دومین مناظره آنلاین کافه خبر با موضوع اشتباهات گروه​های سیاسی اصلاح​طلب و اصولگرا برگزار می​شود.

به گزارش خبرآنلاین، عباس سلیمی نمین رییس دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران و عباس عبدی عضو حزب مشارکت مهمانان شرکت کننده در این مناظره هستند. وجه مشترک این دو چهره اصلاح طلب و اصولگرا در روزنامه نگار و پژوهشگر بودن آن هاست.
کاربران خبرآنلاین، می​توانند تا عصر روز شنبه 12 اسفند که این مناظره در خبرآنلاین برگزار می​شود، سوالات خود را در بخش کامنت​های این خبر منتشر کنند تا با این دو نفر در میان بگذاریم.
/2929
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 279823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجید EU ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    5 37
    بارها به سخنان و نوشته جات اقای عبدی مراجعه کردم اما جز ابهام در مسایل اساسی چیزی دستگیرم نشد لطفا بخواهید که واضح و صریح نظر خود در رابطه با اسلام(نوع نگاه به اسلام) ،نظریه ولایت فقیه، ولی فقیه، اتفاقات 88 رو بیان کنند.
  • بدون نام IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    3 3
    با سلام. چرا احزاب بیشتر از اینکه به فکر ملت و سربلندی اسلام و ایران باشند به فکر منافع شخصی و حزب گرایی خود می افتند؟آیا برای حل این مشکل در دور بعدی ریاست جمهوری در طیف های خود راهکاری اندیشیده اید؟ در صورت پیروزی هریک از افراد مقبول طیف خود این احتمال را می دهید که از طیف مقابل در کابینه استفاده شود و بیشتر از جناح گرایی ،تخصص گرایی مد نظر باشد؟ نقش اجرایی و سیاست های پیشین هریک از طیف های مورد قبول خود را در ایجاد مشکلات اقتصادی چقدر میدانید؟
  • محمد IR ۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    1 3
    سلام 1-چرا طیفهای از اصولگریان تلاش دارند به جای نقد احمدی نژاد وی را تخریب کنند و جمعیت رای دهنده به ایشان را مایوس کنند آیا این وضعیت به نفع نطام مقدس جمهوری اسلامی است؟ این سئوال را از سلیمی می پرسم. 2- واقعا مشخصات جریان انحرافی چیست؟ آیا عدم تبعیت از تعدادی اصولگریان انحرافی است؟ و اگر انحراف واقعی وجود دارد؟ مشخصا بگوئید چه کسانی هستند و از کدام اصول و گفتمان انقلاب اسلامی منحرف شده اند؟
  • سعید IR ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    14 0
    آقای سلیمی لطفاً پاسخ دهید که آیا با تغییراتی که در دانشگاه آزاد اتفاق افتاد مشکلات این دانشگاه حل شد چون دیگر خبری از پیگیریهای دائمی شما از اوضاع این دانشگاه نیست نکنه خدای نکرده اون گیرهای قبلی سیاسی بوده؟
  • مجید US ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    به اعتماد به نفس آقای سلیمی نمین برای قبول کردن شرکت درمناظره باتوجه به مواضع وعملکرد گذشته شان تبریک عرض میکنم.
  • بدون نام IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۲
    0 0
    امیدوارم سوالات از پیش تعین شده نباشد وهدف سرگرم کردن مردم نباشد بلکه پاسخگویی به سوالات مردم باشد میخواستم بپرسم که چرا اصئل گرایان از اتفاقات گذشته میگویند ولی از حوادث موجود وروز هیچی نمی گویند چرا از جریان انحراف چیزی نمی گویند چون تریبون در اختیارشان است هرطور دوست دارند صحبت میکنند در راه منافع خودشان