ایسنا نوشت:

حکم اعدام دو زورگیر اخیر به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض، صبح یک‌شنبه یکم بهمن‌ ماه (فردا) حوالی محل وقوع جرم در ملاء عام اجرا می‌شود.

این دو زورگیر «علیرضا مافیها» و «محمد‌علی سروری» نام دارند، آذر سال جاری با استفاده از سلاح سرد، یک شهروند تهرانی را با همدستی دو نفر دیگر مورد حمله و ضرب و جرح قرار دادند.

پس از انتشار فیلم مربوط به این زورگیری و جریحه‌دار شدن احساسات عمومی، رییس قوه قضاییه دستور رسیدگی فوری و قاطع به این موضوع را صادر کرد و پس از آن با اقدامات پلیس و دادستانی تهران متهمان دستگیر شدند و پرونده آن‌ها به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد.

شعبه 15 دادگاه انقلاب به ریاست قاضی صلواتی نیز با برگزاری یک جلسه محاکمه علنی، «علیرضا مافیها» و «محمد‌علی سروری» را به اعدام محکوم کرد. دو متهم دیگر این پرونده به تحمل 10 سال حبس و 74 ضربه شلاق و به عنوان تتمیم مجازات به 5 سال اقامت اجباری در یکی از شهرستانها محکوم شدند.

این پرونده با اعتراض متهمان به دیوان عالی کشور ارسال شد و شعبه رسیدگی کننده دیوان نیز پس از رسیدگی اعتراض آنان را مردود دانست و حکم اعدام با اتهام محاربه را تایید کرد.

دادستانی تهران نیز اجرای این حکم در ملاء عام و در حوالی محل وقوع جرم در حومه خیابان کریمخان تهران را تایید کرده است.
47282

کد خبر 271767

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 129
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • من IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    حكم اعدام انصاف نيست براي اين جرم اونم فقط براي اينكه درس عبرتي باشند براي بقيه...انصاف نيست شايد با حبس بلند مدت فرصت انسان شدن اينها به وجود ميامد ...
    • حامد IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      انشاا.. حضرت عالي گير يكي ازاي زورگيرها مي افتي بعد در اين مورد اظهار نظر كني .اگر حد اسلامي در خصوص اين سارقين اعمال بشه هيچ كسي فكر دزدي هم به سرش نميزنه(دزدي اول بريدن انگشتان دست دزدي دوم بريدن پا و دزدي سوم اعدام)همان كاري كه كشورهاي عربي انجام مي دهند.شما بگرديد ببينيد تو كشورهايي مانند عربستان و امارات و كويت و... كه اين احكام رو اجرا مي كنند دزد پيدا ميكنيد؟ د اظهار نظر ميكني
    • علی IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      اگر یک بار جای اون بیچاره مال باخته بودی این حرف را نمی زدی
    • پوریا IR ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      از کدوم یکیتون زورگیری شده بدونیین یعنی چی.. سریع احساسی میشد .. مفسد مالی و جانی تاوقتی که حبس ابد به درستی اجرا نمیشه همون بهتر که اعدام بشن .. بابا بخدا ازتون زورگیری نشده بدونیین یعنی چی .. ما هم احساس داریم اما بخدا باور کنین اگه حبس ابد بخورن بعد چند سال میان بیرون و دوباره ..
    • احسان IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      نه با اعدام موافقم و نه با حبس ابد . وقتي يه رودخونه از مسير خود منحرف بشه و خرابي به بار بياره ، اون رودخونه رو خشك نمي كنند بلكه علت خرابي و انحراف رو بررسي مي كنندو چاره انديشي. حالا اينها اگه زور گير بودند ميرفتند يه جاي پر رونق تر نه سراغ يه فرد عادي علت اصلي بدون تعارف فقر و فشار اقتصاديه است
    • به حامد SE ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      آیا مشکلات مالی و بیکاری و فقر هم در اون کشورهای عربی اندازه کشور ما هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • 110 IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      امیدوارم برای شما هم یه حکم ناحق ببرن (بدلیل درس عبرت شدن برای بقیه ) تا متوجه بشی این کارها فقط نمایشه نه درس عبرت میشه نه جامعه درست میشه .
    • احسان IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      54 43
      در جواب علي آقا و آقا پوريا و حامد خان بايد بگم از خود من 10 ميليون تومن نقد سرقت شد و با وجود فيلم دوربينهاي بانك ، هنوز هيچي پيدا نكردند و تازه جالب اينجا كه آگاهي شهرستان ... ماشين نداشت براي تشكيل پرونده هم مجبور بودم با ماشين خودم با افسر آگاهي بريم من گفتم و بازم ميگم نه با اعدام موافقم و نه با ... بايد چاره انديشي بشه و تازه در مرحله اول بريدن انگشت و ... نه در همان مرحله اول اعدام . حكم قران اين نيست و ما داريم دين اسلام رو خشن نشون ميديم
    • ناشناس IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      58 53
      جالبه ، اینجا یک سوال پیش میاد که چرا تا حالا که این همه اعدام برای تجاوز به عنف و قتل توی این کشور صورت گرفته ، نتونسته این دو بزه رو ریشه کن بکنه ؟پس اعدام نتوسته راه حل باشه فقط صورت مسئله رو پاک کرده ، مال باخته هم حق داره ولی همون مال باخته ای که شما ازش دفاع میکنه راضی به حکم اعدام نبود ، ما عادت کردیم که با قانون بازی کنیم و اون رو به نفع خودمون تفسیر کنیم ،من فقط یک چیز رو میدونم که با اشد مجازات فقط افکار عمومی رو منحرف میکنیم بدون اینکه از وقوع جرم جلوگیری کنیم .
