سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه اظهارات برخی مسئولان دولتی مبنی بر عدم ارائه لایحه بودجه دو دوازدهم به مجلس و ضرورت منطبق شدن مجلس با دولت را غیر منطقی دانست.

به گزارش خبرآنلاین، غلامرضا کاتب در تذکری با اشاره به اظهارنظر اخیر محمدرضا میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص ارائه لایحه بودجه و اینکه دولت تصمیمی برای ارائه بودجه دو دوازدهم به مجلس ندارد و مجلس باید خود را با این شرایط تطبیق دهد، گفت: واقعا از آقای میرتاج الدینی تعجب می کنم. ایشان خود عضو هیات رئیسه مجلس بوده است، چگونه این حرف های غیر منطقی را می زند؟، دولت خود را باید با قانون تطبیق دهد.
کاتب گفت: اگر قرار باشد با مسائل غیر قانونی خود را تطبیق دهیم باید کاری انجام دهیم که باب میل آنها باشد!

محمد حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا هم در تذکری با انتقاد از صداوسیما، گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی صدا و سیما به گونه‌ای رفتار می‌کند که گویی مجلس در راس امور نیست. این سازمان طوری رفتار می‌کند که جایگاه مجلس کم اهمیت و بی ارزش جلوه داده می‌شود.
این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: این سازمان شوخی دو کارگردان در جشنواره فیلم فجر را 5 دقیقه پوشش می‌دهد ولی مذاکرات مهم مجلس در مورد مسائل مختلف کشور به اندازه‌ 5 ثانیه پوشش داده می‌شود. حتی در مورد کمکی که بر اساس تفاهم مجلس و دولت قرار است به مردم پرداخت شود طوری جلوه می‌دهد که گویی این تصمیم، تصمیم دولتمردان است.
لاریجانی در پاسخ به تذکر نماینده مرند گفت: این نوع تذکرات جایش در وسط دستور کاری مجلس نیست
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    3 0
    نماینده مرند دکتر حسن نژاد است نه آقای کاتب
  • بدون نام IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    2 0
    شرمنده به ادامه خبر نگاه نکردم .