کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید با خنتو ، پیری ، آمانسیو و بوتراگوئنو دیدار کرد .

به گزارش خبرآنلاین؛بازیکن پرتغالی با رکورد خنتو به عنوان ششمین گلزن برتر تاریخ رئال برابری کرده و با 182 گلی که زده رکورد سه نفر دیگر را پشت سر گذاشته است . اما کریستیانو هنوز از خودش راضی  نیست :« همیشه گفته ام که رکوردها برای شکسته شدن هستند . نه تنها برای من بلکه برای نسلهای آتی . خوشحالم که این رکوردها را شکستم و از این که به این آمار رسیدم خرسند هستم . می خواهم پیش بروم و به صدر جدول برسم .من میخواهم آقای گل تاریخ رئال مادرید شوم.»

نظر چهار اسطوره دیگر در مورد رکورد کریستیانو
آمانسیو :
به یاد آوردن این که نامت در کنار 9 نفر دیگر در جمع بهترین گلزنان تاریخ رئال است خوشایند است اما دیدن روند فعلی گلزنان باعث می شود که درک کنی آن قدر ها هم زیاد گل نزده ای . کریستیانو گلهای زیادی زده که امیدواریم به این روند ادامه دهد . او مدت زیادی در باشگاه نبوده و این آمار نشان می دهد که چه بازیکن اعجاب انگیز و توانمندی است . با این روند می تواند همچنان بقیه را پشت سر بگذارد و حتی به رکورد دی استفانو برسد . افتخار می کنیم که کریستیانو رونالدو در رئال مادرید بازی می کند . بازیکن فوق العاده ای است و امیدواریم که تا سالهای متمادی نقشی کلیدی برای ما داشته باشد .
بوتراگوئنیو : کریستیانو رونالدو فوق العاده است . افتخار می کنیم که در رئال مادرید بازی می کند . جاه طلبی او یکی از بزرگترین ویژگی هایش است . در هر بازی می خواهد پیشرفت کند و آن را تبدیل به یک چالش شخصی کند . این که در هر بازی یک گارانتی برای گلزنی است ، برای حریفان مشکل ساز است چرا که معنی اش این است که حریفان باید دو گل بزنند تا ببرند . در طول تاریخ ، کمتر تیمی چنین رکوردی داشته است . امیدواریم که سالها به این روند ادامه دهد چرا که بازیکنی کلیدی برای ماست .
پیری : من هرگز مهاجم نبودم . کارم را به عنوان هافبک دفاعی شروع کردم و سپس دفاع وسط شدم . تقسیم شدن در تاریخ رئال با این بازیکنان بزرگ و حضور در جمع ده گلزن برتر تاریخ باشگاه ، افتخار آمیز و خوشایند است . کریستیانو بازیکن فوق العاده ای است . نه تنها یک گلزن ذاتی با هر دو پاست ، بلکه از نظر من کامل ترین بازیکن دنیاست . توانمند و سریع است ، حرکات مستقیمی دارد و از نظر ذهنی آماده است . عالی شوت میزند و گنجایش حرکات انفجاری بالایی دارد . می جنگد و دفاع می کند . با این ویژگی های اجتناب ناپذیر بود که دیر یا زود بخشی از این لیست شود . اما نه این قدر سریع .
خنتو :برابری کردن او برای من افتخاری است . من تنها بازیکن تاریخ هستم که شش بار قهرمان اروپا شده ام ، 18 سال در رئال مادرید بودم و 23 جام بردم . همیشه دیدنش درون زمین خوشایند است . بازیکن بی همتایی است و با آماری که دارد تاریخ سازی می کند . من دوست داشتم کنار او بازی می کردم . حالا نوه های من از دیدن بازی او لذت می برند .

251 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 276645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
    40 18
    بی شک بهترین بازیکن حال حاضر فوتبال جهان کریستین رونالدو است