ایسنا نوشت:

فرمانده نیروی انتظامی گفت: دشمن روی اختلافات ما شرط‌بندی کرده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم که در مراسم راهپیمایی روز 22 بهمن حضور یافته بود، اظهارکرد: پیام حضور مردم این است که انقلاب زنده است و مردم با حضور همه ساله‌شان تداوم انقلاب را تایید می‌کنند.

وی در پاسخ به این‌که انتخابات آینده را چگونه پیش‌بینی می‌کنید، تصریح کرد: انتخابات آینده انتخابات خوبی خواهد بود ، هم مشارکت و هم امنیت در این انتخابات در سطح بالایی قرار خواهد داشت، اما جناح‌های مختلف سیاسی باید اخلاق اسلامی و سیاسی را رعایت کنند، تا تنش ایجاد نشود و اگر با چنین روندی پیش برویم مطمئنا انتخابات امن، آرام و پرشور خواهد بود.

احمدی‌مقدم با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر وحدت میان مسئولان اظهار کرد: دشمنان روی اختلافات و نقاط ضعف داخلی ما شرط‌بندی کرده‌اند، مردم اختلافات مسئولان را در مجموع به حساب ناکارآمدی نظام نخواهند گذاشت.

فرمانده ناجا با بیان این‌که اختلاف نظر و سلیقه اشکالی ندارد، تصریح کرد: باید سیاسیون و مسئولان قواعد بازی را رعایت کنند تا به تنش و اختلاف منجر نشود، مردم با تداوم نظام و انقلاب به شدت موافقند، اما افراد نباید این را به حساب تایید خود بگذارند، ما باید به دنبال ارایه خدمت بهتر به این مردم باشیم.

4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
    0 0
    سلام؛ازآقای احمدی مقدم باآن همه تجربه بعیداست اینگونه درلفافه صحبت کردن.من که منظورشان ازرعایت قواعد بازی رامتوجه نشدم ؛شما شدید؟به هر حال آقای احمدی مقدم بازی دوطرفه آقایان باعث حذف ضعفا نشود. ممنون