    • آرش DE ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      30 29
      آقای حامد عزیز "حد"ی که شما ازش حرف زدی شرایط داره(13شرط شامل : نبودی در دوره قحطی ، بودن مال در حرز و ... ) این حکم تا جایی که من میدونم یکبار در ایران صادر شد ولی از اجراش با خبر نیستم ... نمیشه هرکسی که دزدی کرد دستش رو قطع کنن ... این مشکل ریشه ایه ... من میدونم که چقدر سخته گیز زورگیر بیافته یه نفر ولی این مساله باید ریشه ای حل بشه ... اگر جرم شناس ها و جامعه شناس ها از علم روز استفاده کنند میشه راه کار هایی را برای جلوگیری پیدا کرد ... من قلباً با اعدام این دسته از افراد موافقم ولی از لحاظ حقوقی درست نیست ...
    • شهروند IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      52 34
      مثله انکه یادتان رفته همین چند وقت پیش یکی مثل همین آقای محترم زورگیر زد قهرمان کشورمان رو کشت .1 پس حکم اعدام حق این افراده چون اگه پاش برسه همون ادم مالباخته رو مثل اب خوردن میکشن. 2دوست خوش خیال من موضوع زورگیری یک نفر نیست موضوع امنیت جامعه است هرکس باعث ایجاد نا امنی در جامعه باشد باید با اون برخورد بشه خاه زورگیر خاه دزد .خاه قاتل
    • شما IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      32 47
      شما ها که از اون زورگیر دفاه میکنین میشناسیدش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    • بدون نام IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      9 6
      دلت خوشه ها
    • بدون نام IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      . . . فــیلـــم زورگــیــــری و قمــه کشــی شـــون" رو کــــه گــذاشــتــید دیـدیــم!!!! . . انشـــــــــالله فـــــیــــلـــــــــم اعــــــدامشون" هـــــم بـــــزاریـــد ببـــیـــنــیــم!!!!!! . . . باتشکر از نیروی انتظامی و قوه قضاییه
    • هیچکس IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      74 10
      دوستان این همه نظریه صادر نکنید لطفا ، این اعدام نه به خاطر دزدیه نه به خاطر حمله با سلاح سرد و قمه کشی ، فقط به خاطر رسانه ای شدن موضوع هست .یه جورایی مثل قضیه ستار بهشتی ، اینجاست که ما به قدرت رسانه پی میبریم . یه کم فکر کنید فقط یه کم!!!!!!!!
    • حسین IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      70 8
      اصلا میگیم اعدام حقشونه و کمشون هم هست! ولی خداوکیلی این تماشای صحنه اعدام هست که فاجعه واقعیه..نه زورگیری! لطفا نرید تماشا کنید!
    • بدون نام IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      12 28
      شاید قطع دست بهتر بود ولی از اینکه دیدم اینجا بعضیا با این حکم مخالفند ناراحت شدم
    • پدرام IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      7 3
      کدوم از دوستان تضمین میکنه که این افراد بعد از 2 یا 5 سال زندان انسان های سربه راه می شوند چند درصد افراد پس از طی مدت حبس اصلاح شدند راهکار های پیشگیری و اصلاح مال افرادی قبل از این مرحله است وقتی یک عضو بدن براساس دیابت سیاه میشه باید قطع بشه و برای اینکه بقیه اعضا گرفتار نشه کار درمانی و کنترلی کرد مسیر این افراد منتهی به کشتن مردم خواهد شد و البته به مهمترین مشکل این قضیه عمدا اشاره ایی نمیشه اونهم اعتیاد اکثر این افراد به استهمال شیشه است
  • حميد IR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    قصدم دفاع از اين مجرمين نيست .اما واقعا حكم اعدام براي اين جرم؟؟؟؟؟
    • منصور نوین IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      41 95
      الهی که گیر یکی از این عزیزان بیفتی ببینم بازم از این زرتو پرتا میکنی یا نه
    • بهروز IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      57 34
      آقا منصور، این چه طرزه حرف زدنه؟! مگه از دست هر کس که خیلی ناراحت باشی باید اعدام بشه؟! اگه حکم اسلامی این بندگان خدا اعدام باشه که حقشونه و اگه نباشه حقشون نیست.
    • محمد IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      58 16
      آقای منصور نوین، از من زورگیری شده، از این زرتو پرتا هم می کنم، چون مشکل با اعدام این دو نفر حل نمیشه. با اعدام همه ی زورگیرها هم حل نمیشه. شما ازتون زورگیری شده، رفتید کلانتری؟ والُا وقتی ازم زورگیری شد رفتیم کلانتری، شب بود، گفتند صبح بیاید، الان دیره، مسئول آگاهی نیست. آخرش هم کاری کردند که بیخیال شیم. پس از اعدام اینا فرقی نمی کنه، هنوز هم من می ترسم تنهایی تو تهران پیاده برم و بیام.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    تمام زورگیرها را باید اعدام کنند تا درس عبرتی برای دیگران بشود.
  • ... IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    از کی تا حلا زورگیری حکمش اعدام شده ؟! این سوال در دفاع از جرم نیست بلکه برای روشن شدن نسبت جرم و حکم پرسیده میشه ! این حکم اصلا منطقی نیست اونم در حالیکه ما میدونیم دزدی های کلان تری صورت می گیره که دزد ها نه تنها اعدام نمیشن بلکه حتی اسمی ازشون هم برده نمیشه تا مبادا آبروی نداشته شون برده بشه !! این دزدها به نظر من بیشتر باعث فساد درجامعه هستن تا اون زورگیرهایی که درواقع معلول وجود یه سیستم معیوب دزدپرورند !
    • محمد IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      21 15
      حالا هم اینا به خاطر دزدی اعدام نمیشن به خاطر ایجاد وحشت باسلاح سرد اعدام میشن و گرنه اون دوتا هم دستشون ده سال بهشون خورده
  • بدون نام IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    خدا رو شکر. من از ساعت 4 صبح اونجام
    • بدون نام US ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      آفرین! از اون ساعت میری، با این روحیه ای که داری، یه مقداری آجیل و شیرینی و نقل و نباتم ببر اونجا تقسیم کنی، شادیتون تکمیل شه حتماً! زحمت می کشید انسان!
    • بدون نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      گوشی موبایلت رو هم حتما ببر و از اول تا اخر مراسم رو فیلمبرداری کن از فردا صبح هم شروع کن به بلوتوث کردن صحنه اعدام برای همه....هر روز هم روزی 3 بار صبح و ظهر و شب فیلم رو خوب و با دقت نگاه کن اینجوری شاید مرضت درمون بشه...
    • amir IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      19 64
      ساعت و ادرس و دقیق بگیر مام میایم
    • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      54 17
      اشتباهی مثبت دادم بهت 1000 منفی برات کمه
    • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      چطور میشه دزد هایی که میلیاردی می دزدن اسمشون هم گفته نمی شه ولی بخاطر 70هزار تومان دتوتا جوان زیر 20 سال و اعدام می کنن کاش می شد کاری کرد.
    • بدون نام IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      31 49
      اعدام بخاطر دزدی 70 تومان نبود جناب!! بخــاطر زورگیــری و قــمه کــشـــی روی افراد بی دفاع و بی گناه بـــوده!
  • مهدی IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    درود بر قوه قضاییه. نیروی انتظامی تشکر تشکر
  • علی IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    نوش جونشون. بیچاره اونایی که فیلمی از مال باختن و جان باختنشون منتشر نشده.
  • بدون نام IR ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    بابا این دیوونه بازیها چیه؟!کجای دنیا یک نفر رو به خاطر سرقت اعدام میکنند؟!روزانه هزاران هزار مورد زور گیری تو این کشور اتفاق میفته پلیس حتی زحمت تشکیل پرونده به خودش نمیده(خود من 3بار تاحالا مورد زورگیری قرار گرفتم)حالا اینها چون فیلمشون تو اینترنت بوده باید حکم اعدام بگیرند و تاوان تمام زورگیریهای کشور رو پس بدن؟!!اگه میخواید با زورگیری مبارزه کنید مرد و مردونه جلو تمام زورگیریهایی که در سطح کشور اتفاق میفته بایستید و دستگیرشون کنید و باهاشون برخورد متناسب با جرم داشته باشید نه اینکه همشون رو ول کنید و حتی دنبالشون هم نرید اونوقت 2تاشون رو که دستگیر کردید اعدام کنید تا مثلا بقیشون بترسند!!!والله که بقیه زورگیرها بهتر از من و شما میدونند که اینها همش فیلمه و کسی کاری به کارشون نداره!!
    • بدون نام IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      واقعا موافقم از خود من 10 ميليون تومن نقد سرقت شد و با وجود فيلم دوربينهاي بانك ، هنوز هيچي پيدا نكردند و تازه جالب اينجا كه آگاهي شهرستان ... ماشين نداشت براي تشكيل پرونده هم مجبور بودم با ماشين خودم با افسر آگاهي بريم
    • اكرم IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      13 44
      آقاي بدون نام هر وقت شما در زمينه جرم شناسي درس خواندي و مدرك گرفتي و توانستي به مقام قضاوت بنشيني آن وقت قضاوت كن.مشكل جامعه ما اين است كه يقنلي بقال هم دوست دارد در كار قضاوت دخالت كند.
  • منوچهر IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    ایکاش میشد خودم طناب را گردنشان بیاندازم. از نیروی انتظامی خواهش میکنیم جسد اینها را چندین ساعت بر سر چوب لباسی نگه دارند......
