محسن رضایی می​گوید فضاسازی​ها علیه او در سال 88 در عدم رای آوردنش تاثیرگذار بوده است.

او صبح امروز در نشستی با جمعی از فعالان احزاب و گروه‌های سیاسی در اردبیل اظهار داشت: بحث ما شکل اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها است که به رغم اینکه نمی‌توان در ادامه اجرای مرحله اول چندان تغییراتی را ایجاد کرد، اما ادامه این روند خطرناک به نظر می‌رسد و احساس می‌شود با این شکل یارانه‌ها تورمی باشد.
رضایی خاطرنشان کرد: مرحله دوم پرداخت یارانه باید به شکل پرداخت کالایی عمل شود. هر چند که بنده این مدل پرداخت را قبول ندارم اما برای کاستن از التهاب بازار و کاهش نقدینگی باید به این سمت حرکت کنیم.البته می‌توانیم پولی را نیز به حساب مردم واریز کنیم تا از این بابت پول در حساب در‌آمدی مردم صرف کارهای اقتصادی و تولیدی شود و سود حاصل از آن به حساب مردم برگردد که به نظر می‌رسد رقم آن حدود 110 هزار تومان باشد.
اهم اظهارات دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را به نقل از فارس بخوانید؛
• ما باید در پرداخت یارانه‌ها به شکل کنونی واقعاً به امر تولید، اشتغال و در‌آمد‌زایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا مبادا مشکلات به وجود آمده و نارسایی‌های احتمالی نگرانی‌ها را افزون کند.
• بنده سفرهای استانی خود را به هیچ‌وجه برای شناخت آب و هوا و یا موقعیت استان‌های مختلف انجام نمی‌دهم چرا که بنده بارها به استان اردبیل سفر کرده‌ام و شناخت خوبی از این استان دارم ولی در سفرها می‌کوشم بخش عمده‌ای از وقت خود را صرف حضور در دانشگاه‌ها کنم به طوری که هیچ مسئولی به اندازه بنده در سال‌های اخیر در دانشگاه‌ها و بین جوانان حضور نیافته به طوری که بنده در اوج فتنه 88 نیز در دانشگاه‌ها حاضر شده و به سئوالات آنها پاسخ دادم.
• اگر بنده در انتخابات 88 با تاخیر آمدم در حالی که جبهه‌بندی‌ها صورت گرفته بود این بار قصد ورود جدی به انتخابات را دارم که البته قطعاً در ماه‌های آینده تصمیمم را در این زمینه به همراه برنامه‌ها اعلام خواهم کرد.


محسن رضایی همچنین صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه در اردبیل اظهار داشت: جریان انحرافی اولین بار نیست که در کشور شکل گرفته و فعالیت می‌کند بلکه این جریان از ابتدای انقلاب به اشکال مختلف نمود پیدا کرده ولی در حال حاضر یک جریان انحرافی برجسته شده که همه نیز آن را می‌شناسند.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص نقاط ضعف و قوت دولت احمدی‌نژاد خاطرنشان کرد: مهمترین ضعف دولت احمدی‌نژاد اداره ضعیف حوزه اقتصادی کشور است که باید با تدبیر بیشتر آسیب‌های این ضعف برطرف شده و به حداقل برسد. مهمترین برجستگی دولت احمدی‌نژاد نیز حضور این دولت در بین آحاد مردم و احترام به اقشار مختلف جامعه بود.
اهم اظهارات وی را بخوانید؛
• رفتار انتخاباتی در سال آینده شبیه سال 84 خواهد بود اما با این تفاوت که مردم الگوی جدید انتخاباتی را در راستای رفع فشارها و تهدیدهای اقتصادی و تحریم‌ها انتخاب خواهند کرد.
• اصلاح‌طلبان باید به صورت جدی وارد انتخابات شوند و به مصلحت نیست که جریانات دوستدار نظام و انقلاب حضورشان در انتخابات آینده کم‌رنگ شود.
• بنده تنها یک دوره در انتخابات شرکت کرده‌ام و دلیل شکستم نیز فرصت اندک برای تبلیغات آن ایام انتخابات بود که حتی نتوانستم به استان‌های مختلف سفر کنم. برخی عوامل و فضاسازی‌ها علیه بنده نیز در انتخابات سال 88 بی‌تاثیر نبوده چرا که عده‌ای دستاوردها و زحمات بنده و دوستانم را به نام خود مصادره کردند و با ایجاد فضای نظامی علیه بنده سعی کردند خدمات سیاسی بنده و تلاش‌هایم را در این عرصه نادیده بگیرند و به همین دلیل مصمم هستم در انتخابات پیش‌رو در صورت حضور قوی و جدی حاضر باشم.

• در خصوص تحقیقات انجام شده در مورد مرگ فرزندم هم، تحقیقات همچنان ادامه دارد ولی دولت امارات همکاری لازم را در این پرونده ندارد و اسناد و مدارک را تحویل نداده و به همین دلیل مشکوکیت در این پرونده افزایش یافته است.
• در دولت آینده سه کار‌آفرین که در اشتغال و کار‌آفرینی مهارت داشته باشند به کار می‌گیرم تا دغدغه‌ها و مشکلات در این زمینه برطرف شود.
/29220

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۴
    0 0
    تسلیت میگم
  • [جمال افکانه IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۳
    0 1
    معمار اقتصاد ریس جمهور آینده ایران اسلامی جناب حاج اقا محسن رضای