درپی انتشارخبری درباره دوربرگردان ها و ترافیک سنگین دربلواراندرزگو روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران به خبرآنلاین گفت:«سه دوربرگردان برای سه کیلومترمسافت کاملاً کارشناسی شده است»

مهندس داوودی در گفت و گو با خبرآنلاین درباره ترافیک بلواراندرزگو عنوان داشت:« از کامرانیه تا بلوارصبا حدود سه کیلومتر مسافت وجود دارد.ازاین شش دوربرگردان سه تا شرق به غرب و سه تعداد هم غرب به شرق هستند. بهرحال این دوربرگردان ها نیزبراساس نیازوکارکارشناسی دراین منطقه احداث شده است. این دوربرگردان ها نیزبراساس یک فرمول ومحاسبه ومطالعه تعداد سفرها بوجود آمده اند.اینکه دراوج ترافیک چه تعداد خودرودراین منطقه تردد می کند ونیازمند چه تعداد دوربرگردان هستند. اینها مواردی است که محاسبه می شود. درنهایت برای سه کیلومترمسافت اشاره شده سه دوربرگردان ضروری به نظر می رسید.البته این موضوع همچنان درحال بررسی است.این روند درگذشته وزمان احداث این بلوارنیزاینگونه بوده است. بهرحال فازاول بلواراندرزگوسال 85 به بهربرداری رسید قسمت پایانی نیز 24 /8 امسال بوده است.» او ادامه داد:« ازسوی دیگرهرمحلی که در طرح عقب نشینی قرارداشته باشد تا پایان اجرا پروژه توسط شهرداری پیگیری می شود.»
برخی ازخوانندگان خبرآنلاین به ترافیک ودور برگردان های بلواراندرزگواعتراض داشتند. کامنت های اشاره شده به این شرح هستند:
مجید : آقای عزیز ازبلوار صبا تا تقاطع کامرانیه شش دور برگردان وجودداردکه همین باعث ترافیک سنگین می شود
بهزاد: ترافیک اصلی‌ بلوار اندرزگو، علاوه یر دور برگردان های متعدد به خاطر وجود ده‌ها مغازه و بانک و فست فود و آبمیوه فروشی است که روز بروز بر تعدادشان افزوده می‌‌شود.
محسن : دربلوار اندرزگو مجاور مسجد مفتخر و در ادامه آن (بلوار صبا) دو دوربرگردان وجود دارد که به دلیل باریک شدن معبر، ترافیک سنگینی را باعث شده اند. همچنین ورودی اندرزگو غربی به بلوار صبا بسیار باریک است. زیرگذر قیطریه هم که یک ماه پس از افتتاح مسدود شد.
بدون نام : طراحی و ساخت این بلوار کاملا اشتباه و بدون کارشناسی بوده و مرتب جهت ها و دور برگردانها بدون نصب تابلو های مناسب تغییر میکنند و مردم رو به مشکل میاندازه.من دیروز صبح 1 ساعت تو ترافیک اندرزگو تا پل رومی بودم و بعازظهر هم 45 دقیقه واقعا اونجا رانندگی درهم و برهم و بار ترافیکی زیاد است و این هم بیشتر به علت تغیرات ناگانی در دور برگردانها و یا بستن و باز کردن خروجی ها ست
محمدجواد : در اینکه بلوار اندرزگو بار ترافیکی خیابان‌های لواسانی و شهید باهنر را کاهش داده شکّی نیست ولی‌ خودش دارای نواقصی است که باید برطرف شود؛مانند عدم عقب نشینی دو ملک در این معبر نبش کوچه ارکیده و نداشتن پیاده رو در آن نقطه است.

45235

کد خبر 274130

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۴
    8 7
    اصولا اقایان در این گونه موارد تنها موضوعی که برایشان مهم می باشد مردم هست. ایم منطقه پش از باز شدن بلوار اندرزگو دارای ترافیک وحشتناکی شده است. طراحی بلوار که به عنوان شاهکار مهندسی می باشد و راهی را که قبلا از کوچه ها در 5 دقیقه طی میکردی مجبور به طی ان در این بلوار در طول40 دقیقه هستی.کسی نیست به آقایان بگوید از سال 1960 ساخت اتوبان در شهر ها اروپا منسوخ گشته است چون پس از کارشناسی به این نتیجه رسیدند که اتوبان درون شهر ساختار اسفنجی شهر را از بین میبرد و شما به طور مثال یک اتوبان در لندن پیدا نمیکنید که پس از 1960 ساخته شده باشد. به قول اروپایی ها اتوبان درون شهر(نه خارج شهر) تنها برای کشور هایی که افرادی می خواهند خود را مطرح کنند بدرد بخور می باشد!!!
  • بدون نام IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
    6 1
    ببخشيد شما كارشناس راه و حمل و نقل هستيد؟ همين الان تو برلين دو تا بزرگراه در حال احداثه آقاي دكتر
    • حسام IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
      7 0
      اولا؛ بلوار اندرزگو ، اتوبان نیست و نمی توان آن را با اتوبان های لندن مقایسه کرد. ثانیا حداقل در شهرهای توکیو، وین، استامبول و لوس آنجلس نمونه هایی از اتوبان درون شهری وجود دارد که اخیرا ساخته شده اند. ثالثا؛ ترافیک سنگین منطقه به دلیل محدودیت تردد در بزرگراه صدر و بلوار کاوه و نیز تولید و عرضه خودرو است. البته راه هایی وجود دارد که شهرداری می تواند با اجرای آنها باعث بهبود ترافیک آن معبر شود.
  • kamal IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    6 0
    آقا شما بیا فیلم برداری کن این دور برگردانها شده یک بلای بزرگ برای شهر برای مثال اتوبان باقری در تهرانپارس چهار تا دوربرگردان پشت سر هم کل خیابانهای منطقه را قفل میکنه بخدا عیر قابل تحمل شده من نمیدونم این مهندسین شهرساز اروپاییها حالیشون نمیشه که برای همچنین جاهایی فقط پل روگذر در کشورشون میسازن و نمیان از ما یاد بگیرند و دور برگردان درست کنن ..ما داریم بنزین که سرمایه و ثروت بچه ها مون است را تبدیل به سم میکنیم و ...آقای شهردار تهران شهردار منطقه چهار به داد ما برسین
    • مجسن GB ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
      8 0
      دقیقا همینطور است. دوربرگردان ها عامل اصلی ترافیک هستند نمی دانم چرا شهرداری منطقه یک قبول ندارد ترافیک اندرزگو به خاطر دوربرگردان هاست ؟؟

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین