سایت رسمی باشگاه پیکان نوشت:

پس از پایان دیدار تیم های پیکان تهران و سایپا، جناب آقای مجتبی تقوی سرمربی محترم سایپا در مصاحبه خود، انتقاداتی را متوجه باشگاه پیکان و شرایط برگزاری این دیدار در ورزشگاه اختصاصی ایران خودرو کرد که در همین خصوص ارایه برخی توضیحات ضروری به نظر می رسد:

1- آقای تقوی در صحبت های خود زمین چمن ورزشگاه ایران خودرو را زیر سوال برده و گفته بود: " حتی قبل از انقلاب و زمان جنگ هم ندیده بودم در چنین زمینی فوتبال برگزار شود ". در مورد این صحبت ایشان باید گفت همان طور که سرمربی محترم پیکان هم در مصاحبه روز قبل از بازی خود عنوان کردند، انجام بازی در زمین اختصاصی ایران خودرو، طبق موافقت سازمان لیگ برتر و پس از تایید بازرسان آن سازمان انجام شد. بازرسان سازمان لیگ برتر به طور کامل از امکانات و زمین چمن ورزشگاه ایران خودرو بازدید کرده و تایید کردند امکانات این ورزشگاه، بر اساس استاندارد های کنفدراسیون فوتبال آسیا بوده و مشکلی بابت میزبانی وجود ندارد.

2- حتما آقای تقوی در ذهن دارند که ورزشگاه ایران خودرو از سالیان گذشته میزبان بازیهای لیگ برتر بوده و برای اولین بار نیست که یک مسابقه در این سطح را برگزار می کند، بنابر این مسئولان این باشگاه از شرایط و استانداردهای لازم برای انجام مسابقه در چنین سطحی مطلع هستند. نه در سالهای گذشته و نه در مسابقه روز جمعه هم کوچک ترین مشکلی برای اعضای دو تیم و هوادارانشان پیش نیامد و بازی با آرامش کامل و بدون هیچ حاشیه ای برگزار شد.

3- فاصله خطوط عرضی با محوطه جریمه نیز قانونی بود و به تایید بازرسان سازمان لیگ و داوران مسابقه رسید. هواداران تیم سایپا نیز با احترام کامل و بدون هیچ مشکلی وارد ورزشگاه شده، بازی را تماشا کردند و از ورزشگاه خارج شدند. سرمربی محترم سایپا هم به جای قدردانی بابت امکانات و میزبانی، چنین صحبت های نادرستی را مطرح کردند که به واقع جای تأسف و حیرت دارد.

4- اگرهواداران پیکان که افراد معلوم الحال هم برخلاف برخی تیمها جایی بینشان ندارند، این قدر توان دارند که دیوار صوتی را طبق گفته آقای تقوی بشکنند، پس باید نامشان در کتاب گینس ثبت شود و ما این آمادگی را داریم که در همه بازیهای سایپا آنها را برای حمایت از این تیم به ورزشگاهشان اعزام کنیم تا دیوار صوتی برای این تیم هم شکسته شود! ضمن این که اگر آقای تقوی این قدر در تعیین و تشخیص استانداردهای ورزشگاهها خبره و حرفه ای هستند، بد نیست پس از بازنشستگی از مربیگری، به عنوان بازرس ویژه سازمان لیگ برتر، کنفدراسیون فوتبال آسیا یا حتی فیفا هم به فوتبال خدمت کنند.
251 43 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 277624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =