یک شهر قطعا برای زیبا دیده شدن وجذاب بودن نیاز به توجه ورسیدگی دارد ودر این بین تکمیل پروژه های عمرانی کمک بسیاری به شهروندان می کند وزندگی را هم نیز به مراتب راحت تر می کند

اما گاهی این پروژه های عمرانی نه تنها به اتمام نمی رسند بلکه در نیمه راه رها شده باقی می مانند مثلا منصور از شیراز برای خبر آنلاین نوشته:
قرار بود جاده کمربندی شمال شرق شیراز در دهه فجر افتتاح شود ولی متاسفانه با وجود اینکه چندین ماه از اجرای آسفالت لایه زیرین میگذرد و فقط آسفالت لایه رو مانده است ولی همچنان به جمله جاده در دست ساخت است عادت کرده ایم .
واما جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال مطرح شده گفت:متاسفانه این موضوع صحت دارد واین در حالی است که در اکثر کلان شهر ها کمربندی شان تکمیل شده است و تنها کمربندی شیراز نیمه کاره باقی مانده است وآن قدر سازمان راه وشهر سازی امروز و فردا کرده است که دیگر نمی شود به آن ها اعتماد کرد .
ضمن این که اگر دولت حمایت کند وبودجه کافی را برای خرید دستگاه گازوئیل در اختیارمان قرار دهد می شود این پروژه را به پایان رساند اما من به شخصه پیگیر این موضوع بوده ام اما خیلی امیدی به آن ندارم چون تا به حال کسی پاسخ روشنی نداده است.
45236

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسام IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    28 0
    آقای قادری نماینده محترم و شهردار اسبق شیراز! شما که در تهران اقامت دارید حتما شاهدید که چطور در پایتخت با وجود محدود بودن بودجه شهرداری، این همه کار عمرانی اعم از مترو، پل، تونل و بزرگراه ساخت شده و در حال اجراست. چرا مسئولان محلی استان، همه مسائل را پشت سر کمبود بودجه پنهان می‌‌کنند؟
  • رضا-شیراز IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    19 0
    خبر آنلاین عزیز: من نمیدانم چرا هر وقت مشکلات شهر شیراز را مطرح میسازید فقط و فقط آقای قادری نماینده مردم در مجلس جواب میدهند!! آیا مسئله آسفالت و ... به مجلس ارتباط دارد یا شهردار؟؟! چرا از شهردار نمیخواهید که پاسخگو باشند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • شیرازی IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    21 0
    جناب قادری شما که میدانید بودجه نیست پس چرا اصلا شروع کردید؟؟ شیراز ده ها پروژه عمرانی نیمه تمام دارد. و هر بار همیشه مشکل نبود بودجه مطرح می شود. از فرودگاه به اصطلاح بین المللی بگیرید تا مترو نیمه تمام رها شده! دیگر هیچ امیدی به شهردار هم نیست. به عنوان یک شیرازی فقط میتونم اینو بگم که از شیرازی بودن خودم خجالت میکشم. و السلام
  • مهدی IR ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    35 0
    نکته قابل توجه اینه که رییس محترم راه و شهر سازی فارس از طرفی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی هم هست .
  • محسنی IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    18 0
    جناب قادری نماینده مردم هستند یا سخنگوی شهرداری شیراز؟
  • شهروند شیرازی IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۴
    19 0
    شهردار محترم شیراز آقای پاک فطرت چرا میدان ولیعصر را خراب کردید؟این میدان به هیچ وجه نیازی به پل کابلی نداشت. بنده نزدیک به ده سال از این میدان عبور می کنم و همیشه ترافیک روان ی رو شاهد بودم. چرا بودجه شهرداری صرف پل های بیهوده میشه؟ درست مثل پل میدان بسیج! اگر دقت کنید هر دقیقه فقط 5-10 ماشین از روش عبور میکنند!!! میدان نمازی و ستاد ترافیک وحشتناکی داره نه میدان بسیج! من نمیدانم قبل از اجرای یک پروژه واقعا عواقب و نیاز واقعی پروژه سنجیده میشه یا خیر !!!!