21 فیلم سینمایی و تلویزیونی در تعطیلات آخر هفته روی آنتن شبکه‌های سیما می‌رود.

بهناز شیربانی: این فیلم‌ها را روزهای پنجشنبه و جمعه 12 و 13 بهمن از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران، شما و آمورش سیما می‌بینید.
 

نام فیلم و سریال
شبکه
زمان پخش
خلاصه داستان
بازیگران
«اکتشاف ناتمام»
یک
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 23:10
در سال 1939میلادی و قبل از شروع جنگ جهانی، یک کشتی کوچک سفر خود را برای یافتن تعدادی فسیل (سنگواره) برای اثبات وجود حیات در یکی از قاره های عظیم دوران ماقبل تاریخ آغاز می‌کند.
 
-
«بحران»
علی‌اصغر شادروان
یک
جمعه 13 بهمن
ساعت 16
در آخرین روز حکومت محمدرضا شاه، وقتی کاخ های سلطنتی مورد هجوم مردم قرار می گیرد ، چند تن از افراد وابسته به رژیم در کاخ مخفی می‌شوند و...
محمد کاسبی، جعفر دهقان،
علی پویان،
فرید کشن فلاح
«پسر رعد آبی»
دو
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 7:30
رعد آبی توسط افراد مانتس تهدید می‌شود تا اسراری را فاش کند، ولی او قبول نمی‌کند و پسرش توسط مانتس اسیر می‌شود.
-
«پدربزرگ»
دو
پنجشنبه 12 بهمن ساعت14:30
اگنس نوجوان 10 ساله پدر و مادرش را در یک حادثه کوهنوردی از دست داده است. او اکنون همراه خواهر و برادرش نزد پدر بزرگش زندگی می‌کند. اگنس یکی از اهالی روستا را در مرگ والدینش مقصر می داند و...
-
«کفش‌های میرزا نوروز»،
محمد متوسلانی
دو
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 21
میرزا نوروز عطاری است که حاضر نیست کفش‌های کهنه و پر از وصلهٔ خود را به دور انداخته و کفش‌هایی نو بخرد و همین امر سبب شده تا مردم شهر او را دست انداخته و مسخره کنند.
علی نصیریان، محمدعلی کشاورز، سعید امیرسلیمانی و جمشید لایق
«توستر شجاع به مدرسه می‌رود»، رابرت سی. رامیرز، 1997، آمریکا (انیمیشن)
دو
جمعه 13 بهمن
ساعت 7:30
یک دانشجوی دامپزشکی که مشغول نوشتن پایان‌نامه تحصیلی خود است، تعدادی حیوان را که مورد آزار دیگران قرار دارند از خیابان‌ها یا خانه‌های آنان جمع کرده و در اتاقی به همراه وسایل برقی خود نگهداری و درمان می‌کند. در اثر اختلال در جریان برق کلیه اطلاعات رایانه‌ای مربوط به پایان‌نامه دانشجویی جوان پاک می‌شود و ...
-
«قدم زدن در بهشت»،
علی بهادر
دو
جمعه 13 بهمن
ساعت 17:30
شهاب وکیل دادگستری در آستانه ازدواج با رها است. پدر رها در پی بروز مشکلی اساسی و جعل امضای مسعود دوست و شریک تجاری خود به شدت با هم اختلاف پیدا کرده‌اند و این اختلاف ازدواج شهاب و رها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.
ناصرممدوح، امیرمحمد زند، عطا سلمانیان، علی طالب‌لو، زهرا اویسی
«دو نفر و نصفی»
یداله صمدی
دو
جمعه 13 بهمن
ساعت 23
زن جوانی که در مهد کودک کار می‌کند، دختر یک ساله‌اش را با بچه‌های مهدکودک به پارک می برد. بر اثر غفلت او کالسکه بچه‌اش پریسا در سراشیبی پارک و خیابان و کوچه ها به راه می‌افتد و...
فرامز قریبیان، علیرضا خمسه، آتنه فقیه نصیری
«زیر بام‌های شهر»
اصغر هاشمی
سه
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 16:30
اسد دادوند و نامزدش، شکوه تکاوندی قرار گذاشته‌اند که پس از یافتن خانه‌ای اجاره ای ازدواج کنند. اسد پس از مدتی تلاش به کمک برادرش، امین، خانه‌ای پیدا می کنند که در اجاره مرد عیالواری به نام گلدوست است و....
ایرج طهماسب، علیرضا خمسه، گوهر خیراندیش
«مجسمه برنزی»
سه
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 19
هاینریش جوانی است که برای انتخاب راه آینده خود در حال جستجو است. روبرو شدن او با نوازنده فاگوت و شنیدن این ساز روسی او را به این فکر می اندازد که در سال 1891 به مسکو برود.
-
«پسران جنایتکار»
سه
جمعه 13 بهمن
ساعت 14:30
