اعلام یک فقره تصادف در ساعت 19 و 30 دقیقه شب گذشته در ابتدای جاده روستای "کهریز جمال" واقع در محور "فیروزان به نهاوند" استان همدان، عوامل پاسگاه انتظامی بخش خزل شهرستان نهاوند بلافاصله در محل حاضر شدند.

ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند یک کامیون بنز که حامل بار سنگ بوده با یک دستگاه پژو آردی به رانندگی "محسن" با 4 نفر سرنشین برخورد کرده است که در اثر این حادثه راننده و دو نفر از سرنشینان پژو آردی به دلیل شدت جراحات فوت و دو نفر سرنشین دیگر مجروح و برای مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

کارشناس پلیس راه پس از بررسی صحنه این حادثه دلخراش، علت تصادف را انحراف به چپ از سوی راننده خودروی پژوی آردی اعلام کرد.

 

5 کشته و مجروح در تصادف سه خودرو
سرهنگ کرمی اسد، جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به تصادف مرگبار تریلر هوو به مهر گفت: در اولین ساعات بامداد دیروز جمعه تصادف مرگباری میان تریلر بنز،سواری پراید و تریلر هوو در محور دیهوک کرمان رخ داد که بر اثر آن سه نفر کشته و دو نفر نیز مجروح شدند. این حادثه به علت انحراف به چپ تریلر بنز رخ داد.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    2 0
    و رکورد ایران تا ابد حفظ خواهد شد
  • بدون نام IR ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    1 1
    مثل نقل و نبات کشته میدیم! خبر جدیدتری ندارید بگذارید؟!