    • بدون نام IR ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      شما روحیه ات با زور گیر ها تفاوت چندانی نمی کنه
    • بدون نام IN ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      54 7
      چوب لباسی؟؟؟ کت و شلوار که اعدام نمیکنن!!!
    • بدون نام IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      56 9
      برای درمان رفتار دزدها که راه حل درستی پیدا نکردند ایشالا برای مریضی منوچهر و هم فکراش حداقل یه راه حلی پیدا بشه که کم به کشور ضرر نزدند
    • حسین IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      52 8
      تو فقط دل و جرات نداری وگرنه یه زورگیر بالقوه هستی!!! پناه بر خدا!
    • بدون نام IR ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      8 5
      اگه خودت به گشنگی بیفتنی با این روحیت آدم خواری هم میکنی
  • بدون نام IR ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    97 23
    خدا پدر فيلمبردار رو بيامرزه
  • بدون نام IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    نا عادلانه است-جو گیر نباشیم-اسیب شناسی کنیم-صورت مسله رو سریعا پاک نکنیم
  • عبدالرضا IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    56 83
    کسی که با بی رحمی به انسان بی دفاعی حمله میکنه و باعث رعب و وحشت مردم میشه باید هم همین حکم براش اجرا بشه... کافیه خودمون رو در این شرایط تصور کنیم تا بتونیم منصفانه قضاوت کنیم...
    • بدون نام IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      93 22
      شما لازم نیست کاسه داغتر از اش بشی...همون شخصی که در این فیلم توسط همین دزدان مورد زورگیری قرار گرفت علنا در دادگاه اعلام کرد که خواسته من اعدام زورگیران نیست و تنها خواهان مجازات اونها هستم...فکر نمیکنم تو بیشتر از شخص قربانی صلاحیت داشته باشی در مورد گیر افتادن در این شرایط قضاوت کنی...در اعمال مجازاتهای شدید بر علیه کسانی که با اسلحه گرم و سرد اقدام به زورگیری میکنند هیچ تردیدی نیست ولی اعدام اون هم برای سرقت 17هزار تومن پول جای سوال داره...
    • بدون نام IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      21 20
      احتمالا منظورتون اون شاکی که فیلمش پخش شد نیست که می گفت دیگه جرات ندارم حلقه ی ازدواجمم دستم کنم؟؟؟؟؟؟؟
  • زورگير IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    ماشاا... به اين قاطعيت، مرديم از ترس.
    • کاوه IR ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      89 14
      انتخاب اسمت عالیییییییییییییییی بود.
    • بدون نام IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      24 29
      یه بار که فایده نداره انشالله هرچی زورگیر می گیرن همینطور اعدام کنن ابن جانور های شجاع لیاقت زنده موندن ندارن! گردن کلفت می کنن واسه زورگیری کار دیگه ای که بلد نیستن! آخی آخی طفلک ک ک....... روز اعدام باید قیافه اش رو دید با اون روز مقایسه کرد که قمه کشید رو صورت مردم!!!! اونوقت معنی ترس رو می فهمی زورگیر
    • بدون نام IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      43 8
      محل اجرای حکم در خیابان ایرانشهر - خیابان بهشهر . در حال حاضر نیز ماموران در حال نصب داربست در محل هستند. فردا صبح زود بیا از نزدیک ترس رو ببین! سوت و دست و کف مردم هم ببین! اونوقت برو دنبال کار شریفت...
  • بدون نام IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    چرا کودکان را میکشید اینها باید زندانی شوند و اموزش ببینند بابا متولد 73 خدایا کمک کن
    • صابر IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      متولد 74 هم که بود اعدام باید میشد! مملکت قانون داره
    • من IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      12 45
      ولی توی اخبار نوشته بود 27 ساله یعنی میشه متولد 1364
    • محمد IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      40 11
      فکرکنم شما فیلمو ندیدی وگرنه نمی گفتی کودکان!!!!! اگه اینا کودکن پس ما نوزادیم!
    • بدون نام IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      25 22
      خدا رو شکر که تو این سن از شرشون خلاص می شیم!! اینا بزرگ می شدن چی می شد؟! همین متهم ردیف 3 . 4 تو زندان الان اصلاح می شن میان بیروووووون؟؟؟؟؟؟ اونا هم باید اعدام می شدن توبه گرگ مرگه
  • بدون نام IR ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    51 38
    من حکم اعدام رو برای تنبیه این جرم مناسب نمی بینم به نظر من عمل به دستور قرآن در این مورد درس عبرتی به مراتب بیشتر از حکم اعدام داره, السارق و السارقه فاقطعو ایدیهما.
    • behnam DE ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      30 11
      نظر شما از همه نظرها درستتر بود. اگه مملکت ما طبق مکتب قرآن راه میرفت حالا این وضعو نداشتیم!
