در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر تیم های سپاهان، صبا، آلومینیوم و فجر حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرآنلاین؛ در آغاز هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر بعد از ظهر امروز سپاهان مقابل پیکان به برتری رسید، صبای قم از سد نفت آبادان گذشت و تراکتور مقابل ذوب آهن متوقف شد.
در ورزشگاه یادگار امام تبریز تیم فوتبال تراکتورسازی میزبان شاگردان فرهاد کاظمی بود که این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا تراکتور 42 امتیازی شود و به صدر جدول صعود کند. ذوب آهن هم با همان 22 امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند. گل های این دیدار را فلاویو لوپز (دقیقه 22) برای تراکتور و محسن مسلمان (دقیقه 53) برای ذوب آهن به ثمر رساندند.
همچنین در اصفهان تیم های سپاهان و پیکان به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زلاتکو کرانجار موفق شدند با 2 گل محرم نوید کیا (دقیقه 63) و محمدرضا خلعتبری (دقیقه 89) از سد میهمان خود عبور کنند. بدین ترتیب سپاهانی ها 40 امتیازی شدند و به جایگاه سوم جدول صعود کردند.
در قم هم شاگردان صمد مرفاوی با نتیجه 3 بر 2 مقابل نفت آبادان بحران زده به برتری رسیدند. در این دیدار ابتدا ایمان رزاقی راد برای صبا هت تریک کرد و در ادامه مهدی دغاغله و رضا خالقی فر اختلاف را به حداقل رساندند. با این نتیجه صبا 33 امتیازی شد و به رتبه ششم جدول رسید. نفت آبادان هم با همان 14 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.
نتایج دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر به شرح زیر است:
صبا قم 3 – نفت آبادان 2
آلومینیوم 1 – سایپا 0
سپاهان 2 – پیکان 0
تراکتورسازی 1 – ذوب آهن 1
گهر دورود 0 – فجر سپاسی 3

 

252 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 272892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =