کارلوس کروش می‌گوید تیم واقعی ایران همین تیمی بود که لبنان را شکست داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با لبنان می‌گوید: «تمام تیم ملی عملكرد خوبی داشتند. كیفیت بازی بالا بود. هم اخلاق رعایت شد هم این‌كه بازیكنان در طول 90 دقیقه تمركز داشتند. جنگجویانه جنگیدند. این تحسین برانگیز بود. ما حقیقت واقعی را آشكار كردیم. چهره اصلی تیم ملی ایران این بود كه امروز دیدیم. به نظرم خیلی خوب بود كه كسی در این بازی وقت كشی نكرد. برای من خیلی مهم بود. آن‌هایی كه بازی را دیدند 90 دقیقه فوتبال واقعی را شاهد بودند.»
او در مورد داوری مسابقه و حرف سرمربی لبنان كه گفته بود داور در اعلام دو پنالتی اشتباه كرده هم می‌گوید: «امروز داوری در زمین داشتیم كه توانایی اداره بازی را داشت. من به مربی لبنان احترام می‌گذارم اما تصمیمات داور درست بود در این بازی. بعد از بازی فیلم صحنه‌های پنالتی را دیدم. كاملا مشخص بود كه پنالتی‌ها درست بوده. اگر بوكر هم فیلم بازی را می‌دید همین عقیده را داشت.»
سرمربی تیم ملی در مورد تماشاگران مسابقه هم می‌گوید: «واقعا عالی بودند و من از آن‌ها تشكر می‌كنم. اگر دست خودمان بود دوست داشتیم بازی جمعه برگزار شود كه تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. ولی خوشحالم كه این تعداد تماشاگر هم از بازی لذت بردند.»
خبرنگاری از كروش در مورد عملكرد قوچان‌نژاد و تعویض اشكان دژاگه پرسید: «من همیشه گفتم وقتی از فوتبال ایران می‌روم می‌خواهم دستاوردی در فوتبال ایران داشته باشم كه یكی از دستاوردهای من همین بازی دادن به دژاگه و قوچان‌نژاد است. اشكان را تعویض كردم چون می‌خواستم به یعقوب كریمی كه جوان است بازی دهم. به نظرم بازیكنان ما فوق‌العاده بودند كه عالی بازی كردند توانستیم چهره واقعی تیم ملی ایران را نشان دهیم. امروز به صورت شفاف یك پیغام دادیم كه اگر متحد باشیم به اهدافمان می‌رسیم.»
43 43
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 275563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
    48 0
    البته ما برخلاف کروش از شنیدن صدای تماشاگرها محرومیم.