  • م.م IR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    23 28
    به استناد ماده 190 قانون مجازات اسلامی حد محاربه و افساد فی الارض یکی از چهار چیز است: 1-قتل 2-آویختن به دار 3-اول قطع دست راست و سپس پای چپ 4-نفی بلد[تبعید] تصمیم دادگاه کاملا تبعیت می کند از سیاست کیفری عوام گرایانه [سیاست کیفری عوام گرایانه(رسانه ای شدن جرم،افزایش ترس و ناامنی،ناامیدی نسبت به الگوهای اصلاح و درمان،و... مهم‌ترین بسترهای ظهور عوامگرایی کیفری هستند.)]
  • hasan IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    61 13
    باید علت را درست کرد؟ باید دید از کجا شروع شده و سپس پیشگیری کرد نه مسئله را پاک کنیم.
    • بدون نام IR ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      31 4
      علت گردن کلفتی چیــه؟؟
    • قلی IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      25 8
      از مفت خوری و مال حروم
  • نادیا EU ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    68 10
    واله نمیدونم چی بگم هم دلم براشون میسوزه اعدام خیلی زیاده برای این جرم ووواز یک طرفم میگم کسی که به همین راحتی تو روز روشن جلوی چشم همه این کار و میکنه برای جامعه مضره نباشه بهتره ....اون جون بیچاره اگر کشته میشد چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
  • بدون نام IR ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    31 6
    يعني واقعا تمام زورگيرها اعدام مي شوند؟ آنهم اگر 17 سال داشته باشند و جرمشان دزدي بخاطر 70 هزار تومان باشد؟؟؟ تكليف دزدهاي بزرگ و دزدي هاي بزرگتر چه مي شود؟ آنكه شكمش سير است و دزدي مي كند جرمش نبايد سنگين تر از كسي باشد كه بخاطر يك لقمه نان مجبور به دزدي مي شود؟ البته كه نه.... دزدهاي بزرگ راهش را خوب بلدند...
  • بدون نام US ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    73 23
    الان اون همه اعدام شدن، جمعه درست شد؟ دیگه زورگیری و قتل و تجاوز اتفاق نیفتاد؟ چشم ها را باید شست، جور دیگر باید دید...
    • قانون IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      23 55
      شعرهایتان را بر سر قبر سهراب بخوانید. مملکت قانون داره و چه بخواید چه نخواید قانون اجرا میشه
    • بدون نام IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      21 21
      اگه 1 بار ازت زورگیری شه قمه بکشن رو صورتت، اونوقت می بینم چطور چشمات رو می شوری ی ی یه جور دیگه می بینی""" که دیگه از ترس حتی حاضر نیستی حلقه ازدواجتم دستت کنی! """" شعار نده خواهشا راه حل بهتر و تضمین شده تری سراغ داری واسه همچین جانورهایی؟؟منتظریم!
    • بدون نام NO ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      40 11
      لابد فقط هم موقع اعدام قانون داره ؟ ببینم این قانونی که ازش حرف میزنین در مورد رفاه و آموزش حرفی نزده؟؟؟
  • مصلح IR ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    73 7
    به نظر من اول باید اون کسایی رو که 3000میلیارد ،3000میلیارد از پول همین افراد رو دزدیدن اعدام کنند بعد این افراد رو.
  • عباس GB ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    46 9
    این حکم ظلم و محاربه با خداست... هر کس گناهی کند و توبه کند خداوند بخشنده است.... حکم قصاص هم اجرا کنید دست در برابر دست چشم در برابر چشم باز 10% خشونت حکم اعدام نمیشود... من در شهری هستم که بسیار در انجا اتفاق افتاده و هیچ کاری نمیکنند .... این حکم سیاسی است
  • امیر IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    60 11
    ای کاش اول مفصدین اقتصادی رو اعدام می کردن.تا کسی دیگه از گشنگی زور گیری نمی کردن
    • بدون نام IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      27 82
      کی از گشنگی زورگیری کرده؟؟؟؟؟متهم اول؟ متهم دوم؟سوم؟چهارم؟ بره کار کنه به جای گردن کلفت کردن ! جوان 20 ساله با 4 سابقه زندان ! تو قهوه خونه می شینه به دوستاش میگه بریم زورگیری؟؟؟ مگه همین افغانی ها نیستن میان ایران کار می کنن؟ قیاس مع الفارق با مفسدین اقتصادی هم ربطی به این جانور ها نداره! هم اونا باید اعدام شن هم اینا...!
  • eshtad IR ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    48 4
    اصلا اعدام حقشونه بالاخره نفری17500 تومن گیرشون اومده فقط موندم چطور میشه 4 نفر که چهره شون مشخص هم نبوده در مدت 1ماه دستگیر،بازجویی،دادگاهی ومحاکمه میشن ولی عده ای دیگه با3000 میلیارد یا با داشتن پرونده بیمه یا امثال جزایری ها یا مختلسین بانک صادرات اصلا اینها هیچ 300 نفر که 60درصد از اقتصاد دستشونه رییس جمهور این مملکت هم میشناسشون دارن حال میکنند.
