همه بر ضرورت پرهیز از بحث‌های زودهنگام انتخاباتی تاکید می‌کنند.

این روزها مباحث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در زبان و کلام اهل سیاست دیده و شنیده می‌شود و هرچه به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم بیشتر خبرها و تحلیل‌هایی از این دست شنیده می شود.
در ادامه برخی از این خبرهای انتخاباتی دوشنبه 2 اسفند ماه را ملاحظه بفرمایید:
تکذیب خبر دعوت از لاریجانی برای پیوستن به ائتلاف 1+2
خانه ملت نوشت: خبر دعوت از دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی برای پیوستن به ائتلاف 1+2 از سوی یک منبع آگاه تکذیب شد. یک منبع آگاه در پی انتشار خبر دیدار آقای قالیباف و دکتر علی لاریجانی و دعوت آقای قالیباف از رئیس مجلس جهت پیوستن به ائتلاف 1+2 ضمن تکذیب آن اظهار داشت: این خبر از اساس صحیح نیست.
هیچ کس به ائتلاف سه نفره اضافه نشده است
تسنیم نوشت: حسین مظفر رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان، در اولین مصاحبه خود پس از احراز این عنوان، به بیان علل شکل گیری این ائتلاف، ضمانت باقی ماندن اعضای آن بر میثاق و همچنین بیان جزئیاتی از میثاق نامه و آخرین اخبار از این ائتلاف پرداخت. رئیس ستاد انتخابات ائتلاف سه گانه اصولگرایان با بیان اینکه ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان بعد از انتخابات هم ادامه می‌یابد، گفت که فعلا هیچ فردی به ائتلاف اضافه نشده است.
از روز اول اعلام کردیم مجمع روحانیون و خاتمی بیایند طرح مناسک را دستشان بگیرند
مهر نوشت: مصطفی کواکبیان دبیرکل جبهه اصلاح طلبان گفت: اگر خاتمی نیاید طرح مناسک اجرایی می شود و این طرح را هم ما نمی خواستیم خودمان اجرا کنیم.از روز اول اعلام کردیم مجمع روحانیون و خاتمی بیایند این کار را در دستشان بگیرند و شخص خود خاتمی پرچمدار آن باشد و با محوریت ایشان این کار صورت بگیرد اما ظاهرا نمی شود و ما هم یک توانی داریم و در یک حدی می توانیم مشورت کنیم.( ایـنـجـا)
جزئیاتی از فعالیت‌های انتخاباتی منوچهر متکی
فارس نوشت: چندین تشکل اصولگرا برای حضور منوچهر متکی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده از تو دعوت کرده اند. برای برون رفت از شرایط موجود و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از شرایط و برخی مشکلات جاری کشور، منوچهر متکی اقدام به تشکیل تیم اقتصادی با حضور اساتید، صاحبنظران و کارشناسان اقتصادی و رایزنی برای تدوین برنامه های اقتصادی خود از مهر ماه گذشته کرده است.
منوچهر متکی با ارسال نامه‌های جداگانه به چهره‌های علمی،فرهنگی، مذهبی، اقتصادی و سیاسی حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام خواهد کرد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =