سوالات در مورد زمان تحویل مگان زیاد است.

درهمین رابطه برخی از خوانندگان خبرآنلاین می نویسند:این مسئولین سایپا که میگویند دعوت نامه های مگان 2000 تحویل آذر ماه صادر شده است جوابگو باشند چرا هنوز تحویلی های آذر دعوتنامه نگرفته اند؟
دیگر خواننده خبرانلاین نیز تاکید می کند: سلام این چندمین بار است که مشکلم را می نویسم اما درج نمی کنید - اواخر مرداد سال جاری در نمایندگی پارس خودرو megane 2000 ثبت نام کردم موعد تحویل حداکثر تا 30 اذر بود. الان حدودا 40 روز هم تاخیر داشته و هنوز هم خبری نیست و چندین بار هم به نمایندگی مراجعه نمودم ولی جواب قانع کننده ای نمی دهند . مامشکل مان را از چه مراجعی پیگیری نماییم ؟ با تشکر
این درحالی است که امیری مدیر بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا تاکید دارد که دعوتنامه های آذرماه صادر شده و به زودی ارسال دعوتنامه برای دریافت تحویلی های دی مگان صادر می شود.
وی در خصوص نحوه محاسبه قیمت این خودروها تاکید دارد که خودروهای تحویلی آذر به قیمت قبل محاسبه خواهند شد.پس اگر دعوتنامه شما هنوز صادر نشده شماره و اطلاعات خود را ذکر کنید تا آن را پیگیری کنیم. 
45/221

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعيد IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
    22 0
    تورو خدا يكي به فكر مردم باشه
  • رضا IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    3 0
    سلام من مصرف کننده هستم 25 مرداد واسه مگان ثبت نام کردم تحویلشو زده دی ماه تا الان دعوتنامه نیومده وباهزاربدبختی وصرفه جویی تونستم بقیه پولشو تا 44 تومن جورکنم شرکت تحویلی اذر ها رو 44 تومن حساب کردن مال دی رو هم انشااله 44 تومن حساب می کنن تا من وامسال من در حق مون اجحاف نشه
  • علی IR ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام لطفا اعلام بفرمایید که دعوتنامه تندر پارس خودرو ( دیماه ) کی صادر میشود ؟ از مرداد ثبت نام کردیم و از موعد تحویل نیز گذشته است .
  • بدون نام IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    1 0
    لطفا یه کی به ما بگه دی ماه هم مثل اذر قیمت میخوره
  • رضا1 IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
    1 0
    تحویلی های اذر و دی مگان موقع ثبت نام 1 یا 2 روز باهم اختلاف ثبت نام داشتن حتما مابقی پولشو با اذریا با قیمت قدیم حساب میکنن 44 تومن
  • همه مردم IR ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
    1 0
    چرا وقتي شركت سايپا به تعداد كساني كه ثبت نام كرده اند نميتواند ماشين توليد كند مجددا ثبت نام كرده و از مردم پول ميگيرند؟