  • amin GB ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    26 10
    آخه الان حکم و جنایت با هم همخوانی دارند ؟ بابا بجای اعدام ببریدشون اردوگاه کار اجباری هم استفاده ای بصورت مجانی ازشون بشه و هم اینکه خون دیگری ریخته نمیشه ، تا کی این اعدام ها را می خواهید ادامه دهید ،
    • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      0 6
      اخه عزیز من چرا راجع به عصر بوق حرف می زنی؟ اردوگاه کاراجباری دیگه چیه؟ لابد فیلم حضرت یوسف را دیده اید و فکر کرده اید الانم مثل اون دوران معدن و کار اجباری هستش
  • بدون نام IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    12 11
    دوستان یک حکم قضایی اسلامی است که قطاع طریق یعنی کسی که راه مردم را می گیرد به قصد دزدی آن فرد حکم اش اعدام است اما این در مورد کسانی بود که در مسیر تردد عمومی یعنی جاده هایی که احشام و اموال مردم (عموم مردم) از آن راه عبور می کرد یا عبور داده می شد مثل حمله همین دزدان دریایی سومالی که اگر دستگیر شوند قطاع الطریق هستند اما در مورد این اشخاص که موردی تنها به قصد ربودن بخشی از اموال شخص نه همه اموالش بعد هم استفاده از سلاح به قصد ترساندن اشخاص استفاده می شود صدق نمی کند من فکر می کنم این شامل این اشخاص نمی شود و باید تجدید نظر شود نباید صرفا به خاطر تبلیغ حکم صادر کرد
  • بدون نام IR ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    24 11
    از پس فردا ديگه تو مملكت زور گيري نميشه
  • بدون نام IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    13 30
    آخ جون يه اعدام ديگه
  • بدون نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    51 0
    کاش دزدان 3 هزار ملیاردی رو هم اعدام کنند ب م - ر -س وغیره
  • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    13 25
    بابا اینچور شما مگین بیچاره انگار از دستش در رفته و الا قصد زورگیری نداشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه میشناسیش از دوستاته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ یا خودت یکی از همونایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • بدون نام IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    20 14
    من موندم ... اگه اعدام کنن میگین چرا حبس نمیکنن اگه حبس کنن میگین چرا اعدام نکردن..تا کی
    • بدون نام IR ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      14 18
      واقعا که همینطوره اگر برخورد قاطعانه انجام بدهند میگویند زیاد روی اگر برخورد انجام ندهند میگویند بی فکرن نمیدونم دیگه این قوه قضاییه باید چه حکمی صادر کنه تا مورد قبول این مردم باشه...
  • اميد IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    27 8
    باسلام البته جرم اتفاق افتاده خيلي ترسناک بود ولي خداييش اعدام مجازات سختيه درسته کاري بدي کردن ولي خدا به مادرشون صبر بده
  • جمال کیانی IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    30 7
    جامعه ما بیمار است . به خدا این که ما ایرانیها می کنیم زندگی نیست.ما ایرانیها ملتی هستیم به شدت کینه توز با دلهایی پر از سوءظن . اگر سر لج افتادیم تمام دنیا را به خاطر غرورمان می خواهیم بسوزانیم. هر یک از ما خودمان را حق مطلق و دیگران را یکسره باطل و دشمن می دانیم .من شک دارم ما ایرانیها واقعا یک ملت باشیم.ما مردم ایران با احساسات کینه ورزانه زندگی را بر خودمان تلخ ودردناک میکنیم.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    23 4
    اگه این حکم برای همه بود راحتر بودم باهاش...اما میدونم زورگیرهای خشنتر از اینها هم توی جامعه هستند که فوقش یکی دو سال حبس میخورند دوباره روز از نو روزی از نو..کاش با همه برخورد بشه.... اعدام که نمیتونم نظر بدم به هر حال یکی مسئله فقهی هست فقط امیدوارم عدالت در مورد هخمه رعایت بشه نه کسی که فقط فیلمش منتشر شده
  • بدون نام IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    14 10
    چه میشه گفت!!!! فقط خدا کنه مضروب کوتاه بیاد و ببخشه
    • بدون نام IR ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      21 5
      كوتاه اومده .تقاضاي اعدام نكرده .علم قاضي ميگه بكش.
    • sali IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      3 5
      بابا بنده خدا کوتاه اومده ولی قوه قضاییه گفته حتما اعدام
    • بدون نام IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      7 2
      اتــهـــام:::::: محــاربـه<<< ترساندن مردم با سلاح ســرد بخشیدن شاکی خصوصی هم جرمشون رو کم نمی کنه ، اصلا کمشون هم هست!!!!
  • امير.م IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    39 7
    بي پولي پدرها بعضي وقتها دامن بچه هاشون را هم ميگيره !! اگر باباي اين بچه هم مثل بعضيها كمي خدا را فراموش ميكرد و به مال اندوزي مشغول ميشد و مي تونست مثل بعضي باباها براي بچه اش ماشين و شغل نون آبدار رديف كنه امروز بچه اش را براي 17000 تومان بالا نمي كشيدند!.نمي خوام كارزشتشان را توجيه كنم ولي جامعه ما اين بزه كار را پرورش داده و امروز با اعدام آنان مي خواهيم روي قصور خودمان سرپوش بذاريم.فردا همهمه بالاكشيدن اين نوجوان را نه براي غريو شادي كه براي مرگ انسانيت بكشيم.
