مشرق نوشت:

*در جلسه شورای اصلاحات برای معرفی کاندیدای ریاست جمهوری رای گیری شده است. در این رای گیری بیشترین آرا به ترتیب متعلق به افراد ذیل بوده است:
1-علیرضا بهشتی 2-بیژن زنگنه 3-حبیب الله بیطرف 4-محمد صدر 5-مصطفی محقق داماد6 -اسحاق جهانگیری 7-محمد رضا عارف.
 اعضای مجمع روحانیون تاکید بیشتری بر کاندیداتوری محقق داماد دارند اما اعضای حزب کارگزاران معتقد به معرفی کاندیدا از شورای مرکزی کارگزاران هستند. با توجه به بیماری محمد علی نجفی، برای وی رای گیری انجام نشد و حسن روحانی هم از لیست شورای اصلاحات کنار گذاشته شد.
 *سعید حجاریان به صف حامیان کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی پیوسته است. وی جلسات متعددی با اصلاح طلبان داشته تا آنها را برای دعوت و حمایت از نامزدی هاشمی متقاعد کند.
*عبدالله نوری در جلسه اصلاح طلبان با رد هر گونه پیش شرط برای ورود به صحنه انتخابات گفته است: حکایت ما اصلاح طلبان حکایت دختر 14 ساله نیست ما همچون زن مطلقه سه شوهر دیده ای هستیم که ناز ما دیگر خریدار ندارد و به هر قیمت ممکن باید خود را به نظام تحمیل کنیم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    1 13
    آقا این جناح اصلاح طلبی و اصولگرایی رو بریزید دور مردم مشکل دارن اونوقت اینا نشستن کاندیدا معرفی میکنن!!!بنظر من کشور ما نیزا به یک فرد منطقی و آرام مثل ولایتی و معاون اول عملیاتی و کاری مثل قالیباف نیاز داره نه یه آدم سیاسی و دنبال پبروزی حذبش!!
  • بدون نام NL ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
    14 2
    اصلاح طلبان اگه قرار باشه روی کار بیان فقط با کاندیداتوری محمد خاتمی می تونن.