چند شب قبل جایی بودم که تلویزیون تیزری را پخش می کرد. فکر کردم که تبلیغ زمان پخش فیلم سینمایی گلادیاتور است.این فیلم بسیار خشن را قبلا دیده بودم.بی تفاوت گذشتم ولی آخر تیزر متوجه شدم که تبلیغ خدمات شرکت ایرانسل است.با خودم فکر کردم که وقتی قرار باشد برای کالا یا خدمتی تبلیغ شود حتما شرایط فرهنگی مردم در نظر گرفته می شود تا انتقال پیام بخوبی صورت گیرد. شب قبل مجددا این تیزر را دیدم.هر چه فکر کردم هیچ ارتباطی بین رفتار و تصاویر خشنی که از فیلم گلادیاتور در ذهنم مانده بود با تبلیغ برای یک خدمت به اصطلاح فرهنگی ندیدم.به خودم گفتم که ما که خون آشان نیستیم و این نوع تبلیغ نیز با فرهنگ ما سازگاری ندارد،پس چرا دست اندرکاران شرکت مذکور این نوع تبلیغ را انتخاب کردند؟ پاسخی نیافتم.
سید حسن موسوی چلک
کد خبر 278212
نظر شما