    • کیان EU ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      6 2
      مرسی آقای امیر , خیلی خوب و به جا گفتی .درود بر شما
    • کیان EU ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      14 4
      مرسی آقای امیر , خیلی خوب و به جا گفتی .درود بر شما
  • میلاد IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    31 5
    کاش دزدان و مفسدان بزرگ اقتصادی که بیت المال را بالا میکشند هم اعدام میشدند تا بلکه محیط جامعه به طور کلی از مفسد جانی و مالی ریز و درشت پاک میشد..
    • بدون نام GB ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      2 5
      احسنت
  • آخیش IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    27 4
    چند نفر بودن تو مسیر فرودگاه با انبردست زورگیری میکردن. اگه میشه اونا رو اعدام کنید! ممنونم. مرسی
  • امیر US ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    30 9
    این حکم خلاف شرع اسلامه .همین
    • حامد IR ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      1 8
      شما اسلام شناسی؟
  • کامبیز IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    21 26
    احساسات مردم ایران یک روز بعد از پخش فیلم :باید حتما اعدام بشن یکماه بعد(بعد از صدور حکم اعدام) : باید ریشه ای اقدام شه ولی از نظر من باید اعدام شن تا زشتی کار معلوم شه،تا بهای رعب و حشتی که تویه جامعه ایجاد کردنو پرداخت کنند
  • omid GB ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    26 8
    این همه اعدام تا حالا اتفاق افتاده چرا پس تاثیری در کاهش جرم اتفاق نیافتده است راه حل کاهش جرم کم کردن فاصله طبقاتی ایجاد عدالت است . از خبرآنلاین خواهش میکنم یک تحقیقی انجام دهد آمار افزایش جرم و جنایت نسبت به 10 ده سال قبل ببینید چقدر اوضاع وخیم تر شده است
  • بدون نام IR ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    32 7
    شرط میبندم آقایون دستگاه قضا بعد از این اتفاق بفکر نیوفتادن یه تحقیق ساده در مورد منشا این جور جرم ها انجام بدند.متاسفانه بنظر میاد برای برخورد با این نوع جرم ساده ترین راه رو انتخاب کردند .اخه این راه پیشگیری از جرم شد؟
    • بدون نام IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      18 20
      راه پیشگیری از گردن کلفتی و مفت خوری و بی عاری و تنه لشی و حیوان صفتی بی شرفی یا اصلا همون بی صفتی چیه؟؟ شما بگو!!!
    • بی نام IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      17 6
      همیشه اسون ترین راه رو انتخاب میکنند بی انکه بدونند اسون ترین راه بهترین راه نیست
    • حامد IR ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      5 2
      اینطور که معلومه با اعدام شرورین و دزد ها ، شما جون خودت رو در خطر میبینی!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    42 9
    وَ السَّارِقُ وَ السَّارِقَةُ فَاقْطَعُوا أَيْدِيَهُما جَزاءً بِما کَسَبا نَکالاً مِنَ اللَّهِ وَ اللَّهُ عَزيزٌ حَکيمٌ ( آیه 38 سوره مائده ) دستان مرد دزد و زن دزد را به سزای آنچه کرده اند و بواسطه و مجازاتی ازناحیه خدا ، قطع کنید وخدا مقتدری شکست ناپذیر وحکیم است. ( تفسیر المیزان ) فَمَنْ تابَ مِنْ بَعْدِ ظُلْمِهِ وَ أَصْلَحَ فَإِنَّ اللَّهَ يَتُوبُ عَلَيْهِ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَحيمٌ ( آیه 38 سوره مائده ) پس هر کس بعد از ظلمش توبه کند و آنچه را فاسد کرده اصلاح نماید، پس همانا خداوند بسوی او باز می گردد و توبه اش را می پذیرد، بدرستی خدا آمرزنده و مهربان است. ( تفسیر المیزان )
  • بدون نام IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    7 0
    دزد قمه کش مزاحم نوامیس سارق مسلح شرور سالم بود دنبال کار نبود دستشم قطع شه واقعا به زحمت می افته خودشم به اعدام راضیه! باور کن
  • amin IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    6 0
    درست است که ریشه بسیاری از این قبیل خلاف ها، مشکلات اقتصادی است،اما آیا این سبب توجیه چنین اقداماتی می شود؟ پس نباید کار نادرست این افراد را گردن این و آن انداخت، من هم مخالف حکم اعدام هستم و امیدوارم این افراد در جهان باقی، مورد رحمت الهی قرار بگیرند.
