سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران با دادن جواب مثبت به پیشنهاد ولاسکو، از شنبه آینده در اردوی تیم ملی حاضر می شود.

به گزارش خبرآنلاین؛بعد از صحبت دو ماه پیش ولاسکو با معدنی ،زمزمه دستیاری او در تیم ملی قوت گرفت اما همان موقع به خاطر اینکه هیچ چیز حتمی نشده بود،خودش گفت:« هنوز با من صحبتی نشده.تا وقتی هم که ولاسکو مرا دعوت به همکاری نکرده،نمی توانم نظری بدهم.حتی فکرش را هم نکردم.با این حال سه،چهار روزی است که خبرنگاران مدام این سئوال را از من می پرسند.»شاید سرمربی سابق تیم ملی والیبال آن موقع تردید داشت که ولاسکو خودش او را انتخاب کرده یا نه اما حالا می گوید:«آن موقع برایم مهم بود که بدانم ولاسکو خودش مرا خواسته یا فدراسیون ما را تحمیل کرده است. حالا مطمئن شدم که ولاسکو خودش من و پیمان اکبری را انتخاب کرده و تحمیلی نیستم.»

سرمربی تیم باریج اسانس کاشان درباره قطعی شدن حضور در کادر فنی تیم ملی می گوید:«آن زمان مشخص نبود،به خاطر اینکه یکسری مشکلات شخصی هم داشتم .اما با فدراسیون صحبت کرده ام و مشکلی برای حضور در اردوی تیم ملی ندارم.»با اینکه معدنی به کادر فنی تیم اضافه می شود اما ولاسکو قبلا آب پاکی را روی دستش ریخته،او در مسابقه ها نمی تواند روی نیمکت بنشیند.اما خودش باز هم روی حرف قبلی اش اصرار دارد:«من عطش نیمکت نشینی ندارم. با نبودن روی نیمکت هم مشکلی ندارم.چرا که قبلا روی نیمکت بوده ام.البته درباره این مساله با خیلی ها مشورت کردم و خیلی ها موافق این مساله نبودند اما هدف من چیز دیگری است؛می خواهم دیدگاه های ولاسکو، نظریه پرداز والیبال را یاد بگیرم.او با سیستم متفاوتی کار می کند.یاد گرفتن این مسائل برایم اهمیت دارد.بقیه مسائل درجه بعد است.»او که قبل از این هم یک دوره کنار زوران گاییچ ،دستیاری را تجربه کرده ،دستیاری ولاسکو را دوره جدیدی در زندگی کوچینگش می داند:«فکر می کنم ، حضور کنار ولاسکو،مقطع جدیدی برایم باشد. من قبلا دستیار گاییچ بودم،بعد سرمربی شدم و حالا دوباره دستیارمی شوم. این بار دستیار ولاسکو،آن هم با شرایط ویژه.»

او از حالا برای غرق شدن در دریای دانش ولاسکو لحظه شماری می کند:«مربیگری دریای دانش است.هرچه یاد بگیری تمامی ندارد. ولاسکو هم شخصیت کمی نیست او تجربه و اطلاعات زیادی در مربیگری دارد.حتی در صحبت یکی فدو ساعته با او کلی مطلب یاد می گیری.تصور کنید وقتی کنارش باشید چه می شود.فکر می کنم با او بودن یعنی بالا رفتن دانش.با این شرایط راحت تر می توانم راه موفقیتم را هموار کنم.»با اینکه خیلی ها معتقدند سرمربی سابق تیم ملی دستیاری ولاسکو را کسر شان او می دانند اما خودش کاری به این حرفها ندارد:«من قبلا به این مسائل فکر کردم. باید به حاشیه هاعادت کنیم که کرده ام.من اصلا ناراحت نبودم وقتی از تیم ملی رفتم.چون روزی که قرار بود سرمربی تیم ملی باشم،به اولین چیزی که فکر کردم این بود که روزی می روم.این مساله را برای خودم حل کردم.به خاطر همین هم اذیت نشدم.خوشحال هم شدم.چرا که تیم با من خیلی خوب نتیجه گرفت.سرعت پیشرفتش هم خیلی خوب بود.حالا هم خوشحالم که دستیار ولاسکو شدم.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 278872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس کلاری IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۶
    16 0
    افرین به معدنی با این طرز فکر خوبش
  • گیلانی IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    5 0
    آفرین جناب معدنی - یادگیری از یک استاد بزرگ عیب که نیست، بلکه درست ترین کار است. زیرا شماها در ایران همیشه هستید و باید از دانش این بزرگان یاد بگیریم تا ایرانی بزرگ را بسازیم.