این روزها اکثر تهرانی ها از هوای آلوده شکایت می کنند وهمه به دنبال رهایی از این هوای نا پاک هستن.د

واز طرفی مدت زیادی است که آسمان تهران رنگ باران را به خود ندیده است وهمین موضوع شرایط را سخت تر هم کرده است خیلی ها به امید این بودند که با سردتر شدن هوا شاید برف وباران خودی نشان دهند برای مثال احمد پرسیده:چرا بر خلاف گفته های اداره هواشناسی خبری از باران وبرف نیست به خدا تو این هوای آلوده به سختی داریم نفس می کشیم.
واما بهاری مدیر روابط عمومی اداره هواشناسی در خصوص این سوال به خبر آنلاین گفت: فعلا پدیده خاصی برای بارش باران در تهران دیده نشده است وشاید هفته آینده این اتفاق بیفتد البته آن هم مشخص نیست.
وی در خصوص شرایط آلودگی هواگفت: فعلا به دلیل پدیده باد خوشبختانه آلودگی هوا کمتر شده است ضمن این که باید اشاره کنم وقتی ما هوای تهران را می گوییم منظورمان استان تهران است که شامل لواسانات هم می شود واز این نظر زمانی که در لواسانات مثلا برف می آید در شهر تهران خبری از بارش ها نیست بهرحال شهروندان محترم تهرانی باید به این مسئله دقت کنند.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • منته نگرو IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    0 0
    عه... چه خوب...خیالمون راحت شد
  • هوای پاک IR ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
    4 0
    بهتر است بگوییم تا زمان اصلاح بنزین ها در تهران باران نداریم، همانطور که کارشناسان محترم اعلام نمودند آلودگی هوا و فشار گازهای تولید شده و معلق در هوا باعث عدم بارش باران می شود. پس وای بر ما
  • هوا پس شناس US ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    2 0
    آقا, پس این که بارید امروز چی بود؟ خدایی هواشناسی توی ایران برعکسه ...فک کنم استکبار جهانی لوازم هواشناسی خراب و چینی بهمون فروخته.