تشکلی با عنوان «خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت» با حضور محمد اسماعیل کوثری، پرویز سروری و مهرداد بذرپاش اعلام موجودیت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، پرویز سروری رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت در اولین نشست خبری جمعیت خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت که با حضور اسماعیل کوثری و مهرداد بذرپاش در خبرگزاری فارس برگزار شد، هدف از تشکیل این جمعیت را انتخابات شورای شهر دانست و اظهار داشت: شوراها پارلمان‌های بسیار قدرتمندی هستند که مطالبه کشور را در این زمینه به شکل احسن ساماندهی می‌کند و از این نظر این موضوع بسیار مهم است.
رئیس ستاد تشکل خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت با تاکید بر اینکه ما در مطالبات اجتماعی هنوز ساماندهی جدی و روشنی نداریم گفت: البته اقدامات بسیار ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است لذا اولویت اصلی در موضوع مطالبات اجتماعی، آمادگی برای به نتیجه رسیدن این مطالبات است در حالی که زمینه آن آماده نشده است.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این جمعیت فقط برای تهران برنامه دارد یا برای سایر شهرستان‌ها نیز برنامه دارد،‌ گفت: این مجموعه حزب نیست و نمی‌خواهیم در این فضای اجتماعی شکل حزب و گروه سیاسی به خود بگیرد؛ تلاشمان این است که این مجموعه کاملاً اجتماعی باشد.
مهرداد بذر‌پاش نماینده مردم تهران در مجلس و عضو تشکل‌ «خدمتگزاران آبادانی و پیشرفت» در بخش دیگر این نشست خبری اظهار داشت: این تشکل برای انتخابات شکل گرفته ولی همگرایی نیروهای انقلاب نباید منحصر به انتخابات شود.
وی با تأکید بر اینکه شورای اسلامی شهر و روستا تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشتشان است، افزود: این همگرایی که در نیروهای انقلاب اتفاق افتاده، باید تقویت شود که البته در هر مقطعی رخ‌نمایی خاصی دارد.
نماینده تهران در مجلس ادامه داد: تعدادی از نیروهای دلسوز برای ادامه مسیر در صحنه مدیریت کشور، هم‌نظری و برنامه‌محوری را در دستور کارشان قرار دادند و مقصد بعدی ما از نقطه‌ای که امروز در آن هستیم، باید بهتر باشد.

عضو تشکل خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت در ادامه با بیان اینکه این تشکل بنا دارد در انتخابات آتی شورای شهر برنامه‌محور باشد، افزود: برنامه‌های تشکل خدمتگذاران آبادانی و پیشرفت در حوزه فرهنگی، معضلات اجتماعی، حمل و نقل و ترافیک در آینده به مردم ارائه خواهد شد.

در بخش دیگری از این نشست خبری اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: در کشور ما احزاب آنچنان مورد استقبال مردم قرار نگرفته‌اند و مانند کشورهای اروپایی و آمریکایی در کشور ما از احزاب استقبال نمی‌شوند. چرا که مردم دیده‌اند که در کشور ما احزاب فقط منافع خودشان را در نظر می‌گیرند.

کوثری ادامه داد: همیشه در آستانه انتخابات تشکلی اعلام موجودیت می‌کند که به نظر می‌رسد جدید است.

وی با بیان اینکه مثلا کارگزاران در زمان خودش یک تشکل جدید بود، گفت: حتما افراد دیگری هم به جمع ما می‌پیوندند تا بر اساس تفکری که داریم کار پیش رود.

/2727
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =