رییس سازمان بسیج سازندگی می​گوید کسی می​تواند از عدالت دم بزند که اگر برادرش، پسرش، رییس دفترش و یا معاونش تخلف کرد، اجازه دهد دستگاه قضایی رسیدگی کند.

آنچنان که پایگاه اطلاع رسانی بسیج گزارش داده، سردارنقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم گرامی داشت دهه فجر که در مسجد سادات اخوی تهران برگزار شد با بیان اینکه یک جریان آزادانه و حتی با استفاده از بیت المال، در دانشگاه ها و برخی کرسی ها علیه نظام صحبت می کند، خاطرنشان کرد: به لحاظ آزادی و استقلال، هیچ کشوری در دنیا به ایران اسلامی نمی رسد و در عین حال هیچ ابرقدرتی اجازه دخالت ندارد چون ملت ایران در برابر تمام ابرقدرت ها ایستاده است.
سردار نقدی تبیین سبک زندگی را عمق بخشی به ارزش اسلام و وحدت و پیاده سازی در تمام ابعاد عنوان کرده و پرسید: آیا سبک زندگی اسلامی در انتخابات، دنباله روی از الگوهای غرب، سبز و سفید درست کردن، جنجال آفرینی و خرج های آنچنانی است؟ آیا خود را جلو انداختن و حرص قدرت داشتن و از بیت المال و غیر بیت المال از سال ها قبل خرج کردن جزو سبک زندگی اسلامی است؟
وی مقاومت آیت الله خامنه ای در انتخاب معظم له برای رهبری را الگویی برای مسئولان دانسته و بیان کرد: مردم را به جان هم انداختن برای کسب رای، مخالف اسلام و وحدت است که این اتفاق در انتخابات 88 افتاد. چرا که دشمن می خواست و می خواهد ملت را در انتخابات رو در روی هم قرار دهد.

سردارنقدی با بیان اینکه دشمن با دعواهای سیاسی و اختلاف افکنی می خواهد وحدت و یکپارچگی ما را بر هم زند، خطاب به کسانی که نمی گذارند دوستان و اطرافیانشان در دستگاه قضایی محاکمه شوند، تاکید کرد: کسی می تواند از عدالت دم زند که اگر برادرش، پسرش، رییس دفترش و یا معاونش تخلف کرد، اجازه دهد دستگاه قضایی رسیدگی کند و دخالتی در این رسیدگی نداشته باشد؛ نه کسی که با کوچکترین نگرانی نسبت به اطرافیانش، آتش به جان ملت و خیابان ها بیاندازد.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    102 3
    چرا رسيدگي به پرونده متخلفين دستگيري مديران شهرداري اشاره نشده كه به كجا انجاميد؟
  • بدون نام IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    86 4
    راست گفتند توی فرهنگ کلا ما خوش استقبال و بد بدرقه هستیم!!! تقریبا آخر همه ی ریاست جمهوری ها تا حالا همین بوده اگه واقعا این 4 سال دوم اینقدر اسف باره و ..... چرا سوالی استیضاحی حکم حکومتی و.... داده نمیشه؟؟/
  • بدون نام IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    18 57
    با يه تير سه نشون زده سردار
  • بدون نام IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    187 2
    اين اشتباه خودتان بود لطفا از مردم عذرخواهي كنيد و اوضاع رو برگردونيد مردم نياز به اميد دارند لطفا به مردم رحم كنيد خسته شديم از اين همه جنجال..............................
  • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    36 5
    این ربطی به عدالت رییس جمهور نداره ، به قوه قضاییه ربط داره
  • بدون نام IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    44 1
    اجرای عدالت اجازه میخواد سردار؟؟؟؟؟؟ بروید از امام علی(ع) یاد بگیرید که داعیه اش رو هم دارید شیعه او هستید
  • بهرام US ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    54 4
    جالبترین بخش موضوع این داستان " کی بود کی بود من نبودمه" . تا دیروز که هیچکی بهتر از احمدی نژاد نبود . مردم نمی فهمیدند که ایشون رجایی دیگریست . حالا بد شده ؟ همه شونه خالی می کنن از مسوولیتشون
  • بدون نام IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    35 1
    مگر اجازه لازم است ؟