رئیس جمهور گفت: افزایش قیمت مسکن کاذب است و مطمئنا سال آینده می شکند.

به گزارش خبرآنلاین، محمود احمدی نژاد امشب در ادامه گفت وگوی تلویزیونی با مردم در پاسخ به سئوال مجری این مصاحبه در خصوص مسکن مهر و برخی مشکلات آن، اظهار داشت: قاعدتا وقتی سطح عمومی قیمت بالا می رود این امر در مسکن هم بالا می رود. البته تعداد زیادی از مردم با همان رقم های اول خانه دار شدند.
وی ادامه داد: ما در این جهت برنامه های اجرا کردیم که یکی افزایش سقف وام تا 30 میلیون هم رسیده است. یک بخش منابع دیگر برای کسانی که واقعا نمی توانند تامین کنند وهزینه ها را بدهند .مورد سومهم کارها را مدیریت می کنیم هزینه ها بی جهت بالا برود.

 دیگر اظهارات رئیس جمهور به شرح زیر است:
قیمت مسکن در شهر های بزرگ
*بخش انتظاری قالب انتظار نبود.بخش عمده کار دشمن جنگ روانی است و برخی نادانسته در این بازی افتادند.
وقتی مسکن موجود بیش از خانوار است و واقعا نمی دانم چرا باید قیمت افزایش یابد؟
* من مطمئنم قیمت های مسکن در سال آینده خواهد شکست. الان درخرید و فروش رکود است ولی در ساخت و ساز رکود نداشتیم.
عیدانه دولت و نوروز امسال و توصیه رئیس جمهور
*بنده {لفظ}جبرانی از عیدانه بیشتر می پسندم. عیدانه لفظ جدیدی است. امسال بخش وسیعی از مردم تحت فشار هستند. باید کمک جبرانی کرد. از مدتها قبل دولت دنبال جبران از محل هدفمندی یارانه ها بود.در این زمینه جلساتی گذاشتیم و یک جلسه هم خدمت رهبری بودیم .
/27212
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام US ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    35 2
    واقعا ما هم نميدانيم چرا؟ اما ميدانيم كه سال قبل قول كاهش دلار و سكه داده شده امسال نتيجه شد اين! امسال كه قول كاهش مسكن ميدهند خدا ميداند سال بعد چه خبر است؟ در اين ميان ظاهرا خودرو ثابت خواهد ماند!
  • احمد بیطرف IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    27 1
    قیمت آهن 3 برابر، سیمان 2/5 برابر، از همه مهمتر صدور پروانه توسط شهرداری نزدیک 4 برابر اضافه شده. اما قیمت مسکن از سال گذسته حداکثر 2 برابر بیشتر شده. ولی دولت همه تقصیرا رو گردن انبوه سازا میندازه. این انصاف نیست واقعا
  • بدون نام IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    9 19
    جدا از موضع گیری های سیاسی و اقتصادی و اشتباهات عملی و گفتاری گذشته ایشان با این نظر که قیمت مسکن خواهد شکست کاملآ موافقم و براوردها نشان میدهد قیمت های فعلی کاملآ کاذب است .مانند ابتدای سال1387 که قیمتها به شدت ریزش کرد و هرکس در سه ماهه زمستان 86 مسکن خرید به شدت متضرر شد.
  • مهدوی IR ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    10 26
    ریزش قیمت خانه در سال آینده قطعی است.
  • بدون نام IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    10 21
    وقتی مسکن موجود بیش از خانوار است و واقعا نمی دانم چرا باید قیمت افزایش یابد؟ من مطمئنم قیمت های مسکن در سال آینده خواهد شکست سخن صد در صد درستی میباشد
  • بدون نام IR ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    14 0
    قیمت اجاره تابعی از قیمت مسکن میباشد معمولآ بین یک چهارم تا یک پنجم قیمت مسکن را قیمت رهن کامل محاسبه میکنند در صورتیکه با قیمتهای فعلی که کاملا افسارگسیخته و انفجاری بالا رفته به هیچ عنوان مالک امکان دریافت مبلغ اجاره متناسب با قیمت ملک در هر منطقه را ندارد واین به مفهوم عدم منفعت کافی در سرمایه گذاری روی آن ملک با این قیمت است و به همین دلیل این سخن قیمتهای فعلی کاذب است درست میباشد.
  • علی IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    14 1
    این که قیمت های فعلی کاذب است شکی وجود ندارد چرا که تمام مردم و املاکیها اذعان دارند که مسکن در رکود کامل است و خرید و فروش جندانی صورت نمیگیرد و فقط به صورت هیجانی عدد قیمتها را بالا بردهاند و گرنه چند خرید و فروش با این قیمتها انجام شده است این مهم است
  • بدون نام IR ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    12 2
    خرید و فروش راکد است و تجربه افت شدید قیمتها در ابتدای سال 87 باز هم در حال وقوع است
  • بدون نام IR ۰۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    16 0
    جهش قیمت مسکن هر 4 یا 5 سال به صورت نوسانی اتفاق می افتد و این را در جدولهای قیمت مسکن در طی 50 سال گذشته که در اینترنت قابل دریافت است میتوان مشاهده کرد اما همواره پس از یک رشد سریع در طی 2 الی 3 ماه قیمتها چنان کاذب بالا میرود که فردی که در انتهای قله رشد اقدام به خرید میکند زیان شدید دیده و تا چند سال بعد که دوباره نوسان صعودی شود پشیمان و گاهی ورشکسته خواهد بود درست مانند شرایط فعلی که قیمتها در قله رشد است.