جمعی از شخصیت‌های سیاسی و حوزوی و سیاسی در جمع راهپیمایان 22 بهمن تهرانی حاضر شدند.

آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان، علیرضا پناهیان مدرس حوزه و دانشگاه، آیت‌الله محسنی‌گرکانی رئیس دیوان عالی کشور، سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور, حیدر مصلحی وزیر اطلاعات، آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از جمله چهره هایی بودند که تسنیم خبر حضور آنها در راهپیمایی 22 بهمن را مخابره کرد.

ایسنا هم به نقل از حداد عادل نوشت:مسئولان باید همگی وحدت داشته باشند.حدادعادل در ادامه، درباره ائتلاف 1+2 موسوم به ائتلاف سه‌گانه اصولگرایان نیز گفت: این ائتلاف، محکم است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه "آیا کسانی به این ائتلاف اضافه شده‌اند یا نه؟" اظهار کرد: درِ این ائتلاف به روی هیچ‌کس بسته  نیست.

سعیدلو معاون امور بین‌الملل رییس‌جمهور هم تاکید کرد که مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند برای دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی آمده‌اند و همچنین برای حمایت و پشتیبانی از مقام معظم رهبری و نیز عزت جمهوری اسلامی اعلام آمادگی کرده‌اند. 

سعیدلو درباره تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت هوشیاری مسئولان در زمینه پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران نیز گفت: مقام معظم رهبری همیشه هشدارهای لازم را به مسئولان و مردم داده‌اند و خط مشی اصلی را مشخص کرده‌اند و مسئولان هم نشان داده‌اند که صحبت‌های مقام معظم رهبری اتمام حجت است و به فرمایشات ایشان عمل خواهند کرد.

محصولی عضو جبهه پایداری دیگر چهره سیاسی بود که با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، و تاکید بر اهمیت وحدت میان مسئولان نیز گفت: کسانی که دلسوز نظامند و در فکر اعتلای کشور و حل مشکلات هستند، دغدغه آنها باید رسیدگی به مشکلات مردم و بویژه حل مسائل اقتصادی باشد و اگر به حواشی بپردازند و به جای همدلی و داشتن صدای واحد، تشتت و تفرقه را بروز دهند، نشان از بی‌تدبیری و بی‌بصیرتی آنان خواهد بود و عقب افتادن از مردم را که تبعیت کامل از رهبری دارند و استوار ایستاده‌اند، در پی خواهد داشت.

این عضو جبهه پایداری در پایان تاکید کرد: انتظار از مسئولان این است که پشت سر رهبری و همگام با مردم در جهت حل مشکلات و پیشرفت کشور حرکت کنند.

همچنین خبرگزاری آسوشیتدپرس به ارائه گزارشی از راهپیمایی بیست و دو بهمن در ایران پرداخت.
خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد که مردم ایران به مناسبت سی‌ و چهارمین سالگرد انقلاب سال 1979 که موجب سرنگونی پادشاهی طرفدار غرب در این کشور و به روی کار آمدن جمهوری اسلامی شد، به خیابان‌ها آمدند.
این خبرگزاری افزود که بسیاری از تظاهر کنندگان فریاد "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسراییل" سر دادند که از قدیم برای محکوم کردن دشمنان جمهوری اسلامی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
 

/27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کشاورزی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
    0 0
    حداد ادم خوبییه