فارس نوشت:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت که تسلط و هوشیاری وزارت اطلاعات شرایط ایران اسلامی را متفاوت و موجب خنثی شدن توطئه‌های رسانه‌ای دشمن شده است.
احمدرضا دستغیب نماینده مردم شیراز و نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌‌وگو با فارس، با بیان اینکه هوشیاری وزارت اطلاعات شرایط ایران اسلامی را متفاوت تر از گذشته کرده و این امر به اذعان دشمنان انقلاب اسلامی نیز رسیده است، افزود: تسلط وزارت اطلاعات بر تحرکات رسانه‌ای و ضدامنیتی دشمن مانع موج سواری سرویس‌های جاسوسی و عملیات روانی آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تلاش دارند با کمک رسانه‌های وابسته خود، خاطرات تلخ سال88 تکرار کنند، تصریح کرد: مردم پرونده خاطرات تلخ را بسته‌اند و دستگاه‌‌های امنیتی نیز خود را ملزم به حراست از حقوق مردم می‌دانند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: اقدام اخیر وزارت اطلاعات در شناسایی و برخورد با عوامل بعضاً فریب خورده دشمن، پیام صریح و واضحی به فریب‌خوردگان داخلی و بیگانگان خارجی بود؛ دشمن می‌خواهد با کمک فریب‌خوردگان داخلی اقدام به انحراف افکار عمومی کند و از این طریق، امنیت جامعه را به مخاطره بیاندازد.

نماینده مردم شیراز با بیان اینکه توطئه رسانه‌ای دشمن با تسلط وزارت اطلاعات ابتر و بی‌نتیجه خواهد بود، خاطر نشان کرد: انگیزه‌ای برخی بیگانگان در خارج و برخی فریب خوردگان در داخل، جنگ روانی با هدف ناامنی در ایران است اما با توجه به اقدام قاطع و هوشمندانه اخیر وزارت اطلاعات، پیش بینی این است که تمام توطئه‌های دشمن در روزهای منتهی به خرداد92محکوم به شکست شود.

وی در پایان گفت: برخی افراد فریب خورده که بازیچه دست اپوزیسیون شده‌اند باید بدانند که اقدام آنها خیانت به کشور و منافع ملی است و برخورد با آنها مطالبه مردم از دستگاه‌ امنیتی است.
/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =