دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری تاکید کرد: جریان انحرافی ما را گرفتار فتنه کرده و می خواهد کشور در فتنه بماند.

به گزارش خبرآنلاین، حبیب الله عسگر اولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری که در کانون اعضا و طرفداران حزب موتلفه اسلامی استان تهران سخن می گفت، با بیان اینکه جریان انحرافی برای اینکه نمی خواهند حرکت عمومی در کشور علیه انحراف شکل گیرد ما را در فتنه نگه داشته است، اظهار داشت: اگر فتنه در کشور گسل هایی به وجود آورد اما انحراف ما را شقه شقه می کند.جریان انحرافی ما را گرفتار فتنه کرده و می خواهد کشور در فتنه بماند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص شرایط فعلی کشور اظهار داشت: میدان رقابت در کشور باید پر رنگ شود و به هیچ عنوان نگذاریم رقابت به تنازع تبدیل شود.

عسگر اولادی با اشاره به مناظره های نامزد های ریاست جمهوری دوره گذشته بیان داشت: آقای احمدی نژاد در مناظره با دیگر نامزد ها به جای اینکه حرف خود را بزند آقایان هاشمی و ناطق را کوبید. این یک نمونه از تنازع است. متاسفانه عده ای می خواهند تاریخ انقلاب اسلامی به جز دوره ریاست جمهوری فعلی را سیاه نشان دهند. اینگونه نیست.. باید تاریخ را همانگونه که اتفاق افتاده بیان کرد.

عسگر اولادی تصریح کرد: باید از سیاه نوشتن تاریخ جمهوری اسلامی جلوگیری کنیم. برخی می گویند آقای احمدی نژاد، رجایی دیگری است که اینگونه نیست. دوره آقای احمدی نژاد یک تجربه جدید است، باید در اندازه خودش ارزیابی شود. باید کوشش کنیم که به جمهوریت و اسلامیت همانطور که امام(ره) فرمودند نه یک کلمه بیش و نه یک کلمه کم وفادار بمانیم. باید به هوش باشیم دشمن فتنه سال 88 را باز تولید نکند.

عسگر اولادی با تجلیل از نقش رهبری معظم انقلاب در مدیریت نظام بیان داشت: انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالگرد خود است، ما اکنون در دهه فجر قرار داریم. امروز ملت ما در اوج اقتدار و نظام ما در اوج نیرومندی است. ما از مرز تهدیدهای دشمن عبور کرده ایم و به تحریم ها رسیده ایم. مطمئن باشید از این هم به زودی عبور می کنیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به شبهه در خصوص چند صدایی در کشور اظهار داشت: برخی از اینکه بنده از چند صدایی در داخل دفاع کرده ام اینطور فهمیده اند که مثلا اگر کسانی صدای انگلیس یا صدای آمریکا را در داخل درآورند پذیرفته است. این یک اشتباه است. آنها صداهای خاص خود را دارند. کسی نباید در داخل صدای آنها را رله کند.

عسگر اولادی با تاکید بر اینکه رله کردن صدای دشمن خیانت است و شکی در آن نیست گفت: اضلاع اصولگرایی باید هرکدام دیدگاههای خودشان را داشته باشند و ما به این دیدگاهها به ایده احترام بنگریم و آن را برای پیشرفت کشور سودمند بدانیم.
/27220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    احمدی قهرمان امید مستضعفان
  • بدون نام IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    شما ها که از اون مناظرها دفاع میکردید چرا؟چرا اونموقع صدای مارو نشنیدید؟
  • بدون نام IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    احمدی نازنین دشمن مفسدین زمین
  • محمد IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    آقای اولادی از شما بعیده که الان داری این حرف ها رو میزنی، شما خودت حامی سرسخت احمدی نژاد بودی. چرا اونموقع این حرف ها رو نزدی؟ چرا اونموقع نگفتی که آقای احمدی نژاد کوبیدن دیگران کار درستی نیست؟
  • نیما IR ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    15 3
    اضلاع اصولگرایی باید هرکدام دیدگاههای خودشان را داشته باشند و ما به این دیدگاهها به ایده احترام بنگریم و آن را برای پیشرفت کشور سودمند بدانیم. کاش می گفتید. اندیشه های سیاسی
  • خبرمرند IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    33 28
    جناب اقای عسگر اولادی ضمن تقدیروتشکر ازاینکه متوجه شدید که انحرافیون هستندکه موجب فتنه هستندچندین سال است بنده بعنوان جانباز وبرادرشهیدد نوشتم عامل فتنه همین گروه انحرافی هستند..گروه انحرافی از پیشکسوتان انقلاب می ترسند
  • بدون نام IR ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    11 50
    دوستان عزیزم! بعضی ها مثل اینکه هنوز درست متوجه این مطلب مولا علی (ع) نشدن که "افراد مهم نیستن "این حق و دفاع از حقه که مهمه! آقای احمدی نژاد تا این اواخر کارش درست بود وخیلی ها ازش به حق دفاع میکردن اون هم در مقابل موسوی که دیگه مثل روز روشن شده که افکارش چی بود...اما متاسفانه و صد افسوس آقای احمدی نژاد یه جاهای حساس بد جوری وا داد اون هم در باره "مطیع ولی فقیه بودنه" که علت مخالفت حامی های دیروز همینه .یا علی
  • رضا IR ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    18 2
    مقایسه احمدی نژادبه رجایی تشبیه محسوس به معقول است
  • علیرضا IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۶
    5 2
    جناب عسگراولادی که حالا میگویند جمهوری اسلامی،نه یک کلمه زیاد ونه یک کلمه کم، همان کسیست که در زمان اصلاحات صحبت از حکومت عدل اسلامی بجای جمهوری اسلامی میکردند. آقای عسگر اولادی! چرا اینقدر دیر؟ دیگر پری برای پرواز ما باقی نمانده!