براساس این گزارش، نجم الدین مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، معاونان خودرا مکلف به برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و رفع مشکلات آنان کرد.
غلامرضا حاجی خانی مدیرارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این مطلب گفت : طبق دستور مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو،معاونین مدیرعامل این شرکت در حوزه های مختلف تولید، کیفیت، فروش و خدمات پس از فروش در فرصت های مناسب در مرکز تماس مدیریت ارتباط با مشتریان حضور خواهند یافت وپاسخگوی مشتریان خواهندبود.
وی افزود: از اهداف پیش بینی شده این طرح که با عنوان «طرح پاسخگو» شناخته می شود می توان به بهبود فرایند های بازخورد (Feed Back ) از مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان اشاره کرد.
گفتنی است طرح پاسخگو،از طرح های گسترش ارتباط با مشتریان است که در مرکز ارتباط با مشتری ایران خودرو برنامه ریزی شده و به صورت هفتگی با حضور مدیران ارشد این گروه صنعتی اجرا می شود.
زمان های پاسخگویی مدیران ایران خودرو در این مرکز متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
/45221
نظر شما