۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۵

دسته پلی استیشن نسل بعدی تاچ پد دارد. با نگاه به تصویر لو رفته می توان واقعی تر شدن ساخت پلی استیشن و ورود زود هنگام آنرا حدس زد.

تصویر لو رفته توسط سایتی بنام دستراکتوید   در معرض دید علاقمندان قرا گرفته است و سوالات زیادی را در این باره برانگیخته است. از تصویر نمی توان فهمید این نسخه نهایی دسته پلی استیشن است یا نه! اما قطعا نمونه تست شده در آزمایشگاه سونی است تا مراحل تکمیلی خود را گذرانده تا نهایی شود. فعلا راهی برای فهمیدن این موضوع وجود ندارد و البته نسخه نهایی باید ظریف تر باشد و تنها برخی سرنخ ها ما را به دیدن این تصویر جلب می کند.
در نگاه اول یک دسته کلاسیک را می بینید اما وجود صفحه تاچ پد و اینکه با این قسمت، دسته بازی و قدرت آن مدیریت می شود ، داستان را جالب تر می کند. سایر بخشها را در مرور قبلی دیده بودیم.
دو نکته جدید دیگر وجود اسپیکر روی دسته و نیز نور آبی رنگ بالای دسته خودنمایی می کند. ال ای دی آبی رنگ قطعا تعریف جدید برای دسته پلی استیشن چهار است که باید فهمیده شود که به چه کاری می آید. (شاید کنترل هیجان!)
هفته بعد در نیویورک  به نوشته سایت دستراکتوید  ممکن است سونی در این باره صحبت کند و گره کور سوالات را با پاسخ های صریح خود، باز کند.
یا دست کم خواهد گفت چه زمانی پلی استیشن 4 وارد بازار می شود!
 
 
56501
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا GB ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    27 6
    به نظر دسته سنگین خوش دستی میاد
  • گیمر IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۷
    20 11
    اصلا طراحی زیبایی نیست دسته ها ps3به نظر من زیباتر هست