  • احمد GB ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    20 11
    اعدام حکم سخت گیرانه ی است ای کاش بجای ان حبس را جایگزین میکردن جوان بودن و اشتباه کردن
  • بدون نام DE ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    12 21
    خدا رو شکر به جهنم اعلا پیوستن حالا در آن جهان زورگیری کنند
    • بدون نام IR ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      3 4
      اون ملکوت اعلی است ...جهنم اعلی حساب نمیشه اگر وصفش شنیده باشی
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    22 12
    زورگیری حکمش اعدام نیست
  • بی نام IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    14 8
    چرا جامعه ما عادت به افراط و تفریط کرده؟مگه قران نمیگه چشم در برابر چشم گوش در برابر گوش؟! بما از حکم خدا چرا پا فراتر میگذاریم؟
    • بدون نام IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
      5 1
      احساس امنیتی که این جانی ها به آســـونی از مردم بدبخت گرفتن دیگه به این سادگی از ذهنشون پاک نمی شه! خیلی دلم میخواد وقتی قیافه شاکی بعد از قمه کشی رو دیدم که چقدر ترسیده بود، قیافه اونا رو هم قبل از اعدام ببینم تا با تصویر قبلی جایگزین کنم! امیدوارم حتمـــا عکساشون پخش بشه
  • وحید IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    19 10
    باور کنید اعدام راه درستی نیست واسه مقابله با زورگیران. باید از عوامل ایجاد این چنین جرم ها پیشگیری کرد. هرکس فکر کرده با اعمال این مجازات دیگه هیچ زورگیری ای در کشور اتفاق نمی افته سخت در اشتباه هستش و باید فکر اساسی کرد
  • بی وطن US ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    22 12
    وای به حال ملتی که قضاوت را همچون آب گوارا سر می کشند
  • farzad IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    17 15
    من با اعدام این افراد موافقم اگر دذد ها را قطع انگشت کنند دیگر کسی جرات فکر دزدی نمی کند.
    • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
      0 6
      عزیزان قطع انگشت یکی از مجازاتهای حدی شرع است. و اجرای این مجازات هم شرایط خاص خودشو داره که این جرم با این شرایط منطبق نیست
  • بدون نام IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    6 8
    قبول
  • Abc US ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    7 12
    خدا از سر تقصيراتشون بگذره
  • مهرداد CA ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    21 2
    احساساته عمومی جریحه دار شد هـــا!!
  • حامد IR ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    5 1
    اول در جواب بعضی دوستان بگم که فقر و تنگ دستی هیچوقت نباید باعث بشه که شخص دزدی کنه و از راه شرارت چیزی رو به دست بیاره. اینجا جنگل نیست که مثل حیوانات هر چیزی روکه نداشتیم رو به زور از کس دیگه ای بگیریم. دوم در جواب بعضی از صاحب نظران که به نظر خودشون مدافع حقوق بشر هستن بگم که شاید این ها فقط یک دزدی و شرارت (که به چشم شما هیچه ) انجام داده باشن و به قول شما حقش اعدام نیست، اما اگر تیتر رو درست بخونی نوشته "مفسد فی العرض" یعنی این ها باعث میشن مردم همیشه در رعب و وحشت زندگی کنن و کم کم جامعه به کثافت کشیده بشه . پس چه بهتر که نسل این حیوان ها از روی زمین برداشته بشه، حتی اگر تعدادشون 60 ملیون نفر هم باشه.
  • کامبیز IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    6 2
    همه نظر هارو خوندم و دیدم کلی از فامیل های زور گیرها نظر دادن ،ولی خوشحال از اینم که صبح که میرم سر کار دو تا زورگیر از کره زمین کم شده،
  • sina IR ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 5
    واقعا آدم ميمونه چي بگه آخه نه اعدام خوبه و نه زورگيري
  • بدون نام IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    3 5
    متهم ردیف دوم حتی سابقه کیفری هم نداشته. بایدریشه یابی بشه
  • hamid667 DK ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 2
    آقای زور گیر! شمایی که قمه و چاقو برا ترسوندن طرف نشون میدی، سه چهار ساعت دیگه برو خیابون بهشهر پارک هنرمندان با باقی تماشاچی های فهیم و روشنفکر هم شهری به دار کشیده شدن همکارهات را ببین و اگر از فردا یک جایی دو دل شدی، گیر افتادی و خواستی به جای زدن طرف از ترس مجازات سنگین تر فرار کنی، یادت باشه در هر صورت آخر کار اینه. از فردا صبح چه با اون قمه و چاقو، گردن و قلب طرف رو بشکافی چه برا ترسوندن استفاده کنی، مجازاتت اعدام با طناب دار میباشد. هیچ فرقی نمیکنه
  • سياوش IR ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 3
    اميدوارم تمام كساني كه مخالف اعدام اين اراذل هستند يه روز اين اتفاق براي خودشون يا خانوادشون بيافته تا ببينيم باز هم نظر روشنفكريشون گل ميكنه يا نه خداييش از كي حمايت ميكنيد؟از يه سري دزد و اراذل واوباش؟يه خورده مغزتون رو به كار بگيريد.
  • عباس IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    7 2
    اجرای قانون همیشه خواسته مردم ما بوده است.
  • صبا BE ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    1 2
    اگر این فیلم در فضای باز رسانه ای مطرح نمی شد الان این عزیزان زور گیر مشغول خالکوبی روی بدن توپشان بودند. خدا را شکر اینتر نت آمد.
  • محمدرضا.ع IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    2 0
    آنچه شیر را میکند روبه مجاز ..... احتیاج است احتیاج است احتیاج!!!!

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین