۰ نفر
۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۰:۰۰

مدرسه رفتن یکی از دوران خوش زندگی هر فردی است ودوستان مدرسه از بهترین یاران ما در طول زندگی محسوب می شوند.

البته این موضوع گاهی هم دردسر هایی نیز ایجاد می کند مثلا مسعودی از مرودشت استان فارس برای خبر آنلاین بارها نوشته:باسلام و متشکر از دلسوزی شما عزیزان در مدارس ما همکاران مرد و زن باهم حضور دارند و  ما معلمان زن راحت نیستیم ما ساعتها در کلاس هستیم زنگ تفریح هم که میخواهیم راحت باشیم برویم در دفتر راحت چایی چیزی بخوریم درحضور همکاران مرد راحت نیستیم. بنده معلم روستای استان فارس شهرستان مرودشت هستم مدیران و معاونین ما درمدارس ابتدایی مرد هستند اگه لطف کنید و مشکل مارا حل کنید ممنون میشویم اینطوری مجبوریم زنگهای تفریح هم توکلاس بمونیم انرژی برای درس دادن باور کنید نمی ماند خیلی ازهمکاران من در روستاهای علی آباد انجیره وحسن آباد همین مشکل را دارند اما کسی پاسخ گوی ما نیست آخه چرا باید تومدارس ما معلمین مرد و زن یکجا تدریس کنند واقعا برای ما سخت است.
واما علی فرهادی رئیس روابط عمومی آموزش وپرورش در این باره گفت:فعلا امکان چنین چیزی وجود ندارد وما نمی توانیم دانش آموزان را از یکدیگر جدا کنیم چون خود والدین آن ها حاضر نیستند آن ها را از روستای خود دور کنند وبه یک روستای دیگر بفرستند و از طرفی ما هم نمی توانیم برای مثلا10دانش آموز یک مدرسه بسازیم بهر حال امیدوارم همکارانم خودشان شئونات را رعایت کنند تا حرمت فضای فرهنگی هم از این بابت حفظ شود.
45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    2 0
    درسته که نمیشه دانش آموزان را از هم جدا کرد اما میشه معلمان را که جدا کرد. خب اگه واقعا معلم زنی دوست نداره کنار مرد کار کنه، میشه محل کارشان را جدا کرد. این که کاری نداره. البته این با تفکیک جنسیتی اجباری خیلی فرق داره.
  • زارع IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    2 1
    باسلام ما همچنان به خبرآنلاین مراجعه میکنیم تا زمانی که مشکل مربوط به روستای انجیره درخصوص برداشتن معلم مرد از مدارس مختلط ابتدایی حل شود باتشکر
  • اسکندری IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    0 0
    توروخدا نظرات من وهمکارانم رو که بصورت پیام نوشتند وفرمودند بنده اینجا درج کنم رو تایید و پیگیری نمایید یکی دیگه ازمشکلات ما معلمان زن خانواده ی ماهستن شوهرمن بارها گفته دوس ندارم تویه مدرسه ای که مدیرومعاونش مرد هستند کارکنی باورکنید ما خیلی مشکلات داریم لطفا رسیدگی کنید