۰ نفر
۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۴

با جنجال رسانه های آلمانی درباره حضور پپ گواردیولا در بایرن مونیخ ، مشخص بود یوپ هاینکس مربی کنونی بایرن دیر یا زود به این یادداشتها و گفتگوها واکنش نشان خواهد داد.

به گزارش خبرآنلاین  ،او در تازه ترین گفتگویش با شبکه تلویزیونی اسکای کاسه صبرش لبریز شد و به تمامی بازیکنان و مسئولان این باشگاه اولتیماتوم داد. هاینکس با بایرن شانس خوبی برای کسب سه جام دراین فصل دارد ولی این رقم با 14 جامی که گواردیولا در چهار سال با بارسا کسب کرده قابل مقایسه نیست . با این همه هاینکس تاکید کرد زمان اعلام این خبر کاملا به ضرر باشگاه بود :«به نظرم شاید بهتر بود در تعطیلات زمستانی این خبر اعلام می شد ، مثلا روز کریسمس و یا شب سال نو چون به این صورت رسانه های کمتری فعال بود و جنجال کمتری ایجاد می شد. هر کسی که مرا می شناسد می داند من اینجا همه کاره هستم. بدون توجه به هر باشگاهی که مربی گری می کردم، همیشه شرایط کارم به این صورت بوده است. »
بایرن در بوندس لیگا بازیهای دشواری در پیش دارد و باید پیش از بازی با آرسنال در روز 19 فوریه در لندن ، در بوندس لیگا با شالکه ، ماینتس و اشتوتگارت و ولفسبورگ بازی کند. بایرن در حالی روز شنبه مقابل فورث به پیروزی رسید که تمامی روزنامه ها در عوض انعکاس خبر پیروزی به گمانه زنی درباره بازیکنان تازه وارد بایرن در تابستان و یا گزینه های دستیاری گواردیولا در بایرن پرداخته بودند.
درهمین حال فرانتس بکن باوئر با تایید جنجال رسانه ای اشاره کرد این انتصاب هر زمان اعلام می شد همین مسائل بوجود می آید ولی  ناراحتی هاینکس بابت زمان انتشار این خبر را هم درک می کند :«اگر مربی موفقی مثل گواردیولا به بایرن بیاید تعجبی ندارد که روزنامه ها جنجال کنند.یوپ هم از این ماجرا خوشحال به نظر نمی رسد و حق دارد ولی واکنش ها عادی است و ارتباطی با زمان انتشار خبر ندارد.».
از سوی دیگر توماس مولر هم تاکید کرد نام گواردیولا تا زمان حضورش در باشگاه معنایی برای او ندارد:«او ا اول جولای که به این باشگاه بیاید برایم بی معنا است و باید فعلا این ماجرا را تمام کنیم و با یوپ هاینکس فصل خوب مان را ادامه دهیم. »

41281

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =