بخشی از مناظره بادامچیان و مرعشی در خبرآنلاین، به انتقاد عضو حزب موتلفه نسبت به رویکرد اصلاح طلبان پس از در دست گرفتن معطوف شد.

اسدالله بادامچيان كه معتقد بود آغاز مشکلات باندبازي از دولت اصلاح‌ طلبان آغاز شد، گفت: به محض اينکه آمدند سرکار گفتند آقا برو کنار، تو اصلاً پيام دوم خرداد را نفهميدي! همه را در بس تصفيه فرمودند! حدود 700،800 مورد را من در نشريه «شما» نوشتم. بعد آقاي عسگراولادي جلوي مرا گرفت و گفت بد است که همه را مي​زني! تازه من اسامي ريز را نزدم و درشت​ها را زدم!
من به شما آقاي مرعشي مي​گويم اين مشکلي بود که در آن دولت (دولت اصلاحات) به وجود آمد.البته ممکن است به ايشان ربطي نداشته باشد. آقاي انصاريان دبير حزب مؤتلفه در قزوين مدير يک مدرسه راهنمايي دخترانه بود. او را برداشتند که «تو پيام دوم خرداد را نفهميدي»! اين حرف​ها از آنجا شروع شد که مقابلش هم مسائلي پيش آمد.
متن كاملاين مناظره را تا ساعاتي ديگر در خبرآنلاين بخوانيد.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    13 1
    خوب وقتي اصولگرايان در سال 84 به سر كار برگشتند چه كار كردند كدام مسئول رده بالا مياني وحتي رده پايين اصلاح طلب برسركار باقي ماند تا جايي كه مي بينيم حتي از استادان دانشگاه هم نگذشتند و بهترين استاديد را در اين چند ساله خانه نشين كردند
  • بدون نام IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
    11 1
    آقای خبرآنلاین شما چرا تیتر خبرهای مناظره تان صحبت بادامچیانه ؟ چرا یکی از جملات مرعشی را تیتر نمیکنید؟ مثلا" بیطرفید؟ ========= خبرآنلاين: با تشكر از توجه جنابعالي، اگر به مجموع خبرهاي تهيه شده از مناظره مراجعه كنيد، احتمالا داوري تان تغيير خواهد كرد.
    • بدون نام US ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
      5 0
      با تشکر از خبرآنلاین برای پاسخگوئی. ولی حتی برای همین یک خبر هم نباید در تیتر فقط جملات بادمچیان را بیاورید. جواب مرعشی به این گفته را هم باید در تیتر بیاورید. احتمالا" ابن به بیطرفی نزدیکتره.