ایسنا نوشت:

یک نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در مساله مذاکره با آمریکا سخنان رهبری را ختم کلام دانست.
حجت‌الاسلام علیخانی درحاشیه راهپیمایی 22 بهمن در ارزیابی از طرح مذاکره با ایران از سوی آمریکا، اظهار کرد: در یک کلام آنچه که رهبری فرمودند ختم کلام است و نظر رهبری هرچه که باشد امت نیز باید پیروی کنند.
 این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که وظیفه مسوولان در این عرصه چیست؟ گفت: وظیفه آنان پیروی از رهبری است.
رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان این که دشمن با طرح مذاکره با ایران، قصد حیله دارد، گفت: در چنین شرایطی مذاکره بی‌معنا است.
 همچنین حجت‌الاسلام و المسلمین بهرامی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح  در ارزیابی خود از پیشنهاد مذاکره آمریکا با ایران، اظهار کرد: دشمن قصد حیله دارد چون اگر قصد مذاکره داشت اسباب و مقدمات آن را نیز فراهم می‌کرد.
 وی افزود: در حالی که همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا با تهدید وارد شده و می‌خواهد به این وسیله و با ابزار مذاکره ما را به تسلیم وادار کند، بنابراین این مذاکره بی‌معنا است و هیچ وجهی ندارد.
 رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: آمریکا با توجه به حیثیتی که در منطقه از دست داده است، می‌خواهد با طرح مذاکره با ایران برای خود حیثیتی دست و پا کند ولی ما راه خود را ادامه می‌دهیم زیرا مذاکره در شرایط فعلی هیچ معنایی ندارد.
 بهرامی گفت: مسوولان نیز باید در پیروی از مقام معظم رهبری پابرجا بوده وحدت و انسجام خود را حفظ کنند، زیرا اگر ما در صفوف خود وحدت داشته باشیم دشمن به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.
/27212
 
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =