به گفته معاون عملیات پلیس راه کشور در شبانه روز گذشته 100 فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده است که 141 کشته و مجروح برجای گذاشته است.

سرهنگ صمد اسفندیاری،  از کشته شدن سه نفر در واژگونی خودروی سواری 206 خبر داد.

او در تشریح مهمترین تصادفات شبانه روز گذشته به واژگونی یک دستگاه خودروی سواری 206 در کیلومتر 48 جاده ماکو به خویک در استان آذربایجان غربی اشاره کرد و به ایسنا گفت: در این حادثه سه تن جان خود را از دست دادند.
به گفته اسفندیاری، بررسی کارشناسان تصادفات نشان داد که تخطی از سرعت مطمئنه علت بروز این حادثه بوده است.
معاون عملیات پلیس راه کشور با بیان اینکه در شبانه روز گذشته 100 فقره تصادف در جاده‌های کشور رخ داده است، گفت: از این میان شش فقره منجر به فوت و 94 فقره تصادف نیز منجر به جرح شده است. در شش فقره تصادف منجر به فوت، تنها هشت تن جان خود را از دست دادند، در 94 فقره تصادف منجر به فوت نیز 133 نفر دچار مجروحیت شدند.

اسفندیاری با بیان اینکه 27 درصد از تصادفات شبانه روز گذشته در جاده‌های کشور از نوع واژگونی بوده است، گفت: عدم توجه به جلو در صدر مهمترین علل بروز تصادفات شبانه روز گذشته قرار گرفت.
وی در مورد آخرین وضعیت راه‌های کشور نیز با بیان اینکه در گردنه سائین در استان اردبیل و محور خلخال بارش برف گزارش شده است، گفت: در محور بانه در استان کردستان نیز بارش باران گزارش شده است.
 

تانکر حامل سوخت در آزادراه خلیج فارس آتش گرفت
واژگونی تانکر حامل بنزین در آزادراه اهواز - بندر امام خمینی (ره) به آتش سوزی گسترده در این آزادراه منجر شد.
ایرنا درباره این حادثه نوشت: برخورد یک دستگاه تریلر حامل سوخت با نیسان وانت در آزادراه خلیج فارس ساعت هفت و 40 دقیقه صبح امروز به واژگونی تانکر و پخش مواد سوختی در باند رفت این محور انجامید.

این حادثه که براثر خواب آلودگی راننده تریلر در کیلومتر 60 آزاد راه خلیج فارس به سمت بندر امام (ره) اتفاق افتاد باعث آتش سوزی و بسته شدن باند رفت آزادراه بر روی خودروها شد. دود غلیظ ناشی از آتش سوزی ، آزادراه خلیج فارس را فرا گرفته است.

چهار نفر راننده و سرنشینان هر دو خودرو با دور شدن از محل آتش سوزی به آنان آسیبی وارد نشد اما تانکر به کلی در آتش سوخت. به دنبال وقوع این حادثه، تردد خودروها در باند رفت آزادراه خلیج فارس به کندی انجام می شود.
47282

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 274233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
    24 0
    و این داستان تا ابد در ایران ادامه دارد........
  • بدون نام IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
    4 0
    تو این مسیر همیشه این اتفاق میوفته دیگه عادی شده