۰ نفر
۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۴

این کتاب درباره یک کشاورز به نام «براون» و حیوانات مزرعه اوست؛ براون کشاورز مشکلی دارد. گاوهایش دوست دارند تایپ کنند...

به گزارش خبرآنلاین، در جدیدترین لیست پرفروش‌های پخش ققنوس نام کتاب‌هایی چون «نامیرا» از انتشارات نیستان، «همخونه» انتشارات پرسمان، «قصه های امیرعلی» انتشارات نقش و نگار، «قصه های یک دقیقه ای» انتشارات آموت، «جامعه شناسی خودمانی» انتشارات اختران، «حیات ذهن» و «تایلند» از انتشارات ققنوس و «تق تق ماا گاوهایی که تایپ می‌کنند»» دیده می‌شود. 
«تق تق ماا گاوهایی که تایپ می‌کنند»» نام کتابی از «دورین کرونین» است که با ترجمه اکرم حسن به بازار کتاب آمده است. این کتاب داستانی فانتزی درباره کشاورزی است که گاوهایش دوست دارند تایپ کنند و او از صبح تا شب صدای «تق تق ماا» گاوهایی را که تایپ می‌کنند، ‌می‌شنود! این کتاب در مجموعه «عجایب دنیا»ی نشر آفرینگان وارد بازار کتاب شده است.

این کتاب درباره یک کشاورز به نام «براون» و حیوانات مزرعه اوست. براون کشاورز مشکلی دارد. گاوهایش دوست دارند تایپ کنند. او از صبح تا شب می‌شنود:«تق تق ماا. تق تق ماا». اما راستش مشکل براون زمانی جدی می‌شود که گاوهایش یادداشت‌هایی برای او می‌گذارند و راوی داستان سوم شخص دانای کل است.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید: «براون کشاورز با خودش گفت معامله خوبی است. پس پتوهای برقی را کنار در طویله گذاشت و منتظر شد تا اردک ماشین تایپ ‌را بیاورد. صبح روز بعد یادداشت دیگری به دست براون کشاورز رسید. براون عزیز، برکه خیلی خسته کننده شده. ما تخته‌ پرش می‌خواهیم. با احترام اردک‌ها...»

 

«تق تق ماا گاوهایی که تایپ می‌کنند» 32 صفحه‌ است و با شمارگان دو هزار و 200 نسخه و به بهای 4 هزار تومان منتشر شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =