یکی از خوانندگان خبرانلاین می نویسد: بعد می گویند شاپرک تراکنش های ناموفق را کاهش داده پس چرا پول ما بعد از 72 ساعت به حسابمان برنگشته است. خبرآنلاین دو سه روز پیش رفتم خرید پول از حساب کسرشده و هنوز به حسابم برنگشته هیچ کس هم جواب درست حسابی نمی دهد لطفا پیگیری کنید.
وجوه تمامی مغایرتهای به وجود آمده در روزهای 7 تا 11 بهمن که به دلیل بروز اشکالات فنی در شبکه شاپرک رخ داده بود به حساب مشتریان واریز شد.
به دنبال بروز برخی اشکالات فنی در شبکه شاپرک در روزهای 7 تا 11 بهمن، برخی استفادهکنندگان از درگاههای پرداخت اینترنتی و پایانههای فروشگاهی سامان با مشکل مغایرت صورتحساب خرید خود مواجه شدند که تمامی موارد پس از بررسیهای دقیق شناسایی و مبالغ آن به حساب مشتریان واریز شد.
این گزارش حاکی است شرکت پرداخت الکترونیک سامان یکی از بزرگترین ارائهدهندگان خدمات پرداخت در ایران است که یکی از شرکتهای تحت پوشش شبکۀ شاپرک محسوب میشود و تسوبۀ تمامی تراکنشهای صورتگرفته شده از طریق درگاههای این شرکت از طریق شاپرک صورت میگیرد که در روزهای یادشده بهدلیل بروز اشکالات فنی در این شبکه, تسویه وجوه خریدهای الکترونیکی برخی از کاربران با مشکل مغایرت مواجه شده بود.
گفتنی است شرکت پرداخت الکترونیک سامان با تجهیز سامانههای خود به آخرین فناوریهای نرم و سختافزاری زمینهای را فراهم کرده است تا همواره بالاترین سطح تعهد فنی و اجرایی را در ارائۀ خدمات به مشتریان داشته باشد.
درصورت بروز هرگونه مشکل یا پرسش احتمالی در 24 ساعت شبانهروز شماره تلفن 84080-021 مرکز تماس شرکت پرداخت الکترونیک سامان آمادۀ راهنمایی و پاسخگویی خواهد بود.
/45221
اشکالات فنی شاپرک در هفته گذشته باعث گلایه بسیاری از خوانندگان خبرانلاین شد.
کد خبر 275416
نظر شما