ترنس میل و بود اسپنسر دنبال کار می‌گردند که به هم بر می‌خورند و تصمیم می‌گیرند به ماشین حمل پول دستبرد بزنند. اما از شانس سر از اداره پلیس در می‌آورند و مجبور می شوند خود را داوطلب برای پلیس شدن معرفی کنند.
ترنس هیل، باد اسپنسر
«هیولای تاریکی»
اشتفان مولر
چهار
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 16
دو سرباز اتریشی بعد از پایان جنگ با ناپلئون تصمیم می‌گیرند به زادگاه خود بازگردند، اما آن‌ها در بدو ورود مورد حمله موجودات عجیب و غریبی قرار می‌گیرند و فردای آن روز جسد نیمه جان چوپان را در اطراف خانه خود می‌یابند.
-
«اگر زنده‌ای شلیک کن»
چهار
جمعه 13 بهمن
ساعت 12
یک گروه از گنگسترهای وسترن به همراه جانگو یک کالسکه پر از طلا سرقت می کنند، اما اعضای آمریکایی گروه به مکزیکی‌ها خیانت می کنند و همه آن‌ها را می کشند، اما جنگو با کمک سرخ پوست‌ها جان سالم به در
می برد.
-
«درخواست نهایی» (Margin Call
جی. سی. چاندور، 2011 آمریکا
چهار
جمعه 13 بهمن
ساعت 20:30
داستان فیلم در مورد شرایط بد مالی یک شرکت در وال استریت است. شرکت در حال تعدیل نیرو است، اما همان شب یکی از کارمندهای تحلیل‌گر متوجه می شود شرکت ورشکسته شده است.
زاکری کوئینتو، استنلی توچی، کوین اسپیسی
«نهنگ آزاد 3»، سام پیلزبری، 1997، آمریکا
تهران
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 13:30
. این بار جسی به همراه دوستش راندولف سعی می‌کنند ویلی و همسر باردارش را از تهدیدهای غیرقانونی که شکارچیان برای آن‌ها ترتیب می‌دهند نجات دهند.
جیسن جیمز ریشتر، اوگوست شلنبرگ، آنی کورلی
«شکار»،
مجید جوانمرد
تهران
پنجشنبه 12بهمن ساعت 20:45
احمد با یک کامیون حامل گوشت به مقصد پایتخت حرکت می‌کند. او عجله دارد تا قبل از زایمان همسرش محموله را تحویل بدهد و به زادگاهش بازگردد. در یکی از شهرهای بین راه توقف می‌کند و همان لحظه انفجاری در میدان شهر رخ می‌دهد و مجسمه ای که قرار بوده روز بعد پرده‌برداری شود منهدم می ‌شود.
پرویزپرستویی، خسرو شکیبایی، عنایت بخشی، علی آقاجانیان
«یک مشت پر عقاب»،
اصغر هاشمی
(تلویزیونی)
تهران
جمعه 13 بهمن
ساعت 13:30
امیرحسین دانشور فارغ‌التحصیل مهندسی شیمی است که در حال گذراندن دوران سربازی در پادگان عجب‌شیر است. او به دلیل یک تماس تلفنی غیر منتظره‌ به تهران می‌آید و...
رضا کیانیان، حامد بهداد، علیرضا خمسه، پرویز پورحسینی، هرمز هدایت، آهو خردمند
«محموله»،
سیروس الوند
تهران
جمعه 13 بهمن
ساعت 20:45
علی دانش باستان شناس وزارت فرهنگ و هنر در پی حفاری به مجموعه‌ای با قدمت سه هزار سال دست می‌یابد که ارزش هنگفتی را برای آن تعیین می‌کنند. دانش موضوع کشف مجموعه را به اطلاع خبرنگاران جراید می‌رساند.
جهانگیر الماسی، منصور مجلسی، حبیب اسماعیلی ، حمید طاعتی، فاطمه معتمد آریا
«سوره باران»،
مصطفی پورحامدی
(تلویزیونی)
شما
پنجشنبه 12 بهمن ساعت 23
بهمن سرباز سپاه دانش به روستایی محروم منتقل شده است. او شاهد زندگی مردم این روستا است که علاوه بر محرومیت اقتصادی، فقر فرهنگی و اجتماعی دارند و گرفتار جهل و خرافه هستند.
حسین معلومی ، محرم زینال‌زاده ، غلامرضا عارف‌نژاد، یدالله هدایتی
«شاطره»،
ایمان افشاریان
(تلویزیونی)
شما
جمعه 13 بهمن
ساعت 13:30
جلال اژدری خود را صاحب کارخانه‌ای می‌داند که در اصل متعلق به برادرزاده‌اش بهار است. بهار پس از درگذشت پدر و مادرش نزد عمویش جلال زندگی می‌کند.
زهرا سعیدی، شاپور معمارزاده، مسعود شریفی، محسن مرادی
«شنا در زمستان»،
محمد کاسبی
آموزش
جمعه 13 بهمن
ساعت 10:15
علی مرتضایی نسب از معلمین آموزش و پرورش جهت تدریس به یکی از مدارس محروم کشور منتقل می‌شود. او با مشاهده وضع مالی مردم و جهل و فقر حاکم بر آن‌ها درصدد کمک به مردم و از جمله شاگردانش بر می‌آید.
مجید مجیدی، یحیی دیوانی، محسن پناهی

 

58247

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274108

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =